metaljohn
Po, 11. 3. 2013 12:47
|
S tímhle autem musí být dlouhý cestování asi dost pohoda, co?
|
|
|
moucha
Po, 11. 3. 2013 12:51
|
jako komfort parádní, za víkend jsme najeli 2400km a ani mi to nepřišlo :-)
|
|
|
mimous
Po, 11. 3. 2013 12:58
|
Jak je to uvnitř utlumený?
Třeba v porovnání s FII 1.6TDI?
|
|
|
moucha
Po, 11. 3. 2013 13:07
|
FII 1.6TDI jsem snad nejel tak nevím, každopádně největší bordel dělá rakev, do 140 to ještě jde, ale celé Německo 170-180 a docela to rušilo.. ale nic co se nedá vydržet.
Bez rakve to je úplná pohoda
|
|
|
mimous
Po, 11. 3. 2013 14:19
|
Tak to jo. Ta fábka je právě asi mizerně odhlučněná, takže mi ten zvuk na dálnici docela vadil.
Tahle A6 se dá už sehnat za docela normální peníze jak jsem tak koukal )
Ještě....jak je na tom s využitelností kufru? :D
|
|
|
moucha
Po, 11. 3. 2013 16:58
|
na mne to má kufr jako kráva :-) jsem zvyklý na třetinový
|
|
|
pota
Po, 11. 3. 2013 18:24
|
A tvé dojmy 100kw atmo vs turbokamna?
|
|
|
moucha
Po, 11. 3. 2013 18:43
|
jezdím turbokamnama snad každý den, takže nic zvláštního nepozoruji :D
Ale co se A6 týče, je to pohodový playstation na dálnici, ale "zablbnulo" se s tím na serpentýnkách dost a ta váha je dost cítit i v dynamic módu :-)
A když se tomu nakládá automatu pěkně smrdí spojka, je to fakt na pohodový rychlý přesun než něco co by mělo kouzlit úsměv na rtech
|
|
|
pota
Po, 11. 3. 2013 18:47
|
Já myslel, že jezdíš jen s SS..S :D. No jako ona ani ta A4 není na rychlejší okresky nic moc. Je to sice zábava, jak to člověka vytáhne ze zatáčky, ale strach z toho, zda jí vůbec projedu není nic moc :D. Spojka? Takže asi S-Tronic že?
|
|
|
AudiS5
Po, 11. 3. 2013 21:35
|
pota: řeknu Ti překvápko, který Ti maminka asi ještě nestihla sdělit. Ono by to s tou převedovkou bez spojky nebylo úplně ono. O to dementnější tvůj dotaz, když S-tronic má dvě...
|
|
|
pota
Po, 11. 3. 2013 22:50
|
Nebylo? Sakra a jak pak funguje Prius, který ji nemá? Pokud máš osobní problém, běž si ho ukájet jinak .
|
|
|