Titulní strana » Galerie uživatelů » jandaxx //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=61023&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=61013&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Modla
Pyšný majitel se naštval, že jsem se dotknul jeho miláčka (smrad z nafty) a tak mi zakázal se vyjadřovat.

Autor: jandaxx
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 31. 5. 2013  Zobrazení: 2993 ×
« další ·
POWAAA!!! (-alonso-)
E39 (..H.A.Z.I..nove)
Modla (jandaxx)
letní vůz & nová kola :-) (speedisko)
Moja F 600 a voláke bentley (fan.mj)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
D1.8T
So, 1. 6. 2013 00:05

Tak ubliknul sis pěkně.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
maedva
So, 1. 6. 2013 08:29

Vzhledem k tvé reakci - ten kdo se tu naštval budeš jen a pouze Ty :-) Takže s názory dítěte jsem se vážne nemýlil.

Tvůj názor u mé fotky ve smyslu za smrad z nafty bych potřeboval nakopat by byl v pořádku. Ovšem nebýt tady na těchto webových stránkách věnujících se automobilům.

Pokud jsi tu čekal fotky a témata ohledně zdravého životního stylu a pěstování květinek, tak tě musím zklamat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jandaxx
So, 1. 6. 2013 09:06

Je to můj názor. A ano, naftu nemám rád. Smrdí a o jejím vlivu na zdraví (resp toho, co lítá z výfuku) nemusíme pochybovat. Tímto se netajím ani na garáži. Rozhodně ale nejsem ublíženeček, který by za názor, který se mu nelíbí, zakazoval komentovat fotografii. Psát může každý co si myslí, já to ustojím. Tím bych tuto záležitost uzavřel.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Mr.Semtex
So, 1. 6. 2013 15:23

Nevím, co je špatného na tom, napsat pravdu? Ale holt někteří to berou jako provokaci..

Nafta je prostě fuj, když už si ji někdo pořídí ze sociálních pohnutek do osobního auta, tak by se alespoň mohl držet reality a ta je, že je to hnus..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
So, 1. 6. 2013 20:20

Ti malomocni, co nesnesou jinej nazor na jejich uzasny skvely fotky nejlepsich vozu na celym svete, by se meli jit lecit. Ale ono je tedka strasne cool a in nekoho zablokovat. Komunisti...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
m4lcolm
So, 1. 6. 2013 21:38

Já to říkám dlouhodobě, tohle je funkce ukazující pokřivený charakter. A nejsem si jistý, jestli tomu křivení i trochu nepomáhá.

Na druhou stranu tenhle typ lidí může dneska jen blokovat na galerii jim nepříjemné názory, ale není to tak dlouho, co dostávali slušné lidi do kriminálu...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
So, 1. 6. 2013 22:50

Presne

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
malcolm_
So, 1. 6. 2013 23:48

BTW v tomhle pripade to pekne ladi i s RZ...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
D1.8T
Ne, 2. 6. 2013 08:32

Jandaxx se u původní fotky vyjevil ve smyslu, že autor by si zasloužil kopnout do zadku, za to že jezdí nafťákem. Je to těžce za hranicí slušný chování a zakázal bych mu přispívat taky.

Odpor k naftě je akceptovatelný, touha trestat majitele kopancem ne.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jandaxx
Ne, 2. 6. 2013 08:59

Já naopak považuji za hranicí slušného chování ježdění naftovým autem, pokud si ho majitel koupí jako soukromý vůz. Smrad z nafty je nechutný, karcinogení částice z toho dýcháme všichni. Považuji to za ultrasobecké jednání. Takže na majitele naftových aut opravdu koukám skrz prsty. Ovšem jejich odlišné názory neblokuji, ani je jinak netrestám. Z hranicí slušného chování není opačný názor (byť se někomu může zdát extrémní). Za hranicí slušného chování naopak považuji blokaci odlišného názoru. V soukromí se majitel chová jak? Nelíbí se mu názor jiného, tak mu jí natáhne, aby ho umlčel? Nelíbí se mu názor podřízeného, tak ho vyhodí? Takhle můžeme pokračovat. Majitel chce jezdit za levno? O.K. Ať jezdí. Neberu mu to. Já ale píšu, že nafta je humus a na lidi s naftovým autem koukám skrz prsty. Ano, možná jsem nemusel odsouhlasit nakopání do zadku bez vysvětlení. Mohl a měl jsem napsat, že majitel prostřednictvím svého vozu rozsévá do ovzduší rakovinotvorné látky a proto by zasloužil nakopat do zadku. To je totiž názor, který zastávám už možná 15 let a nic na něm nehodlám měnit.A jak jsem psal, nijak se jím netajím. Prasatům, který si z auta vyndají DPF, bych dal 100 tisíc pokuty a nechal auto rovnou sešrotovat. Vyhovuje? Klidně tady můžeme diskutovat, já nikoho blokovat nehodlám. Nepotřebuji pro mně odlišné názory "zneviditelnit".

Ještěže tato "móda" blokování nepohodlných názorů nedošla do garáže. Nebylo by o čem a s kým diskutovat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pbkarvina
Ne, 2. 6. 2013 10:03

ano dieselové auto je hnus, ale tím, že si jej někdo koupí, nedělá nic trestného. Podle mě by se musel diesel zakázat nebo zdražit rapidně nafta nebo to omezit legislativně, dát třeba hranici v kg, aby miniauta typu smart nevyráběli s dieselem. Jinak hanit někoho, že si koupil za své peníze toto či ono je blbost, to máš jako by tu někdo s CNG nebo elektro hanil majitele benzínů :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
koss81
Ne, 2. 6. 2013 10:45

jandaxx je evidentne blazen...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
D1.8T
Ne, 2. 6. 2013 11:34

Jandaxx: nebyl si zablokován za názor, byl si zablokován za buranství.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Ne, 2. 6. 2013 11:59

tebe při pohledu na dýmící Aviu musí jebnout Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jandaxx
Ne, 2. 6. 2013 14:01

Ne, nejebne. Schválně, jestli uhodneš proč.

A ano, asi jsem blázen, když mi vadí smrad z nafty a následky toho, co vypouští.

Jediný, k kým lze zde diskutovat, je pbkarvina. Ten totiž reaguje věcně. Ano, diesel není trestný. Máš pravdu. Ano, máš pravdu v tom, že můžeme diskutovat, zda nemohou lidé, jezdící na CNG koukat přes prsty na benzíňáky. Ti, co jezdí na kole, mohou koukat skrz prsty na lidi s CNG. Takhle můžeme pokračovat. Jenomže on bude zcela jistě rozdíl, když porovnáme hnůj, co leze z nafty vs benzín a benzín vs CNG.
Pokud by byl stejný metr na emise benzín vs nafta, nejezdí tady téměř žádné osobní naftové auto. Jako za oceánem- Emisemi projde osmivál v benzínu, neprojde čtyřvál v naftě. A za to já tleskám. Myslet si může každý co chce. I to, že patřím do kazajky. Já s tím nesouhlasím, ale beru to jako názor do diskuze.

Vidíš D1.8T. Já nikoho nebudu blokovat ani za buranství. protože to je vždy velmi subjektivní.

Takže tak.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
maedva
Ne, 2. 6. 2013 15:41

No řekl bych, že celkově auta jako taková jsou škodlivá ať už jezdí na cokoliv.

Já jako běžný uživatel který potřebuje kombíka, chce aby se svezl pohodlně a byl relativně dostupný cenově a taky mu nežral 10L/100Km jsem se rozhodl právě pro toho Passata. Pokud bude cena benzínu oproti naftě třeba 20kč, klidně budu jezdit na benzín.

Navíc myslím, že hanit naftu a přitom řídit benzína je stejné jako nekouřit 10 cigaret denně, ale jen 8... A hlásat do světa jak ti kuřáci co kouří 10 cigár jsou parchanti.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jandaxx
Ne, 2. 6. 2013 15:48

Můžeme o tom diskutovat. Od toho tady jsme. Ale diskutovat se dá, jen když to tomu druhému nezakážeš. Vůbec nemám problém s věcnými názory. Poctivě se snažím vysvětlit, jak k tomu přistupuji. Možná se můj postoj zdá hodně extrémní. Asi jsem se neměl ztotožnit s tím nakopáním. Ale jinak je to tak, jak píšu. Neberu to ale v osobní rovině, je to diskuze k tématu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
maedva
Ne, 2. 6. 2013 17:00

jandaxx: V pohodě chápu, já ti za to hlavu trhat nebudu :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Ne, 2. 6. 2013 18:48

kdyby stál benál třeba o 10,- míň než nafta, tak s osobním dieslem nikdo jezdit nebude, ale pro lidi s větším nájezdem už by rozdíly v nákladech na benál proti naftě byly dost vysoký a to asi málokdo obětuje kvůli něčímu ekologickýmu smýšlení

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pbkarvina
Po, 3. 6. 2013 09:46

jandaxxx: je to přesně jak píšeš, asi by jsme všichni skončili na kolech :-)
Jinak s emisními limity to bude jak píšeš, budou shodné jak pro benzín, tak pro naftu, nevím od kterého roku, jestli 2014 nebo 15, ale proč si myslíš, že se výrobci udávají směrem malých turbo bezníňáku? Je to jak píšeš, diesel EURO4-5 je shodný v emisích s benzínem 2-3, toto je odhad, neberte mě zas moc vážně, ale všichci si to můžete zkontrolovat na STK při měření emisí. Po změně už se vás nebudou technici ptát jestli máte diesel nebo benzín :-) Já sám měl auto na benzín, na LPG a v současné době, mám diesel a nějak ho neobhajuji co se emisí týče, ale co se spotřeby týče na něj nedám dopustit. Auto mám větších rozměrů a rozdíl spotřeby mezi naftou a beznínem je znatelný, bral bych jej benzín+plyn, ale zase sem nechtěl automat, tak mám manuál, ale diesel, no co naděláš?

Hodnocení bez komentářů