eLzyx
Čt, 19. 3. 2015 08:51
|
ono se to také oficiálně jmenuje kola z lehkých slitin. Automobilky netvrdí, že jsou i ta kola lehká.
Bohužel prodejci jak disků, tak automobilů o této skutečnosti nemají vůbec páru, protože co si tak vzpomínám, tak prodejce Seatu tátovi tlačil hliníkáče s tím, že ušetří na palivu, protože jsou lehčí, snáze se roztáčejí ...
|
 |
|
evlo
Čt, 19. 3. 2015 08:58
|
Tohle ale komu se to hodi resit vi, neboj. BTW speedline corse jsou spise odolna nez lehka kola.
|
|
|
kingusak
Čt, 19. 3. 2015 09:17
|
když přezouvám kola na svém autě, tak plecháče jsou lehčí než alu kola
|
|
|
Ales Beseda
Čt, 19. 3. 2015 09:26
|
|
Anonymous
Čt, 19. 3. 2015 09:59
|
ani 5 kilo na jednom kole zadny rozdil v jizdnich vykonech neudela, ale pocit je z toho k nezaplaceni.
|
|
|
moucha
Čt, 19. 3. 2015 14:45
|
|
TomeekHoleek
Čt, 19. 3. 2015 21:34
|
Nejsi z Kladna? Ty Ronaly jsem prodával do Kladna taky na Ibizu
|
|
|
evlo
Pá, 20. 3. 2015 20:53
|
Koukam na kazdem kole jina guma a navic jedno dojezdovka, to asi neni moc objektivni.
|
|
|
Ales Beseda
So, 21. 3. 2015 05:32
|
Smyslem mého příspěvku je upozornit motoristickou veřejnost na poněkud opomíjenou pravdu, že kola z lehkých slitin, tedy hliníková, mohou být (a velmi často jsou) těžší než ta standardní plechová. Jak známo, neodpružená hmotnost kol má nezanedbatelný vliv na jízdní vlastnosti a hliníková kola tak vlastně nemají jinou přednost, než svůj atraktivní vzhled. Pro ty z nás, komu na tom záleží, přináším tímto informaci, že kola Speedline Corse jsou opravdu lehká, tedy lehčí než ta standardní plechová, přičemž jsou cenově stejně dostupná jako jiná litá kola pro aftermarket. K poznámce o objektivnosti vážení - to plechové kolo není dojezdové, jde o plnohodnotnou rezervu o rozměru 185/60 R15 s pneu Bridgestone. Druhé kolo v řadě je Ronal R42 se zimní pneu Kléber opět o rozměru 185/60 R15, třetím je původní tovární kolo SEAT 215/45 R16 s pneu Bridgestone Turanza. No a řešením pro ty, kdo stojí o opravdu lehké kolo je Ronal Speedline SL Marmora s pneu Dunlop SP Bluresponse znovu o rozměru 185/60 R15. Nepopírám, že zde mohou být rozdíly v hmotnosti samotných pneumatik 185/60 R15, ale jistě nikoli v řádu kilogramů. Je to těmi ráfky.
|
|
|
evlo
So, 21. 3. 2015 12:10
|
Ne, kdo chce opravdu lehka kola tak si poridi neco jako Advan Racing RGII, speedline corse jsou lehci tak o kilo nez jiny kola a za to jsou vyrazne drazsi, ne jak pises ty, ze stoji stejne, za to dostanes kvalitnejsi kolo, ne vyrazne levnejsi (ostatne jsou to porad jen lepsi ronal kola), jsou urceny spis na rallye nez na okruzky. Nepisu, ze to jsou spatny kola, ale nic nad cim slintat ohledne lehkosti.
A ten muj uvedeny priklad si prosim neples s tema shit kopiema co se u nas prodavaji.
|
|
|
Jelass
So, 21. 3. 2015 23:35
|
Pokud nesrovnáváme stejný rozměr disku a stejné pneu, tak je to jen mlácení prázdné slámy.
|
|
|
pufko
Ne, 22. 3. 2015 08:06
|
To je čo za sportovní hatchback, na ktorý idú nazuť 15" disky, ty si si to pomýlil celé od začiatku a teraz onanuješ nad nezmyslami. Tak ako tu bolo povedané, pokial neporovnávaš rovnaký rozmer disku s rovnakým rozmerom pneu , tak porovnávaš blbosti. Vliv na spotrebu - to si mal napísať hned na začiatku o čo ti vlastne šlo Niekomu stačí auto čo len ako športák vyzerá, inému čo sa trochu vyzná tá tvoja kára nič nevraví
|
|
|
D1.8T
Po, 23. 3. 2015 05:07
|
Ušetřil 2,4kg na kole a 3cm na šířce. To se projeví na všem. Na dynamice, na ovladatelnosti na stabilitě. Jen ne všude pozitivně. Je to o prioritách. pufko: Nevidím žádnou onanii nad nesmysly, baví ho experimentovat, vyzkoušel co potřeboval a udělal si z toho závěr o kterej se podělil. Mě je to sympatický, na rozdíl od zbytečností a nesmyslů, kterýma to tady plevelíš.
|
|
|