Anonymous
Po, 3. 11. 2014 13:55
|
no zrovna u M3/4 natacet zvuk v kabine je naprd kdzy ten zvuk delaji repraky. Jinak za kolik je ten vyfuk v priplatcich?
|
|
|
OpaHerbin
Po, 3. 11. 2014 14:03
|
Tak komplet celý výfuk od svodu k zadnímu dílu cca 300T kč, žádná láce :D
|
|
|
Anonymous
Po, 3. 11. 2014 14:23
|
za tech 17 kW jako palka no. Zvuk je jako vazne super, ale ta cena je nejaka divna, kdyz v USA to stoji nejakych 7000 USD. Jako 200k po prepoctu bych bral, ale 300 je palka.
|
|
|
moucha
Po, 3. 11. 2014 14:53
|
auto pěkné, ale je to chudák
|
|
|
OpaHerbin
Po, 3. 11. 2014 20:23
|
Aha, oni asi ještě svody nedělají, tak bez těch svodů by to mohlo být těch 200k.
Ono to zase tak drahé není u auta za cca 2mil.
|
|
|
Nissan350Z
Po, 3. 11. 2014 20:53
|
Přesně, třeba Akrapovič na GTR 180 000.
|
|
|
Anonymous
Po, 3. 11. 2014 21:04
|
ja akorat nechapu dve veci, akrapovic na webu ma jenom posledni dil a nejakych + 5kW, nicmene na svem promo videu pise komplet a + 17 kW tak si ma clovek vybrat... Nicmene ten vyfuk svou kvalitou by mel stat tak 50, zbytek je jmeno
|
|
|
Anonymous
Po, 3. 11. 2014 21:05
|
Navic ja myslel, ze M4/M3 ma akrapovic od vyroby, nebo tento nabizi primo BMW jako priplatek?
|
|
|
OpaHerbin
Po, 3. 11. 2014 21:51
|
|
enzo82
Po, 3. 11. 2014 21:57
|
Pokud je to komplet z titanu, jako že od Akrapoviče bude, tak asi za 50 jen ztěží, to bys nedal ani v nerezu za takovou cenu.
|
|
|
Anonymous
Po, 3. 11. 2014 21:58
|
Nejde o to, ze by byla spatna kvalita. Na motorce sem akrapovic taky mel a jako super produkty. Ale je to az moc velka znacka a za tu se proste plati. Udelat to stejne mensi znacka stoji to vyrazne mene. Holt exkluzivni zbozi.
|
|
|
Anonymous
Po, 3. 11. 2014 22:07
|
tak ten titan je pravda cenou nekde jinde. Otazkou je, zda ma az takovy prinos vuci nerezu. Nicmene je to jedno. Stoji to to, co to stoji a je na kazdem, zda da za vyfuk ctvrt mice, nebo ne.
|
|
|
pota
Út, 4. 11. 2014 08:57
|
Osobně mi to (z videa) nepřipadá nic extra. Některé výfuky za méně peněz umí imho více zvukové parády.
PS: nedá mi to - Cupra v interiéru zněla v Cupra režimu v podstatě stejně.
|
|
|
Anonymous
Út, 4. 11. 2014 09:01
|
pota: z tohoto videa nepoznáš nic. 2/3 videa je tuc-tuc místo výfuku a pak je tam snaha o ukázku, jenže řidič nemá koule na to se rozjet na mokru. Na YT je videí s akrapovičem více a jako ano, jsou výfuky za pětinu, co udělají obdobnou/větší parádu, ale jak se vytočí má vážně pěkný zvuk.
|
|
|
OpaHerbin
Út, 4. 11. 2014 09:44
|
No u konkurence pokud to má být nějaká značka to o moc levnější nebude. Je to cca rok co jsem řešil výfuky supersprint na BMW e46 m3, svody, střední díl, katy a zadní díl, přišlo to na cca 250k a to jsme u auta, které mělo hodnotu cca 400k, tak to mě přišlo jako nesmysl. Při ceně M4 mi přijde 300 hodně slušný.
|
|
|
Anonymous
Út, 4. 11. 2014 09:50
|
Dat 250tis. za trochu lepsi zvuk (tech 5 kW nepoznas) u teto M3/M4 je proste kravina. Ale je to muj pohled, kupce si to najde.
|
|
|
enzo82
Út, 4. 11. 2014 20:14
|
Titan je oproti nerezu tvrdší materiál, tzn. používají se tenčí stěny soustavy, která má ve výsledku oprotu nerezu poloviční hmotnost, jeho cena je ovšem 10x vyšší.
|
|
|