kolkyno
Ne, 11. 8. 2013 09:30
|
|
FB42
Ne, 11. 8. 2013 17:49
|
Spunty do usi, neco na uklidneni nervu ( nejlip jako totalne ozralej spolujezdec ) a hura po Evrope. I s podobne starou amerikou s desetinasobnym vykonem je delsi cestovani utrpeni, natoz s timhle chciplym ( i kdyz zajimavym ) natrasadlem.
|
|
|
honzeeek
Po, 12. 8. 2013 15:57
|
Krásný auto
Myslím si, že pro majitele bude jakákoliv jízda radostí a né utrpením. Je to životní styl. Kdyby chtěl jezdit komfortněji, koupí si nového transportera...
|
|
|
kolkyno
Po, 12. 8. 2013 19:59
|
ved to ma motor vzadu na zemi... fakt to huci ako ikarus?
|
|
|
defender110
Út, 13. 8. 2013 11:33
|
FB 42 bude mít pravdu, ale proto , že mnozí dnešní řidiči jsou rozežraná verbež, co bez tuny kůže, elektronických asistentů a odhlučnění přes které neslyšíte ani výbuch motoru, neudělají ani ránu.
Toto si nikdo nepořídí kvůli pohodlí cestování, ale na styl a z nostalgie.
|
|
|
linkinn52
Út, 13. 8. 2013 17:25
|
|
Jarda-rs.
So, 17. 8. 2013 10:54
|
hlavně zarážející je cenovka těhle aut. T1 v tomhle stavu pod 500tis. nepujde.
|
|
|
FB42
So, 17. 8. 2013 21:32
|
defender: Ne, ja mam radsi auto s poradnym motorem a bez el. pomocniku, ale na dovolenou s timhle bych po Evrope nejel, protoze i kdyz mas rizeni v poradku, tak je to adrenalinovka, protoze to porad nahanis po silnici, kdyz na dalnici v kopci pribrzdis, tak nez to zase rozjedes, tak zpusobis zacpu. To auto ( Käfer a jeho pribuzni ) bylo uz v sedesatejch technicky i designove zastaraly ( Volkswagen tomu rika nadcasovy ) a v sedmdesatejch uz pro ostudu a smich. On je VW pro smich i dneska vetsine nemcu. Dobrovolne si ho koupi akorat duchodce a jinak jsou to Fleetova auta. Z mych vylozene znamych jezdi Volkswagenama cca 30 lidi a z toho tak 20-25 je ma jako sluzebni. Statistiky a tabulky nerikaji vsechno.
|
|
|
Hodnocení bez komentářů | |