orgasmic
Po, 28. 12. 2015 21:35
|
|
Marv_S
Po, 28. 12. 2015 21:47
|
Chtěl jsem původně Ibizu, o Rapidu jsem nepřemýšlel vůbec, ale když jsem tohle viděl ve skutečnosti s těma LEDkama a lepší výbavou, tak mě to poměrně zaujalo. Prostor vůči Ibize výrazně lepší a jízda ok, tak nebylo co řešit.
|
|
|
orgasmic
Po, 28. 12. 2015 22:58
|
|
Marv_S
Út, 29. 12. 2015 10:13
|
|
-MI.7O-
Út, 29. 12. 2015 12:22
|
to umí snad jenom koncern, vytvořit auto co je okoukaný už první den co vyjede z továrny :/
|
|
|
cjoctavian
Út, 29. 12. 2015 23:01
|
MI.7O - to, ze to nie je gycove, neznamena, ze je to nudne...
|
|
|
-MI.7O-
Čt, 31. 12. 2015 13:19
|
|
Marv_S
Čt, 31. 12. 2015 17:39
|
Mě se právě předky současných Seatů líbí, protože jsou jednoduché, ale každý samozřejmě svému...
|
|
|
Jelass
So, 2. 1. 2016 21:40
|
Nevypadá zle s těma ledkama. 
|
|
|
Marv_S
So, 2. 1. 2016 22:04
|
Fajn svítí, hlavně dálkové, ale za mokra je to horší. Přijdou mi o něco více do modra, než jsou běžně (bi)xenony, to bude asi tím. Vzadu jsou LEDkové obrysové a brzdové, tak to vypadá také lépe, než ty základní bludičky.
|
|
|
junjor
Út, 5. 1. 2016 23:25
|
V porovnaní s Kabaňovym dizajnom Rapidu, mi príde Toledo o dosť lepšie zvládnuté, vďaka tvaru svetiel (najmä zadných) pôsobí auto širším dojmom, Rapid je už zrelý na facelift. Mesonero-Romanosovi ide karta a súčasný Leon sa jeho tímu ozaj podaril. Toledo nech dobre slúži, po de Silvovi a Donckerwolkovi sa mi Seaty opäť začali páčiť a zúžené horizontálne členené masky mi pripomínajú staré dobré časy Seatov v 90. rokoch. 
|
 |
|