Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Volkswagen //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=63466&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=63322&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

VW Golf 4 GTI r.v.1998 180 kW 370 Nm 1170 Kg

Autor: xlhy
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 2. 10. 2015  Zobrazení: 4988 ×
« další ·
VW Passat B8 (Lodyha)
VW Passat B8 a první sníh v Praze (Lodyha)
VW Golf 4 GTI r.v.1998 180 kW 370 Nm 1170 Kg (xlhy)
4x4 (kopista)
mk4 (tuner-xxx)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
m_tsch
Pá, 2. 10. 2015 20:32

To je ten, co měl oranžový kola? Tos to vylepšil teda.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
Pá, 2. 10. 2015 20:42

Tak určitě.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
m_tsch
Pá, 2. 10. 2015 20:58

Jo, určitě.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Pá, 2. 10. 2015 21:00

cisla vymysleny?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
Pá, 2. 10. 2015 21:24

Spáč.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
m_tsch
Pá, 2. 10. 2015 21:43

evlo: ne, součet za týden.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
Pá, 2. 10. 2015 22:09

Číšla hovoří jasně.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
So, 3. 10. 2015 00:12

kola fakt na hrane, ale jo, jsou i horsi g iv

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 3. 10. 2015 00:33

Tak jako v primce to asi pojede tak, jak to nebude asi kazdy cekat. Na druhou stranu 180 kW dnes vypada jinak, nez by vypadaly v te dobre. Kazdopadne poladit tech 110 kW na 180 to uz chtelo vice blbosti, jak cipnuti.
Ale tak proc ne, taky bych to v mladi bral.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
imartas
So, 3. 10. 2015 08:51

Podle mě jsou ty kola moc vysoko,málo vystrčený ven a mají moc vysoký profil.Chtělo by to poladit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
So, 3. 10. 2015 10:43

Kola jsou originální Volkswagen.Kovaná a lehká jako pírko.Podvozek je o 15 mm níž.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
So, 3. 10. 2015 10:48

Co se týče motoru žádné velké úpravy se nekonaly.Vše je původní až na větší turbo,regulátor tlaku paliva a jiná řídící jednotka.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
imartas
So, 3. 10. 2015 13:37

Já si s těma kolama dělal srandu. Je tady spousta fotek s takto zprzněnýma autama.Podle mě, ač nejsem příznivec tuningu, to máš udělaný v pohodě.Žádný serepetičky,zvýšený výkon... stačí to.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
glider
So, 3. 10. 2015 18:32

ako je to s trakciou?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 3. 10. 2015 18:35

no hadej Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vagi
So, 3. 10. 2015 20:12

Hmm, že bych poladil 1.8T?
xlhy: co na ten výkon sériová spojka, převodovka, brzdy, podvozek? Hele a nepletou se ti pojmy kW a HP? Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
So, 3. 10. 2015 20:48

S trakcí už je to horší.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
So, 3. 10. 2015 20:51

Jinak spojka,převodovka,brzdy a podvozek úplně bez problémů.Audi TT se 165 kW to taky dává v pohodě i když je tam pohon všech čtyř kol.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xlhy
So, 3. 10. 2015 20:54

Motory AGU mají v sobě skrytý potenciál.

Hodnocení bez komentářů