Titulní strana » Kategorie » Americká auta » Ford //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=62037&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=61688&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Golden Snake
Ford Mustang Shelby GT640 "Golden Snake" (2011), 631HP, maximálka 295km/h

Autor: KINE91
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Út, 28. 1. 2014  Zobrazení: 5386 ×
« další ·
..:: Ford Mustang ::.. (..mihals..)
Fastback (L0GAN)
Golden Snake (KINE91)
2011 Territory TS Limited Edition (vaclavikr)
Escort Mk.I (lotus-esprit.cz)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 28. 1. 2014 19:23

ja ty Mustangy a ameriky celkove nechapu. Vykony jako krava, ale kde se to ztraci? Zrychleni vuci mene vykonym supersportum horsi, maximalka taky...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lotus-esprit.cz
Út, 28. 1. 2014 19:46

3,7s na 100, kolik to vazi, 1800kg?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 28. 1. 2014 19:55

na 631 koni je to proste nic moc. Vaha v tomto parametru moc roli nehraje, tam je to spise o schopnosti to prenest. O maximalce se ani nebavim. Pres 300 jezdi auta co maji o 100 koni mene.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Út, 28. 1. 2014 20:52

to je fuck jedno, vzdy to bude ikona na kolesach, vynimka posledny model, pre mna prepadak Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 28. 1. 2014 21:02

v cem je to ikona?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
orgasmic
St, 29. 1. 2014 08:38

Je to ikona mastodontu :D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
joe866186
St, 29. 1. 2014 08:51

váha nehraje roli? si děláš srandu ne? Smile! no tak i tak s tím určitě bude sranda, ono normálně si na vyjížďce stejně 300 nelítáš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
St, 29. 1. 2014 10:04

u maximalky nehraje vaha roli, ta hraje jen v case, za jaky jsi ji schopen dosahnout.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 29. 1. 2014 12:36

Goesi, prostě to nejsou uplně efektivní vozy. Na to jsou jiný auta... za několikanásobnou cenu. Co bys chtěl za základních 20kusd? Za ty prachy imho dobrý.

Verze GT640 má kolik PS, 500? Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
St, 29. 1. 2014 12:50

Jelass: ale ja neresim zakladni Mustang, ale tento. A ten stoji 2,5 mega. A kdyz muze mit pres 300 kde jaky sedan za nizsi cenu, proc ne toto kupe.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 29. 1. 2014 13:06

Píšeš "ja ty Mustangy a ameriky celkove nechapu", tak si vyber. A půl tuna nadváhy prostě potřebuje nějakou tu kobylu navíc. Kdo chce efektivní vůz si tohle prostě nekoupí. Na tom není nic k chápání. Na tomoto kupé asi budou důležitější věci, než vmax.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
St, 29. 1. 2014 13:11

dobra vezmu E63, vezmu M5, vezmu RS6 apo. auta co vazi stejne, maximalky pres 300 a to dost, stovka za stejny cas apod. tudik z cemu to je? dyt to ani na okruhu nema nejaky zazracny cas...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Bobby Deerfield
St, 29. 1. 2014 13:32

goes. Pak by možná bylo zajímavé porovnat náklady na servis. Ty jsi nastavil parametr, že na určitou rychlost potřebuješ nižší výkon než mustang. Já se zase domnívám, že dosáhnou té rychlosti s mustangem tě vyjde levnějš. V tom je možná kouzlo amerik.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 29. 1. 2014 14:25

Nemám problém mít auto s dobrým zrychlením, to na rozdíl od vmax, využiju denně.

Zase nechápu akademickou rovinu Goesovy debaty.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
St, 29. 1. 2014 15:07

Jelass: kdyz nechapes, nereaguj. Ja proste jenom napsal neco co mne zarazilo a to, ze proste na ten vykon jsou nektere parametry slabe. Nic jineho to neni. A samozrejme nastoupi kupa lidi, kteri zacne hledat alibi pro to, proc tomu tak je a ze je to vlastne tak v poradku, protoze tebe zajima neco jineho. To je fajn, ale nic to nemeni na tom faktu, ze je to vuci tomu vykonu slabe.

Bobby: ja se domnivam, ze s tebou M5 najedu 100tkm levneji a bez nutnych repasu, nez s timhle Mustangem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 29. 1. 2014 17:47

Asi bych to uzavřel tvojí obvyklou větou - smiř se s tím. To auto tady prostě je, asi si ho i někdo koupí a ty s tím asi nic neuděláš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xax41
St, 29. 1. 2014 20:32

goes: Mustang si NIKDY nehral na supersport. Jak te tak pozoruju, tak to porad nechces nebo nemuzes pochopit. A na to ze te 100 tkm s M5 vyjde levneji nez s tim Mustangem, na to zapomen a bud si jistej, ze v servisu budes mimo inspekci s tou M5 casteji. A co je nedulezitejsi, ze s tim Mustangem se ti casteji orosi zada ci zhnednou trenky. A vo tom to je. Na to musis bejt ale chlap a ne adolescentni hltac clanku o SUPERSPORTECH ktere si stejne nikdy nekoupis.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
St, 29. 1. 2014 20:34

Jelass: ja se s nicim nepotrebuji smirovat

xax41: no jak ty jsi mi to natrel, to se jen tak nevidi

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Bobby Deerfield
St, 29. 1. 2014 20:48

goes: " ja se domnivam, ze s tebou M5 najedu 100tkm levneji" Proč se mnou? Navíc jsi mě evidentně špatně pochopil. Já hovořil o nutných nákladech než vůbec dosáhneš těch 100t.km. Například servisní náklady na každý najetý km. To se spočítat nejspíš dá. Kdežto argumentace o repasi po 100t.km je o ničem, protože tuhle možnost kontroly nemáme.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
St, 29. 1. 2014 21:02

A co jsou pak tedy ty nutne naklady? Predepsane servisni prohlidky? Ok u BMW 3 v souctu za 25-30tis. Dle meho na tom Mustang jinak nebude, spise bude vyzadovat servis casteji. Ale i kdyby podobne, tak zadny rozdil tam nemas. Zbytek uz je proste jenom odhad pro oba - spotreba gum bude asi podobna pri podobnem stylu jizdy, spotreba to same, brzdy taky, podvozek vydrzi dle meho u obou apod. Proste nemyslim si, ze tam bude neco zasadniho, ale tim, jak je Mustanguv motor vyhodneny k vysinam, jak moc je preplnovany, tak je tam docela otazkou ta zivotnost.

Nicmene toto neni to, co ja resil. Proste jsem si dovolil napsat, ze nechapu, kde se ten vykon amerik ztraci, ze maji vykony jako krava a proste dynamika a maximalky tomu neodpovidaji, nic vic. Proste na 630 koni je 295 kmh malo a rikej si co chces.

Pokud to ma ovsem poskladanou prevodovku tak, ze je to na sprinty na semaforech, tak ok, beru. Ale ono to neni jenom problem tohoto Mustanga. Ono vyjma Vette je vsechno bidne.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 29. 1. 2014 23:38

Asi ano, jinak by to nemělo zrychlení na úrovni lehčích, propracovanějších aut, které nemají čelní plochu jako dodávka.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Čt, 30. 1. 2014 10:49

MI

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-MI.7O-
Čt, 30. 1. 2014 16:26

zas tak bych ameriky v celku nehanil, poslední dobou se nějak snažej a s cenama jsou na tom furt lépe jak jiný výkonově srovnatelný vozy, však Camaro Z/28 měl pěknej čas na NS http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html pod sebou nechal spoustu drahých aut a to s cenou okolo 1,5 mega

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 30. 1. 2014 21:33

Kdo chce Ferrari nebo Porsche k Chevy, Mustangu nebo Dodge asi nezavítají, ale za ty peníze bych řekl, že nabízí hodně zábavy. O tom to je, pro zábavu kdekoliv. Ne pro exaktní měření desetin na okruhu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dell63
St, 12. 2. 2014 10:07

no teda dockali sme sa....... goes spaci medved sa zobudil a komentuje....komentuje a komentuje ako vzdy ma PRAVDU!!!!! POZOR nanho!!!!! je dobry a vsetkemu rozumie.Ako sa povie vsade bol vsetko videl :-)))))))))))))))))))