Titulní strana » Kategorie » Japonská auta » Toyota //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=63568&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=63403&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Toyota Avensis 2.0
moje nové staré auto tentokrát s tím správným motorem 2.0 D4 108kW - žere víc jede líp :-)

Autor: Jarda-rs.
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 7. 2. 2016  Zobrazení: 2501 ×
« další ·
What a lovely evening.. (robertPLUS)
Vypucované na sviatky (junjor)
Toyota Avensis 2.0 (Jarda-rs.)
73 (fan.mj)
Supra (pv33v)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Hustoles
Ne, 7. 2. 2016 17:01

Tož hodně ščestí s tem pertinaxem. Japonské nafťáky nejsou zrovna hitparáda kvality.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 8. 2. 2016 06:06

Ti nevim čeče, D4 je označení benzínu, bo je to přímovstřik :D

Jarda: Důvod výměny a co spotřebička na couračkách? Důvod jsem se už dočetl, původně jsi koupil 1.8vvti, hloupost Smile Kolik ti bral oleje a původ tohodle? 2.0D4 je sic spolehlivý, ale prý žíznivý. Poděl se v koutku benzínových spotřeb na Garáži.

Jinak já vybíral mezi Ave a Mondeem 2.0i, 65:35 jsem byl pro Henryho a nakonec to vyšlo a zatím musím zaťukat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jarda-rs.
Po, 8. 2. 2016 12:44

tak uplne hloupost to nebyla vydrzel 250tis. kdyz sem ho kupoval mel 140tis. a doleval sem 3l oleje na 10tis podemnou najel za dva roky pres 100tis. hlavne po dalnici ... poslednich 10.tis uz to bylo trapeni to zral uz 1l na 400km. Ted ceka na repas motoru. Jestli by s nim nekdo jezdil kolem 10tis za rok vydrzel by mu toreticky 8 let :-). Celkove dvoulitr je uplne jinej motor s uplne jinym charakterem nez 1,8. Dvoulitr se chova jako starej 16V do 3800ot. normal pak zatah a kolem 6000ot. konec. 1,8 tahla neskutecne linearne od 2000ot. az do omezovace na skoro 7000ot. Rozdil je i v rizeni 1,8 ma elektriku s pomalym prevodem ale vetsim rejdem. 2l ma hydrauliku s rychlejsim prevodem a mensim rejdem.
Co se tyce spotreby mesto kolem 9, okresky 7,5 - 8,5 podle profilu. Dalnice 8 - 9,5. Obecne se pod 7l dostava dost tezko. Celkove cim se jede rychleji a vic do kopcu tim se spotreba 1,8 a 2l srovnava. Ale obecne si 2l vezme tak o 0,5 - 1l vic. S 1,8 se dalo jet usporne. Dalo se dostat i na hranici 6l. S dvoulitrem moc usporne jet nejde i kdyz se clovek snazi tak prijde mesto a clovek je zas na 8l to moc nemotivuje.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 11. 2. 2016 22:37

Jsi namotal za 2y přes 100kkm? Slušný. Ale na tu porci km a převážně dálniční provoz bych si i já vybral 2.0D4D. ( Hustoles: to je označení nafty Smile )

Já se se svojí starou http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=53117&ppuser=88548 zastavil na 1L/1500 - 2000km, to byl dlouhodobý stav, prodával jsem jí ve 280kkm, furt o ní vím a nemám zprávy o tom, že by se spotřeba zvyšovala. Motor 1.4vvti. Na kolik vyjde repas a vyplatí se?


Co se týče spotřeby... těch 9L ve městě ti nevěřím. Smile Ale na garáži se to řeší furt, je město a město. Okresní bez semaforů a krajský, kde stojíš co minutu. Když jsem řešil motor + na Toy. klubu je to docela známá věc, že s 1.8i celkově se dá jezdit i relativně úsporně, ale s 2.0i horko těžko a v mým okolí není člověk, který by jezdil pod 8L se starším autem stř. třídy. Já mám min. 7.4L, dlouhodobý průměr lehce přes 9L, město 12 - 13L ( podle pp ).

Jinak koupi 1.8vvt-i jsem označil za hloupost proto, že jsi měl jít rovnou do 2.0i. Spotřeba oleje se dá řešit koupí novějšího kusu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jarda-rs.
Pá, 12. 2. 2016 15:20

Jasne ze neni mesto jako mesto Mlada Boleslav nema moc provozu vyjma stridani smen ve skodovce. No 2,0 D4D ma ale jen 85kW a to je na nemeckou dalnici malo. Auto jezdi 2x600km tydne 90% po dalnici. Je docela skoda ze 2,4l je jen s automatem jinak bych bral tu. Ted sem mnel cukani koupit Hondu Accord Kombi Type R s 200PS ale tech je v dobrym stavu min nez 2,0l Avensisu.