puk123
St, 30. 1. 2013 08:35
|
To je foceno už po rekonstrukci muzea? To zase byla rekonstrukce, která zdůraznila muzeum (architekturu), ale o exponáty šlo až v poslední řadě? Stojí za to muzeum po rekonstrukci navštívit?
|
|
|
m_tsch
St, 30. 1. 2013 10:37
|
Já osobně bych tam bez domluvy návštěvy depozitáře nejel.
|
|
|
Chizz
St, 30. 1. 2013 14:17
|
Ano, ale tohle je jen depozitar, ten opraveny neni. Mam z te navstevy smisene pocity. Muzeum je samo o sobe perfektne opravene, nadruhou stranu zredukovali vystavene modely na polovinu a treba jednu velkou mistnost zabira expozice postup pri renovaci, podle me uplne zbytecne. Naopak depozitar je plny takovychto skvostu a auta tam jsou 10 cm na sobe, nejde si je ani poradne prohlidnout, kdyz uz vas teda do nej pusti. Mit kolem cestu, tak to ale za to stoji.
|
|
|
kolkyno
St, 30. 1. 2013 16:29
|
|
puk123
Čt, 31. 1. 2013 09:28
|
Díky za odpovědi. Do depozitáře mě pustili během rekonstrukce i bez předchozí domluvy. Čas od času do MB zavítám a hledám si program, takže muzeum nechám až někde na chvostu.
|
|
|
Nikolas
Ne, 3. 2. 2013 13:42
|
Stejně si myslím, že by to bylo tehdy velmi prodejné. Dodnes ty tvary jsou super kdy to poprvé ukázali! Má to důstojný tvar i na šestilitr od Audi.
|
|
|
Jelass
Ne, 3. 2. 2013 15:11
|
Přesně tak, navíc v té době nebylo moc velkých coupé za 3/4mega a s 2.8V6 by to byla krása. No nic, škoda. Daň za koncern.
|
|
|