Titulní strana » Kategorie » Německá auta » BMW //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=63351&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=63340&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Italský sr*č vs. Německá preciznost
Neskutečné, jak se Italové ani v roce 2015 nenaučí, jak dělat kvalitní, funkční a ergonomická auta.


Nahoře huj, dole fuj. K Němcům by měli jezdit na kurzy.

Autor: goes
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 11. 9. 2015  Zobrazení: 5828 ×
« další ·
BMW M3 (jaccub)
..:: BMW F84 M4 Coupé ::.. (..mihals..)
Italský sr*č vs. Německá preciznost (goes)
Jubileum :) (lait)
BMW Frazer Nash (JohnnyH_)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kingusak
Pá, 11. 9. 2015 18:57

pověstná německá kvalita taky není, co bývala

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Pá, 11. 9. 2015 23:58

veru ferrari aj lamborghini su carachi a granturismo mc stradale ma uplne otrasny zvuk, este ze nemci vedia robit auta dpc

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
orgasmic
So, 12. 9. 2015 02:53

Na tý fotce vypadá Ital hodně dlouze...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
So, 12. 9. 2015 09:31

kolkyno: a jo, dobra auta se hodnoti podle zvuku, kura to jsem mel vedet hned...

orgac: tak 5 metru je 5 metru

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kurt Heimreich
So, 12. 9. 2015 16:33

Skvělá fotka, kompozice, kresba i názory.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
970ka
So, 12. 9. 2015 17:34

Depa,tady na blbce nenarazíš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kurt Heimreich
So, 12. 9. 2015 18:56

Líbilo se mi, jak ti jako prvnímu ve vesnici dělali novou dlažbu před bazarem Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
970ka
So, 12. 9. 2015 19:26

Nejdůležitější objekt ve vsi a na trase ,to víš. :-) Pořád jsem za nima běhal a dodělali to stejně až dnes a to jsem tam měl před tím takovej pěknej asfalt,tu unii nám byl čert dlužnej.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
So, 12. 9. 2015 23:02

goes zvuk u MC Stradale je ceresnicka na torte u tohto taliana. U Maserati je to asi ako elektricke stahovanie ktore je u passatov vzadu za priplatok. veru to su tie nemecke auta.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Ne, 13. 9. 2015 08:54

kolkyno: nechtel by sis trochu ujasnit co pises a napsat to nejak, at to jde pochopit? Protoze krom toho, ze MC ma super zvuk proto je kvalitni nejde z tebe dostat.
Ano, zvuk je asi to jedine zajimave. Pak uz nic. I to MC kdyz si to vezmes motor 4.7 V8 a blbych 460 koni. Dyt to i blba A4 od Audi ma stejny vykon a to ji staci o pul litru mensi motor bez turba...

Kazdopadne o tom to neni. Ten problem je jinde. Italove nejsou schopni udelat auto, co bude proste dotazene. Je to opravdu polotovar, v mnoha vecech naprosto odflaknuty a proste v duchu nahore huj a dole fuj. A maserati je toho typicky predstavitel. Smire se s tim.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Ne, 13. 9. 2015 23:32

Takovy hyundai, jen predrazeny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
puk123
Po, 14. 9. 2015 07:46

Tak to chápu, že muselo záhy do bazaru. Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Po, 14. 9. 2015 08:00

jj vzali mi to na protiucet a docela vyhodne. Nechal to tam, vzal jsem si to TT, doplatil 200k a mohl sem odjet.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
mrazik
Po, 14. 9. 2015 09:12

A proč teda musí většinu věcí od italů kopírovat ? Začalo to např. TDi :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Po, 14. 9. 2015 09:39

lepe dobre ukradnout, nez blbe vymyslet. Je uplne jedno kdo s cim prijde jako prvni, podstatne je, kdo to dokaze dotahnout do stavu, ze to budou lidi chtit a budou to kupovat. K cemu je Italum, ze byli jedni z prvnich co meli CR dizl, kdyz je vsichni zvalcovali, prodavaji a oni ne? Jde o ten vysledek a ten je marny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 16. 9. 2015 22:18

Plečky. Co spaghetti, líbily se Vaškovi? A co 4er 320d /// packet, líbila se Koze?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
St, 16. 9. 2015 23:58

Ty vole svezte se nejdriv s tim Italem nez neco vyblejete Wink
Tohle jsou strasny sra--cky co tu pisete :D
A pokud alespon trochu umite ridit a rizeni vas bavi, pak hodne prehodnotite nazor.
Ps: zpracovani uz je davno u Italu lepsi a u Nemcu horsi.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 17. 9. 2015 00:20

Jo, hlavně Goes by se s tím měl svýzt!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 08:36

Hazi: jenze kde ti tu Italskou sracku puci. Tezko muzu prijit k dilerovi a rict si osvezeni, takovych by tam bylo mraky. Nicmene co jsem se mohl podivat aspon takto z venku, tak je to otresne ten Ital. Nelicujici dily, od pohledu vrzajici interier, papirove horsi dynamika apod. Proste jak rikam, typicky Ital s kvalitou nemcu roku 1985

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
Čt, 17. 9. 2015 10:19

Takýchto sračiek goes, ti môžem na každé auto nasrať za kýbel. Ale vo všetkých tých testoch nových ghibli a QP som nenašiel nič o čom sa zmieňuješ..na motor, podvozok a interiér (až na niektoré detaily) len chvála. Netvrdím, že kvalitou spracovania sú na úrovni nemcov, to vychádza už len so samotnej povahy a pracovnej morálky talianov ale rozhodne nejde o nič tak tragické ako ty píšeš a tie autá majú zasa množstvo iných výhod oproti nemcom, tvoj názor je veľmi spiatočnícky a neobjektívny...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 10:57

Ghibli je primarne konkurent pro Ecko, 5er a A6. Vyssi stredni trida, 5 metru. V ramci treba S nebo S Q4 verze je to souper pro S6, 550i a E500.

A nyni fakta
- pres nejvetsi rozvor a rozmery nabizi nejmene mista
- ma nejhorsi dynamiku (neresme, ze oni maji 8valce, to je chyba Maserati, ze to lepe/jinak neumi)
- Ghibli stoji o 15-20tis. Eur vice, nez konkurenti
- na absolutne nejhorsi vybavu, v podstate konci na klime, navigaci a smytec
- Q4 verze ma nejtragictejsi pohon 4x4, ktery si lze predstavit
- vazi to 1970 kg
- Ghibli neco o tom, jak maji pasovat dily nevi nic. Pul centimetr tam, pul tam.
- Ghibli je pekne, vazne
- Ghibli ma super zvuk, ale zase i v ne sport modu duni jak stare dizly, porad
- kam neni na prvni pohled videt, tam to je nedodelane, odflaknute

Nekdo by mohl rici, ze na to auto prece nejezdi. Ale v cem je Ghibli vuci nemecke konkurenci vlastne lepsi? Kdyz pomineme subjektivni vzhled, tak v podstate v nicem. To auto neni ani nijak extra zabavne a ani byt nemuze. Pri 5ti metrech a 2tunach zadna zabava neni. Na dalnici je to auto neskutecne nerovozni a porad vyzaduje pozornost a je hlucne. Komfort nema. Sportovnost taky nejakou ne, ale nemecti konkurenci jsou alespon funkcni a neotravuji. Na okreskove blbnuti to neni, na okruh tomu chybi vykon.

Je to proste fakticky auto k prdu a nema nic, cim by mohlo nemce ohrozit. Ani cenu, ani vykony, ani vybavu, ani prostor, ani komfrot, ani sportovno ma jenom hlucny vyfuk, ale ten si clovek muze kdyz tak s klapkou koupit i na ty Nemce.

Nicmene mozna s tim autem denne jezdis, tak se podel v cem je realne lepsi, nez ti nemci, krom toho, ze vypada italsky a ma na sobe to logo? Uprimen mit tam misto vidli logo Hyundaie a stat to tak pulku, tak to odpovida tomu, jake je. Dela se z toho jenom hogo fogo, bo je to maserati, tak musi byt super.

A kecy, jak tomu musis neco odpustit, protoze to ma jine vyhody jsou opravdu naprosto mimo. Protoze zadne vyhodny to auto nema. Mozna tak ve snech.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 12:41

omlouvam se, vazi to 2010 kg Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
Čt, 17. 9. 2015 15:11

Ok, ktoré modely si porovnával? Tak zoberme 550ix a Ghibli S Q4. Myslím, že to je fér, k tej váhe... Ghibli má 1870 a BMW 1955, takže odkiaľ si bral tie údaje?
K tomu motoru, fakt myslíš, že maserati nevie dať do auta V8? A čo asi tak posledných x rokov robí? Však aj v súčasnej QP V8 je a má parametre zrovnateľné nie s 550 ale s M5. K dej dynamike asi toľko, že naozaj menej ako pol sekundy nemá cenu moc riešiť ak je BMW navyše silnejšie, maserati vždy svoje sedany robilo viac do luxusna než rýchlosti ako to dopadne keď s týmto motorom a podvozkom spraví fiat sporové auto môžeš vidieť na Giulii, ktorá robí stovku so slabším motorom o tie 4 desatiny rýchlejšie ako samotná M5. K tej cene...tá je takmer úplne totožná pre Ghibli S Q4 a BMW 550ix, ty si kde bral rozdiel 15-20 tis. eur? :D Ten názor na pohon, pri ktorom nemáš napísané podla čoho súdiš neviem či mám komentovať, mimochodom ani nie je talianský, robí ho rakúska firma (to by sa ti mohlo páčiť - to je skoro Nemecko)a táto firma je autorom napríklad 4maticu pre Mercedes, dodáva pohon pre Merc G a aj pre množstvo Audi a napr aj pre BMW X3 - takže zasa len vymyslená informácia z tvojej strany. S rozmermi a množstvom nezmyselnej výbavy, ktoré auto predražia o ďalší milión súhlasím.
Tie autá sú porovnateľné, tak ako každé a medzi nami sú dva rozdiely. Ten prvý je, že ty máš radšej nemecké a ja talianské a ten druhý, že ja nebudem zhadzovať BMW len za to, že mne sa páči maserati a nebudem si hľadať nezmyslené argumenty a keď ich nenájdem nebudem si ich vymýšľať ako ty.
Ak to chceš ale počuť tak: páči viac interiér aj exteriér (je mi jedno že henten materiál nie je tak drahý ako tamten keď to proste vyzerá na pohľad lepšie), páči sa mi viac motor - jeho prejav a zvuk. Naladenie jeho podvozku a zároveň dávka emócii, ktoré to auto dáva už aj keď na ňom ide človek pomaly a v neposlednom rade sa mi viac páči image maserati a jeho história.
Mimochodom F10 sa predáva horšie ako E60 (myslím eM modely) a už teraz sa vyrobilo viac ghibli ako všetkých M5 za 5 rokov (jasné sú tam aj diesle) ale chcem tým povedať, že nie každý sa pri kúpe ghibli orientuje na to či má M5 vzadu o pár mm viac priestoru keď už aj tak sú to veľké kravy a ani na tie tvoje imaginárne katastrofálne nelícovania karosérie viditeľné z 20 metrov...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 15:33

Udaj o vaze Q4 Ghibliho jsem vzal z technicaku.

Motor - nevim co je Maserati schopno, podstatne je, co ma. Do Ghibliho dali 6ti valec s vykonem max 410 koni. Pokud maji navic, meli to udela. Ja resim Ghibli, ne QP. A zaroven QP je konkurentem spise sedmicky.

Dynamika - pul sekundy v casech kde se pohybujeme je rozdil tridy. TO neni 15 vs 14,5. Na 200 uz je to okolo 3-3,5 skunedy.

Cena je naprosto rozdilna. Je treba si uvedomit realitu. Ghibli Q4 s max vybavou stoji jako 550xi nebo S6 v plne vybave. Ta plna vybava znamena u BMW nebo Audi tech 15-20tis. EUR. Ghibli Q4 v plne vybave ma asi tolik vybavy jako tyto modely v zakladu, kde si prihodis akorat navigaci.

Pohon 4x4 ktery pouziva Ghibli je nejblbejsi. Audi ma trvaly pohon vsech kol. BMW ma vyrazne lepsi system. Ghibli funguje do 100 kmh, jeho proaktivita neni zrovna nejlepsi. Je to neco jako kdysi melo BMW, jen to funguje hure. Je uplne jedno kdo pohon vyrabi, podstatne je, jak funguje. Jinak 4matic u Eklasse je trvaly pohon vsech kol, neni to pripojitelny system jako u Ghibli.

Ano souhlasim, ze silnou strankou Gbibli je vzhled. Na chalpy funguje vyborne. Nicmene vzhled neni objektivni meritko, to je subjektivni. Na historii auto nejezdi.

Navic modelem Ghibli znacka Maserati naprosto degraduje. Kdysi to byl svatek potkat, dneska to ma kde jaky jouda.

Prostor - pokud rikas cca 70-100 mm navic v podelnem smeru "par milimetru" pak ok, toto uz je proste rozdil jako krava.

Nelicovani dilu je na Ghibli z venku videt pomerne zasadne. Napr. typicky viko zavazadelniku, nelicovani u prednich dveri pod zrcatky a mohl bych pokracovat a neni to chyba kusu. Je to tak u vsech.

Takze co tam mas dale?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
Čt, 17. 9. 2015 16:13

S tou cenou jednoducho nemáš pravdu, podla oficiálnych stránok stoja v základe úplne rovnako a podla testov na auto.cz kde sú autá vždy v plnke je S6 o 50 tisíc drahšie ako Ghibli v plnke, žiadne ako Ghibli v základe, v základe je o 800 000 lacnejšie, fakt neviem či si tie čísla vymýšlaš alebo čo...Netvrdím teraz že sa môže Ghibli rovnať výbavou S6 ale reágujem na tie ceny ktoré si tam popísal, ktoré sú mimo. QP som tam zatiahol pretože ty si obecne písal o Maserati a jeho politika je taká, že ak chceš V8 tak ideš do QP...noačo. Tieto preteky za tým kto bude mať vyšší výkon a lepšie zrýchlenie sú nie len podla mňa totálny nezmysel naviac u tak veľkých autách. Niektorí ľudia radšej zaplatia za to že sa v tom aute budú cítiť lepšie keď si doňho sadnú, keď ho naštartujú a keď budú akcelerovať tak ich to bude baviť viac lebo im to auto lepšie a krajšie sprostredkuje a prdia na 0,4 sekundy... Tie rozmery som uznal tak o čo ide? Mimochodom vpredu je to naozaj len 4 milimetre...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 16:15

A muzu pridat dalsi super vlastnosti "na ktere to nejezdi" ale u auta za +- 90-100tis. eur by je clovek necekal...

- naprosto nefunkcni automaticke sterace. Nejde najit polohu, ve ktere by fungovaly, zmena citlivosti nic neudela. Sterace stiraji dle meho na zaklade nejakeho neznameho nahodileho aloritmu. Nekdy po jedne kapce spusti jak silene, jindy nesetrou ani v desti. Jindy se rozjedou a pak se zastavi apod.

- automaticke dalkove. Je treba je vypnout hned. Protoze na rozdil ok nemcu se vypinaji porad. Staci, kdyz sviti hvezda a uz to dalkove vypne - nepouzitelne.

- vubec nejtragictejsi je palubni system od Jeepu. Plne dotykove ovladani znamena, ze za jizdy je system naprosto nepouzitelny. Nejde vyuzivat navigaci, telefon, hudbu na disku apod. protoze se nejde trefit. Navic kazda obrazovka ma jinou logiku, tlacitka na ovladani jsou mikroskopice a i pri stani je problem se n nej trefit, natoz za jizdy.

- ale vypada to pekne Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 16:25

Aha, ty cerpas z auto.cz Smile no to se nedivim, ze mas takove info o tech autech.

S6 stoji v zakladu 72 000 E. Za tu cenu mas veci, ktere Ghibli ani mit nemuze treba vzduchovy podvozek, 4 zonovou klimu, led svetla apod.

Ghibli SQ4 stoji v zakladu nejakych 89 000 E. Tudiz rozdil nejakych 16tis. Za navi abys dorovnal zaklad das dalsich 2500 E. Za rezervu 500. Takze to uz mame 19000 rozdil. A to porad nebude mit Ghibli to, co ma Audi. Nebude mit vzduchovy podvozek, 4zonovku, LEDsvetla apod.

Kdyz do Audi nacpu to, co dam za Ghibli dostanu auto s vybavou o kterem se Ghibli ani nezda. Budu mit vice mista, vice vybavy, lepsi pohon, lepsi dynamiku, lepsi podvozek.

Jinak znovu opakuji, rozdil v prostoru v podelnem smeru je dobrych 10 cm. Vpredu se usadi kazdy, vzdau uz nikdo Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
Čt, 17. 9. 2015 16:47

Vieš človeka fakt uštvať tak, aby ho konverzácia s tebou prestala baviť a nakoniec si ty mal zo seba dobrý pocit ako si to niekomu zasa ukázal. Nemci robia autá presne pre teba jednoducho zoberú si zoznam reklamných a hlavných papierových údajov a idú: príšerne to premotorujeme nech môžu ľudia písať ako len v BMW vedia spraviť 500 hp, nadrbeme tam najviac nezmyselnej výbavy, o ktorej nikto nevie a nikto to nepoužíva nech môžme hovoriť ako jej máme najviac a nech na nej môže rýžovať, spravíme ho na mieru pre euro ncap nech je akože najbezpečnejšie (potom niekto v USA zmeni podmienky a rozjebe sa ako hyundai ale to už je jedno lebo audi v USA aj tak nik nekupuje). Motor dáme čo najviac dopredu, nedáme tam rezervu nech máme čo najväčší priestor a čo najväčší kufor nech sme v tabuľkách zasa najlepší. Tak a teraz v podstate nemôže si nikto nič iné kúpiť, pretože nie je parameter v ktorom by bolo nejaké auto lepšie je tak? Lenže takto si kupuje autá akurát človek čo ich nemá moc rád a chce mať za svoje peniaze "najviac" ale sám by ten rozdiel ani nebol schopný zaznamenať...nie je problém, že si dakto kúpi M5 alebo S6 namiesto Ghibli, problém je keď sa tu ako argument pre to bude oháňať elektrickým otváraním piatych dverí za 40 tisíc príplatku... Páči sa Ti audi? OK, kúp si ho ale nepresviedčaj nezmyslenými argumentami že len Audi a BMW je dobré a kto chce Maserati je proste totálny idiot....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 16:53

A co te tak zere? Popsat realnou podobu auta, ktere se nachazi v nejake konkurenci jinych? To se nesmi? Nesmi se napsat, jak to je doopravdy a ze to auto proste prohrava v podstate v cemkoli?

Hodnotis to tady na zaklade infa z auto.cz, objektivne lepsi veci tady shazujes jak ukrivdene decko.

Tak mi jasne napis, v cem je Ghibli lepsi. Co ma byt duvodem si ho koupit, krom toho, ze vypada jinak (pro nekoho lip, pro nekoho hur). Co ma to auto tak uzasne, ze by mu mel dat clovek prednost pred treba temi Nemci. Krom toho, ze to ma logo trojzubce a jen proto, to ma byt super auto?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 16:54

Proste pro mne je nepochopitelne, ze si to nekdo koupi, ale treba ty ty duvody znas.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
Čt, 17. 9. 2015 17:08

Dám príklad...Subaru STi je technicky oproti "konkurencii" prakticky úplne zastarané nemá žiadnu výbavu a vzhľadom k výkonu a tejto výbave je aj drahé. Ale jednoducho stále si ju x ľudí kúpi pretože práve tým je bezkonkurenčná, ja chápem, že ty by si si kúpil A45 AMG lebo podľa tabuliek by vyšlo v každom parametre lepšie, ale niektorí ľudia si kupujú auta podľa toho ako sa v ňom cítia a čo im auto vie ponúknuť ako vodičovi dokážeš to aspoň trochu pochopiť?

A autoM.cz neviem čo vyrývaš bral som odtiaľ len ceny výbavy aby som nemusel kvôli tebe klikať v konfigurátore, to sa nesmie? A žiadne objektívne veci nezhadzujem, nepopriem zjavný fakt ale píšem to, že na auto sa dá pozrieť aj z iného pohľadu ako tvojho a môže mať pre niekoho hodnotu aj keď nie je najlepšie v tabuľkových hodnotách...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 17. 9. 2015 17:17

ano ja to chapu, ze lide si koupi i neco, co nevyhraje v tabulkovem srovnani, nicmene pak se ptam v cem je to Ghibli tak uzasne, ze by si mel clovek dat 15-20tis. E navic, krom loga a designu a pocitu, ze ma Maserati?

Chapu i tve srovnani Subaru apod. nicmene bavime se o Ghibli a konkurenci. Je to auto jizdne tak genialni? Bavime se o vyssi stredni tride, kde uz zabavne neni nic a ani byt nemuze...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pufko
Čt, 17. 9. 2015 23:51

goes: neviem čo riešiš, Maserati je jednoducho pre inú cielovú skupinu ako Audi či BMW, či Mercedes. A tých ludí absolútne nezaujíma nejaké tabulkové porovnanie, či porovnanie výbavy alebo funkčnosť (použitelnosť) trebárs daždového senzora...

Ked bude trebárs nejaký koncoročný ples v opere, tak "socky" prídu na tých bežných nemeckých plečkách, ktoré vidíš na každom rohu a pravá smotánka príde práve na autách ako Maserati, Aston Martin, Jaguar, skrátka na to majú a neriešia že to nemá takú dynamiku ako trebárs M5

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Pá, 18. 9. 2015 07:45

pufko: hele tu se nebavime o Dacii za 6000 E, ale o aute za 80-100tis. E. Kde bych proste ocekaval, ze ty veci dotazene budou, kdyz dava zakaznik te automobilce dost penez. Kdyz to za penize vyrazne mensi dokazi zvladnout jinde, jaky je duvod, ze to u Itala nejde? Pochopim nektere veci, treba ze v ramci filosofie Maserati dat ridici zazitek z jizdy tam nebudou montovat nejake jizdni asistenty, ale to, ze nejsou schopni v roce 2015 u auta za 100tis. E udelat funkcni destovy senzor neni jakkoli omluvitelne. TO si vazne myslis, ze ti majitele Ghibliho nejezdi v desit, nebo ze je to pak nestve? Proc maji porad pouzivat polotovar? Proste za ty penize uz by melo byt to, co tam daji dotazene. Nebo opravdu mas za to, ze nevadi, kdyz u takoveho auta nelicuji dily? Proc by to nemlo jit?

Chapu taky tvuj pohled na "socky" a ze tim Ghiblim si kupujes neco, co neni na kazdem rohu, ale zaplatit za to + 20tis. E a dostat auto, ktere proste nic nenabidne, jenom to logo, to je proste tezka pozerina.

Nicmene to stejne nevyvraci to co pisu, ze je to italsky s*ac. Nedodelany, odflaknuty apod. A verim tomu, ze kdyby s timto prisel Nemec, tak ho vsichni sjedou, jak je mozne, ze za ty penize to auto vypada a funguje tak jak to ma. Ale u Itala se to tak nejak prejde a jeste se to obhajuje, ze to vlastne nikoho nezajima.

Proc myslis, ze tyto veci majitele nezajimaji? Koupil sis to a byt jsi to vedel, tak ti to nevadi? Nebo si to jen myslis? Jak si chce automobilka udrzet zakaznika, ktery je zvykly na preciznost a koupi si toto. Vrati se priste?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pufko
Pá, 18. 9. 2015 20:13

Trebárs mne je nejaký daždový senzor úplne ukradnutý, tak ako mnoho iných pomocníkov...

Že to auto nie je dokonalé, tiež že je dokonca o dosť drahšie nevadí tým čo to auto chcú. Oni to skrátka chcú vlastnič a kúpia si to aj keby to bolo ešte drahšie.
Skrátka taký človek môže mať kludne doma aj luxusné Audi, ale ked pôjde na ten ples tak pôjde tým Maserati, pretože to Audi je na takú príležitosť nevkusné, skrátka akokeby si šiel na svadbu ale nemal by si oblek

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Pá, 18. 9. 2015 21:16

To je odpoved jak noha... takova typicka od zaslepencu. Je uplne jedno co je tobe ukradnute, podstatne je, jak to funguje. Kdyz to neumi, nemaji to tam davat. Je navic zajimave, jak se zaslepeni fandove u znacek co nemaji radi dokazou hodiny hadat, jak u Hyundaje za 200tis. neco drobneho nefunguje, ale ze u auta za 100k E to nefunguje, tak je vlastne jedno a nevadi to.

Zcela jiste nepotrebujes nic. Doma mas starou CRT televizi, mobil nemas, protoze staci normalni telefon, odpojujes posilovac rizeni a brzd, protoze jsou to pomocnici a muzeme pokracovat. Nezijeme v roce 1990, ale v roce 2015 a jsou veci, ktere jsou bezne. A kdyz muze fungovat dobre destovy senzor v Dacii, proc by nemohl v Maserati. Jen proto, ze tobe je ukradeny?

Proste je to jen dalsi ukazka, jak nejsou schopni udelat neco poradne. Pokud konci tim, ze to vypada zajimave a a tim to hasne, tak jsou to neskutecni amateri. Schoposti se ukazuji prave tim, jak vec funguje, jak je dotazena apod. a tento produkt nefunguje a je hodne nedotazeny. Chapu, ze fandove to budou zrat i kdyby to melo misto saltr paky lejno.

A ty plesy... no mozna, kdyz to bude nejaky milansky, vidensky nebo tak to jeste pochopim, ale u nas? Ale no tak...

Proste jen potvrzujes to, co rikam. Je to proste italsky s*ac a vuci nemcum nema co nabidnout. Je to nedotazene a funkcni hur, jak zminena Dacie nebo Hyundai, protoze z toho mala co tam vubec daji pulka veci ani nefunguje a je treba to vypnout, protoze to je k zblbnuti.

Zrovna dnes to bylo vyborne. Pulku cesty dest. A ano, bylo uzasne si pripadat jako ve Skode 120, kdy clovek musi co minutu menit na cyklovaci sterace, protoze automaticke nefunguji. Jooo, to je pecka. Hlavni ale je, ze to vypada pekne...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pufko
So, 19. 9. 2015 11:13

Vysvetlím ti to na inom príklade, kamoš sa moc točí okolo áut on mal skrátka už všetko snád okrem Bugatti, skrátka všemožné vrátane aj tých italských sráčov cez Audiny (momentálne mal doma RS6 vyladenú na vyše 700PS), Porsche, Ferrari 458 Italia, Lambo Galardo, Mercedes SLS....

Jedného času sa mu do rúk dostala replika Mustang GT500... Mali takú stretávku tu na SK na Jankovom vršku, kde bývajú preteka áut do vrchu, tam boli iné klenoty a predsa sa drvivá väčšina šla posrať z toho starého vyše 40 ročného Fordu...
Pozri si stránku http://www.stuberautomobile.com a to tam nemá zdaleko všetko čo mu prešlo rukami

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
So, 19. 9. 2015 11:57

koniec?

Tak kto ma vacsi penis? alebo teda koho kamos?!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
So, 19. 9. 2015 12:22

pufko: nejak to vysvetleni nechapu v souvislosti s tim, co tu resime. Resime tu jedno z aut vyssi stredni tridy. Zadny extra unikat, zadny veteran apod. A proste resim to, ze to auto vuci Nemecke konkurenci je s*ac a to je proste fakt. Je drazsi, je horsi v cemkoli, je mene vybaveny, ma mensi vykon a dynamiku apod. vypsal jsem ti to tu nekolikrat. Jedine cim Ghibli zaujme je to logo na kapote. Kdyby to stejne auto, naprosto identicke vypustila Audi, tak se na nej snese takova kritika, az to pekne nebude. A uplne stejne, kdyby Maserati vzalo Logan a dalo na nej sve logo, budou z nej lidi uchcavat. A o tom tu ja mluvim.

Proste z toho co tu pises mi vychazi to, ze podsatne je jen to logo a ne ten produkt. Ten produkt muze byt totalni sracka, ale je tam to logo, tak z toho budeme ucuravat. Takze jsi taky takovy ten produkt, ktery hraje na pocit a kdyz si mysli, ze je to znackove tak je to fajn, ale jak by zjistil, ze neni, tak rekne, jaky je to smejd, co?

Proc ne. I pro takove lidi je treba delat produkty, protoze oni je chteji, tak je dostavaji. A neni to jen u aut, muzeme jit treba do mody apod. Pokud je to ten duvod, proc si Ghibli koupit, pak zase rikam, ze to auto zase neni tak extra pozerske, aby se to vyplatilo.

Takze ano, verim, ze na srazu muze replika GT500 zaujmout vice, jak nejake moderni hyper auto. Ale v praxi to Ghibli zase tak nezaujima. Je hodne nenapadne a lidi to maji za normalni sedan a jen ti, co uvidi logo a znaji ho ziskaji nejaky pocit. Byt to kupe, kabrio nebo neco takoveho, tak to trkne hned.

Proste vuci nemecke konkurenci je to s*rac. A nepotrebuji k tomu tvoje nebo svoje kamose abych na to prisel. Na druhou stranu, prestoze je to vuci nemcum srac, tak bych ho nemenil. Ale nebudu mit klapky na ocich.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 19. 9. 2015 14:07

Goes :D :D :D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
So, 19. 9. 2015 22:23

Ja s goesom suhlasim s tym, že naozaj pokial máš dať toľko peňazí za niečo tak chceš aby so spĺňalo isté štandraty v kvalite výroby atď. je totiž jedno aké iné výhody ten výrobok bude mať ale ak človek nebude mať pocit že je kvalitne vyrobený je to u auta za 100K e dačo zle. Tiež si ale myslím že je to ale jediný relevantný mínus u talianských áut a myslím si, že nie je tak priepastný v porovnaní s jeho výhodami.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pufko
So, 19. 9. 2015 23:48

Audi je pre onanistov, ktorý budú onanovať nad každou fičúrou čo to auto má, spomenuté Maserati je pre tých čo vedia že ho chcú.

Tam neexistujú žiadne tabulky, že či je niečo lepšie, alebo niečo drahšie, ten čo to Maserati chce kúpiť tak si ho kúpi a určite ho nebude trápiť že to stálo o 20000€ navyše aj ked to nemá také prvky výbavy ako trebárs to AUDI.

Ked som v tom príspevku vyššie spomenul starý Ford Shelby GT500, tak niekedy ide ludom aj o to aby sa odlíšili, nikoho netrápi polofunkčný daždový senzor a pre takého je Audi totálna nuda a presne preto si kúpi trebárs práve Maserati

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Ne, 20. 9. 2015 08:57

Hele to nema konce. Dle tebe to, ze autu nefunguji veci jak maji v poradku, protoze dle tebe to lidi nezajima, peotoze nejaky tvuj znamy ma nejajou repliku, kterou kidi obdivovali, takze mame jasno. Ok, byl bych zvedavy kdyby sis to koupil jak bys byl nadseny, ze si koupis takove auto, das za to takove prachy a automobilka neni schopna udelat funkcni vybavu a to ji ma navic vuci konkurenci deset procent...

Mne to stve, ze to nefunguje. Takze tva teorie nejak nevychazi ze to majitele nestve...

A stve mne to hlavne proto, ze vim, ze kdokoli jiny to umi udelat. I u aut za desetinu. Kdyz to neumi nemaji to tam davat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pufko
Ne, 20. 9. 2015 19:05

Mna to neserie preto, lebo ja chcem auto, ktoré tie fičúry nemá, ja nechcem ani poondiate xenony, daždový senzor aj keby to malo tak ho odpojím...
Trebárs mám v aute digiklímu, ale nikdy nepoužívam režim AUTO...

Pre mna môže byť koncernové auto akokolvek dokonalé spracovaním, nikdy si ho aj tak nekúpim, lebo by mi bolo na grc z toho že to vidím na každom rohu. No a potom dalšie "výhody" ako to že sa autá čórujú, vykrádajú. Ja o to nestojím, ako tu bola kedysi fotka Superbu z vytlknutým oknom a textom "Navigace opět v hajzlu - Happy New Year"

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Ne, 20. 9. 2015 19:28

a ted tu o cervene karkulce

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pufko
Ne, 20. 9. 2015 21:09

Tvoj problém je že auto vidíš len čiernobielo

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Ne, 20. 9. 2015 21:46

Ale vubec ne, kdyby jo, tak s tim s*acem nejezdim. Pouze nemam klapky na ocich.

Jedine co od auta chci je to, aby fungovalo. Kdyz vyrobce to auto necim vybavi, cekam, ze to bude fungovat tak, jak to fungovat ma. Pokud se ti zda tento pozadavek jako nemistny, nedulezity a nevim co jeste, pak ti to neberu, ale jsi naprosto mimo. Mam za to, ze je zcela opravenene, aby kdyz clovek za neco zaplati, dostal to, co si objednal. Tedy funkcni vec ve specifikaci s jakou souhlasil a je uplne jedno zda se budeme bavit o aute, televizi nebo mlynku na maso.

Pokud u TV nebude fungovat DO a prepinani kanalu pujde jenom primo na televizi, taky tu budes vyksakovat, jak je to vlastne v poradku, ze tvuj znamy rad beha k televizi a ty po koupi televize stejne dalkac vyhazujes? Asi ne...

Pokud vyrobcne neni schopen dodat funkcni vec, pak ji tam nema davat a ma ji prodavat bez ni. Zakaznik si pak muze vybrat, zda je ochoten si takovou vec koupit. Kdyz ji tam ale da, ma byt bez chyb a o to vice, kdyz se bavime o vecech, co nestoji par korun a jeste o to vice, kdyz ty stejne prvky vybavy dokazi dodat i vyrobci vubec tech nejlevnejsich aut na trhu.

Takze klidne si odpojuj po koupi cokoli v aute, je to tva volba, ale pokud obhajujes to, ze vyrobce cehokoli (a zde se bavime ne o cinske kopii mobilu) prodava veci, co poradne nefunguji a jeste ti to vyhovuje, protoze to pekne vypada, tak jsi proste kapku jednoduchy.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pufko
Po, 21. 9. 2015 20:50

U klimatizácie režim AUTO nepoužívam z dôvodu že nemiením počúvať ten hukot ventilátora v plných otáčkach, kedy sa saží klíma čo najskôr dorovnať nastavenú hodnotu. A teraz mám povedať že režim AUTO je v každom aute na puču?

Daždový senzor by som nepoužíval rovnako preto, lebo neočakávam že by fungoval na 100%, nemám lavé ruky - tie stierače si pustím radšej sám a pustím si ich vtedy kedy to uznám za vhodné ja.
To isté platí o automatoch, v kopcoch kde sú zátačky nefunguje ani jeden dobre, pretože vždy ked pred zákrutou uberieš plyn, automat si automaticky popredauje a ako v zátačke pridáš plyn, zasa podraduje... V takých prípadoch je najlepšie si kvaltovať ručne.
A teraz ako čo ?

Ty si skrátka onanista, čo chce aby mu každá pučovina fungovala nie na 100%, ale hned na 120%. Ja som pravý opak, ja tam tie blbosti ani nechcem.

Či chceš alebo nechceš Maserati sa nekupuje kvôli dokonalosti, ale skôr kvôli imidžu a vtedy sa neriešia také blbosti ako riešiš ty. A nemusíme sa baviť len o Maserati, aj kopec bežných áut je v určitých veciach neprakticky a predávajú sa tak či tak. Trebárs trojdveráky

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Po, 21. 9. 2015 22:17

Takze prijdes v lete do vyhrateho auta a das si klimu na jednicku, abys nahodou neslysel ventilator. Jak cece jezdis po dalnici treba, taky sedesatkou, aby te hluk neotravoval.

Jinak ja neresim to, jak vec funguje. Ja resim to, ze jinde to funguje a tady ne a to je zasadni rozdil. Kdyby obecne destovy senzor nefungoval, tak to neresim. Ale on obecne funguje a funguje dobre. Nezazil jsem za posledni roky v zadnem aute, aby nefungoval tak, jak by fungovat mel. Nebavim se o autech z pred 10-15 lety, kdy to byla nova vec, bavim se o soucastnicich. A je jedno zda vezmu BMW, Audi, Skodu, Dacii, Peugeot - vsude funguje dobre. Stira jak ma, tehdy jak ma s frekvenci jak ma. V Italovi ne. Takze se ptam, proc jini to roky umi a Ital ne?

Vubec v tom nehraje roli to, zda si chci sterace poustet sam, nebo je necham na automatice. Ty mi pripadas jako naprosto natvrdly, protoze porad resis to, ze ty neco chces nebo nechces ovladat, ale o tom ja nemluvim. Mluvim o tom, ze jinym to funguje a Italovi ne.

Pokud si automat nevi rady v zatackach a nevi si rady u zadneho auta, tak je to normalni vlastnost. Problem by byl, kdyby to u vsech slo a u Itala ne a to je treba ten pripad steracu. A takovych veci je v tom Italovi spousta. Spousta veci, ktere jinde funguji a tady ne a je jedno, zda je chci pouzivat nebo ne. Takze kdyz to jini umi, proc to neumi i Ital? Jaky je k tomu duvod, navic u auta za ty penize? Kdyby to tam nedali vubec ok, ale kdyz uz to tam daji, ma to fungovat minimalne tak, jak je obvykle.

Nicmene mam za to, ze toto stejne nepochopis, protoze ty si po koupi auta pulku veci vymonetujes, druhou ani nepouzivas a jezdis 60, aby te nerusil hluk. Proc ne, ja ti to neberu.

Nicmene diskuze neni o tom, kdo co pouziva a nepouziva, kdo co chce a nechce. Diskuze je o tom, ze v tom aute jsou veci, co vuci naprosto stejnym vecem v jinych vozech proste nefunguji. Proto je to proste italsky s*ac... kdyz to neumi, nemaji to delat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
Út, 22. 9. 2015 11:25

V tom čo píšeš s tebou súhlasím goes, ale problém talianskych áut neuveriteľne nafukuješ. Ja kupujem talianske autá z určitého důvodu a tiež nemám klapky na oćiach aby som tvrdil, že je to výrobná kvalita. Zároveň však musím odmietať tvedenie, že je auto nedotiahnuté do takej miery že sa prakticky nedá používať - tak ako to vykresluješ ty...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Út, 22. 9. 2015 13:41

samozrejme, ze se auto da pouzivat. Jezdi, brzdi a zataci...

Nicmene rikam si, proc ten zbytek neni dotazeny. Tu nejde o hledani naprostych malichernosti, ale sakra copak to ti lidi nevidi? A nechce se mi verit, ze to je "italskou naturou" dyt jim musi byt jasne, ze to bude lidem vadit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
St, 23. 9. 2015 10:54

To je zaujímavá úvaha. Stále ale môže platiť to, že pre zákazníka to nie je priorita a vystačí si s tým čo taliani ponúkajú. Nie som oprávnený porovnávať ghibli s bmw 5. Ale aj keď odbočím ale stále k veci môžem porovnať dodávky nemecké, francúzske a talianské, ktoré používam na rozvoz dreva. Začalo to Vitom, cez Jumper a skončilo pri Daily. Na ivecu je a to je pravda katastrofálna ergonómia, už otváranie veka nádrže je hrozné, matica na rezervné koleso sa po troch použitiach pretočila, držiaky nápojov, radiaca páka všetko zlomené alebo odlepené. Lenže aj tak už nikdy nevymením iveco za jumper alebo vito. Pretože aj keď bol jumper ergonomický a v mercedese sa nič neulomilo tak pre mňa je ďaleko dôležitejší motor ktorý naštartuje vždy a všade, je silný a môžem do auta naložiť viac ako dve palety bez toho aby bolo preťažené, auto ktoré radí a ide vždy keď potrebujen aj keď mi svieti x kontroliek, je to vždy lepšie ako keď ti auto do 5 rokov zhrdzavie ako auto ktoré sa nedá kúpiť s iným ako poddymenzovaným motorom alebo také ktoré vždy keď chcem robiť obchod ma nechá niekde na križovatke alebo doma pred vchodom... neporovnávam ghibli s daily alebo vitom ale tá paralela je tam vidieť a viem si predstaviť že ak ghibli dokáže plniť to čo ja od toho auta očakávam tak mi je jedno že neplní to čo od neho neočakávam..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
St, 23. 9. 2015 11:35

ja to porovnani ghibli a nemecka trojka mam a prave proto to vidim. Ja chapu, ze Ghibli miri na trochu neco jineho, nez nemecka D3. Je tam to logo, ktere je hodne dulezite a dela pulku emoci a pocitu, je to auto pro zabavnou jizdu v moznosti toho, co 5metru a 2 tuny umozni apod. to ja vse vim. A to jsou ty veci, pro ktere si pro to zakaznik asi jde. Pocity a v tech neni co vytknout.

Je jasne, ze kvuli nefungujicim automatickym steracum nepujdu do Audi nebo BMW o tom to opravdu neni to uznavam. Ale uplne uprimne priste si sakra rozmyslim, zda mi to stoji za to. Jsou to blbosti, ktere ale otravuji v podstate kazdy den. Neni moc prijemne jit k tomu autu, kdyz vidis, ze tam o centimetr neco nelicuje apod.

Neni to nejaky supersport, ktery by clovek mel na vikendy, je to proste normalni auto na bezny zivot a ten bezny zivot treba u mne znamena v tom stravit 30-40tkm rocne a tam uz proste resis to, ze ti nefunguji sterace a musis zit jak v dobe Favoritu, ze druhy prvek vybavy z tech modernich automaticke svetla nefunguji a musis je vypnout. Resis to, ez za jizdy je napouzitelny palubni system, ze si nezmenis navigaci apod. protoze to na tom dotykaci proste neni sance za jizdy udelat apod. to jsou veci, co te provazi kazdy den a byt to prinasi emoce, tak toto je neskutecne srazi.

A jelikoz Ghibli ma brat zakazniky D3, kteri doposud nemeli na vyber alternativu, protoze dopodus Maserati takove auto nedelalo, tak ti jsou proste zvykli na jinou funkcnost a kvalitu. A ta tam neni. Takze jediny bonus je to logo, design a pseudoemoce z jizdy. Daji tomu sanci, ale je otazkou, zda priste do toho pujdou zase, protoze jednak za 2-3-4 roky uz ta znacka tou kvantitou vyroby degraduje a bude to "na kazdem rohu" coz u takove znacky neni primo zadouci a jednak si uvedomi, jak ho ty veci 2-3-4 roky otravovaly a ve finale pujde zpet, protoze tam dostane produkt co funguje tak, jak ma. A ano, nebudou na nej tak koukat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fan.mj
St, 23. 9. 2015 12:18

K tým emóciám a zábavnosti jazdy by som mohol spomenúť staršie QP, ktoré bolo dlhšie aj ťažšie a rozhodne sa nikto nesťažoval na neemočnú a nešportovnú jazdu už vôbec. Takže toho by som sa až tak nebál, že nejde spraviť také auto. Ale staršie QP pravda nekonkurovalo nemeckej trojke takže sa dalo vsádzať len na image a pocit z jazdy, motora atď, uznávam, že pre masové ghibli to nemusí stačiť ale to ukáže len čas.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
St, 23. 9. 2015 13:13

ta sportovnost se posuzuje v ramci toho kde to auto patri. Ghibli je v ramci vyssi stredni delano jako "sportovni" nicmene pokud si to nekdo vylozi tak, ze je to auto na okruhy, nebo na nejake extra okresky plne zatacek, tak bude tezce zklamany, od toho tu jsou auta idealne nejake HH nebo stredni trida ala M3 apod. ktere jsou vyrazne agilnejsi. Je to proste prijemne svizne svezeni s emocemi o tom zadna, ale v Alpach se to bude trapit, bude to nedotacive, tezce na cumak apod.

Holt uvidime.

Nicmene v jednom ma Ghibli neskutecnou vyhodu proti D3 - nema start and stop system. Ale to se od MR2016 zmeni, papirove pujde spotreba o 11 % dolu a EU se nazere Smile

Hodnocení bez komentářů