Zett
Čt, 28. 3. 2013 11:20
|
nahoře to vypadá strašně Ale celkem úctyhodná výška
|
|
|
rumman
Čt, 28. 3. 2013 12:05
|
Lowrider je pořád docela vysokej Jaké to má jízdní vlastnosti s podvozkem úplně nahoře?
|
|
|
Jelass
Čt, 28. 3. 2013 13:36
|
Ta max. výška je myslím omezená rychlostí.
|
|
|
vijo
Čt, 28. 3. 2013 14:51
|
MAX aj MIN je možné jazdiť iba do 10km/h a nie je to veľmi pohodlné, v najvyššej polohe to skáče a je to tvrdé, v minime niečo podobné. Existuje ešte zvýšený režim do 40km/h, ten je jazdnými vlastnosťami skoro to isté čo automatická jazdná poloha. Inak je to veľmi pohodlné auto a prekvapivo to aj dosť drží v zákrutách. Na snehu dokonca pretáčavé, čo sa dosť hodí, keďže ručná brzda je na predné kolesá (bez srandy).
|
|
|
evlo
Čt, 28. 3. 2013 15:13
|
Hmm boze no, citron s hydrou, navic tady tohle uz je trapny elektronicky system, zadna poctiva mechanika. rumman - s podvozkem nahore lepsi nez suv se stejnou svetlou vyskou, vubec to nepruzi, takze se daj prekonavat fakt vysoke nerovnosti. A nevim co je na rucce na predni kola divnyho teda, podle me normal.
|
|
|
Jelass
Čt, 28. 3. 2013 17:08
|
Evlo: Máš recht, poctivá hydraulika. Divné je to, že je to normál na zadek. Vijo: jen se do zatáček pěkně dlouho skládá.
|
|
|
vijo
Čt, 28. 3. 2013 18:16
|
nj, 156-ka Alfa to nie je
|
|
|
jakubp999
Čt, 28. 3. 2013 18:53
|
Párkrát jsem s tím jel. Švagr měl V6. Sporťák to samozřejmě není, ale pohodlnej kočár, kterej se lehce řídí ano.
Ppřekvapilo mě to položené čelní sklo. Díky tomu je i přes silné sloupky docela dobře vidět šikmo do stran.
|
|
|