Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Audi //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=61994&cat=all&ppuser=92571&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=61966&cat=all&ppuser=92571&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

AUDI SQ5
http://imgupload.sk/images/r/q/rqrfjgrqxipg7drj2l6j_thumb.jpg
Toto sa určite podarilo, kombinovaná spotreba (udávaná výrobcom):6,8 l a výkon 313koní
Freudenstadt, Nemecko

Autor: HUMMER..
všechny fotografie tohoto autora
Datum: So, 18. 1. 2014  Zobrazení: 5738 ×
« další ·
Čo hovoríte na novú ŠKODA SUPERB Laurin & Klement? (HUMMER..)
Vyznaj sa v čiarach. Najideálnejšie značenie to zrovna nie je... (HUMMER..)
AUDI SQ5 (HUMMER..)
2x A8L 4.2TDI (HUMMER..)
Mercedes-Benz Weltrekordwagen T80 (HUMMER..)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
So, 18. 1. 2014 10:55

Bruselske skrtenie zrebcov?! POJE*ANA EU. Detroid tohto roku na steroidoch, okrem audi...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sprint
So, 18. 1. 2014 14:03
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
mimous
Ne, 19. 1. 2014 20:44

a podle spritmonitoru je spotřeba v rozmezí 8-11 litrů jako s většinou třílitrovejch dieselů Smile
Auto je to pěkný, to se musí nechat, ale fyziku neošálíš, jen zákazníka Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sprint
Po, 20. 1. 2014 07:18

Není potřeba nikoho šálit. Jede to jak sviňa, přitom auto do nepohody.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Pajjoun
Po, 20. 1. 2014 10:45

Do nepohody? Auto úplně na hovno. Na ten výkon to nejede nijak oslnivě, protože krabice. Na běžnejch cestách zbytečně tvrdý, aby se to nezvrhlo, v terénu nahovno, protože gumy nepodržej. Na městský manévry taky naprd, protože to musí mít cool placatej volant.
Prostě nesmyslný auto. Stejně jako každý SUV, který je ještě uměle "zesportovněný".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
m_tsch
Po, 20. 1. 2014 16:11

Ale je pěkný.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sprint
Po, 20. 1. 2014 18:27

Pajjoun jen závidí že by mu to natrhlo prdel kdykoliv a kdekoliv.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vizitix
Čt, 23. 1. 2014 12:33

Pajjoun: Ale prd. S běžnou Q5 jezdím poměrně často a pokud někomu vyhovuje vyšší posez, tak naprosto ideální. Není to tak velký aby s tím byl ve městě problém zaparkovat, není to tak malý aby se člověk bál kde mu kdo nedá přednost. A pokud to někdo chce takhle mít, ale chce aby to i jelo když na to šlápne a zároveň nechce přitahovat ještě tolik pozornosti, tak tohle auto naplní všechny jeho požadavky. Do terénu se nedostaneš s ničím co na to není udělaný, to je naprosto zbytečnej argument všech lidí který razej názor, že SUV a podobný jsou auta na hovno, že Porsche by Cayenne vyrábět nemělo protože je Porsche jakože sportovní značka apod. Blbosti. Prostě každýmu vyhovuje trochu něco jinýho, jako tobě asi něco nízkýho a lehčího, člověku s rodinou, třeba člověku ve středním věku s požadavkama pohodlí, ať to trochu jede a aby to nestálo 5mio, bude vyhovovat zase Q5/X3/X5/GLK/ML apod a je jedno, jestli klasická, nebo nějaká takováhle výkonější verze.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HUMMER..
Pá, 24. 1. 2014 20:20

vizitix: velmi dobre si to napisal Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Pajjoun
Út, 28. 1. 2014 00:43

Vizitix: Nevim. Standardní Q5 dejme tomu, nemam to rád, ale toleruju to. To co si popsal můžou pro někoho bejt výhody zásadní. Ale tady si stojim za tim, co sem napsal.
A nevim proč sem hned taháš Cayenne. A hlavně proč si myslíš, že mně vadí, že ho Porsche dělá.
Nevadí, sem rád že ho dělá, díky penězum z Cayenne vzniklo spousta supr aut. Cayenne pomoh hodně, když přišel na trh, nemam nic proti tomu, že ho vyráběji, když se kupuje. Ale nic to nemění na mym názoru na tyhle auta.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audijan
Čt, 13. 2. 2014 11:35

Tak to by mělo, protože Cayenne má několik procent techniky právě z Q7 a defakto jde o auta ve stejné třídě s úkolem oslovit stejnou vrstvu zákazníků.