Titulní strana » Kategorie » Škoda //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=60469&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=60460&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Škoda Tudor - Depozitář
Na to, jaký sklízela obdiv, teď moc důstojně neparkuje

Autor: Chizz
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Út, 29. 1. 2013  Zobrazení: 6256 ×
« další ·
Rapid vs. Octavia III (Nikolas)
Škoda Tudor - Depozitář (Chizz)
Škoda Tudor - Depozitář (Chizz)
Depozitář škoda (Chizz)
Auto roku? To nevím (Chizz)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
puk123
St, 30. 1. 2013 08:35

To je foceno už po rekonstrukci muzea? To zase byla rekonstrukce, která zdůraznila muzeum (architekturu), ale o exponáty šlo až v poslední řadě? Stojí za to muzeum po rekonstrukci navštívit?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
m_tsch
St, 30. 1. 2013 10:37

Já osobně bych tam bez domluvy návštěvy depozitáře nejel.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Chizz
St, 30. 1. 2013 14:17

Ano, ale tohle je jen depozitar, ten opraveny neni. Mam z te navstevy smisene pocity. Muzeum je samo o sobe perfektne opravene, nadruhou stranu zredukovali vystavene modely na polovinu a treba jednu velkou mistnost zabira expozice postup pri renovaci, podle me uplne zbytecne. Naopak depozitar je plny takovychto skvostu a auta tam jsou 10 cm na sobe, nejde si je ani poradne prohlidnout, kdyz uz vas teda do nej pusti. Mit kolem cestu, tak to ale za to stoji.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
St, 30. 1. 2013 16:29

hydranty vedia zaujat

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
puk123
Čt, 31. 1. 2013 09:28

Díky za odpovědi. Do depozitáře mě pustili během rekonstrukce i bez předchozí domluvy. Čas od času do MB zavítám a hledám si program, takže muzeum nechám až někde na chvostu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Nikolas
Ne, 3. 2. 2013 13:42

Stejně si myslím, že by to bylo tehdy velmi prodejné. Dodnes ty tvary jsou super kdy to poprvé ukázali! Má to důstojný tvar i na šestilitr od Audi.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 3. 2. 2013 15:11

Přesně tak, navíc v té době nebylo moc velkých coupé za 3/4mega a s 2.8V6 by to byla krása. No nic, škoda. Daň za koncern.