sprint
Čt, 28. 3. 2013 18:03
|
|
diam@nt
Čt, 28. 3. 2013 18:56
|
Nie, je to motor ML634 z Karosy Š11 a používal sa aj v prvých atmosférických Karosách radu 700.
|
|
|
-alonso-
Čt, 28. 3. 2013 18:57
|
pravda
|
|
|
yoggi
Čt, 28. 3. 2013 19:27
|
diam@nt : to je leziak liaz 155kW ak sa nemylim ze ?
|
|
|
diam@nt
Čt, 28. 3. 2013 19:33
|
Je to ležatý motor Liaz, ale výkon 148 kW.
|
|
|
Diesel
Ne, 31. 3. 2013 13:08
|
Dnes by tam šupli 2.0 biTDI :D
|
|
|
diam@nt
Ne, 31. 3. 2013 22:09
|
Našťastie u autobusu sa dnes používajú motory s výkonom okolo 200 kW. A na to by to BiTDI nestačilo. A potom je tu ešte aj ekonomika prevádzky a hlavne životnosť. Nejaký dvojliter by pri tak vysokej záťaži dlho nevydržal. A určite by ani nejazdil vždy a stále za 5 litrov
|
|
|