pech.
Ne, 15. 12. 2013 07:27
|
otec ji měl, jezdila mnoho let, pak z ní udělal traktor a ten jezdí dodnes... :-)
|
|
|
puk123
Po, 16. 12. 2013 04:22
|
Jj, ruský stroj je nezničitelný.
|
|
|
Zett
Po, 16. 12. 2013 09:50
|
ale ty polský nějak hnijou
|
|
|
pech.
Po, 16. 12. 2013 14:40
|
to auto ruský není, byť mělo ruský předky, je tom dost věcí jinak, ohledně koroze je nutno brát v potaz, že to auto je starý cca 50let..
|
|
|
puk123
Út, 17. 12. 2013 06:39
|
Právě pro ten ruský původ jsem to tak napsal. Na svou dobu vzniku ten GAZ nebyl špatným autem. Je na něm vidět americká konstrukční škola 40. let, sovětské hospodářství přebíralo z USA ve velkém. Ne, že bych ho znal nějak podrobně, měl samonosnou karosérii, motor s rozvodem SV.
|
|
|
Jelass
Út, 17. 12. 2013 13:12
|
Tak US Army tady toho po 2. válce dost nechala, ptž se to nevyplatí stěhovat zpátky. Takže se pak zvesela kopírovalo.
|
|
|
pech.
St, 18. 12. 2013 00:46
|
samonos to nebyl, motor byl SV u původní Pobědy, Warzsava měla ale většinou už velmi pružný 2,15 OHV, 55kw. to auto, dokud bylo ještě pobědou (a pár prvních z polska) bylo asi prvním seriovým liftbackem v evropě, velmi dobrý brzdy, jinak klasická škola.
|
|
|
puk123
St, 18. 12. 2013 09:46
|
pro pech
Konstrukci jsem si prohížel tady:
http://www.motorsbros.com/images/GAZ-M-20-07.jpg
Je patrné, že motor a přední náprava jsou na pomocném rámu, ale vlastní karosérie samonosná je.
Přehled motorů u Warszaw je zase tady:
http://auta5p.eu/katalog/warszawa/warszawa.php
Ani s tím liftbackem nesouhlasím, páč zadní okno se nevyklápí. pro Jelass
Nákup techniky, kopírování, ale také koupě licencí, výrobního zařízení i investičních celků z US ve velkém začal dávno před 2.WW. Celé sovětské hospodářství bylo budováno dle vzoru i pomoci z USA.
|
|
|