Titulní strana » Kategorie » Ostatní značky » Korejská auta » Hyundai //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=60543&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=60240&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

tak už dopůjčovali

Autor: -MI.7O-
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 18. 1. 2013  Zobrazení: 12333 ×
« další ·
santafe (mirocenger)
Rosa (liv cerise)
tak už dopůjčovali (-MI.7O-)
Sluzebni krasavci) (JanQ)
H100 Hippie by CrazyCampers.nl (junjor)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 18. 1. 2013 13:51

Tak to je taky nápad půjčovat 303PS rwd v tomhle počasí...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Goodspeed
Pá, 18. 1. 2013 14:15

Je tam tak narvanej, to asi nejel moc pomalu

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Pá, 18. 1. 2013 14:17

asi to nebude autom... ale tak mu treba, to ma za tu farbu! Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Pá, 18. 1. 2013 15:19

neviděl jsem na každým desátým sloupu pověšenýho mercedesa nebo báwo a pod http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_think.gif
..asi v tomto počasí nejezdí

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 18. 1. 2013 16:39

nikdo není mrtvý, ani zraněný, korejec na šrot, mělo by sněžit a mrznout častěji

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kysky
Pá, 18. 1. 2013 16:50

Hej vy máte teda zajmavej humor

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 18. 1. 2013 16:53

eLzyxi, jakej máš přesně důvod týhle antipatie vůči Korejcům? To ti tak vadí, že se už vypracovali na stejnou úroveň jako ostatní? Nebo zase budeš vypisovat kde se jakej model vyrábí?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
moucha
Pá, 18. 1. 2013 17:36

to by mě zajímalo kolik zaplatí Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 18. 1. 2013 18:02

Jelassi, vysvětloval jsem ti to tolikrát, víckrát se mi nechce. Je to prostě korejec. Kdo to nevidí, necítí, nevidí dopady ... jeho boj.
PS: nevím s čím srovnáváš, ale s klasickými evropskými automobilkami ještě nesrovnali krok.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jaccub
Pá, 18. 1. 2013 18:20

nekdo si pujcil predvadecku a zrejme se mu mechrovani nepovedlo!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Pá, 18. 1. 2013 18:25

eLzyx: ale nemozes porovnat porsche a hyundai, daj si tam vsetkych francuzov, spanielov mimo maloserioviek a skladaciek. Jasne ste potrva kym sa aspon priblizia k oznaceniam R, RS a pod. ale v klasickych modeloch su zrovnatelny a rozhodne maju co ponuknut i par takychto vyletov :D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 18. 1. 2013 18:34

kolkyno - sorry, ale nejsou. Evropské a americké automobilky již něco předvedly, mají vlastní vývoj, určují designový směr, nebojí se vyvíjet řešení, která třeba nebudou úspěšná, mají náskok v oblasti bezpečnostní konstrukce. A v neposlední řadě alespoň trochu dbají na zdraví posádky (viz standard ökotex atp.). Nepoužívají podřadný plasty, lepidla co smrdí ještě dva roky po vyjetí z linky.
Korejci jsou jen skládači a kopírovači/nakupující již existujících technologií. To se jim to prodává levně, když nemusí nic vyvíjet, nic zkoušet a ještě na to dostanou doma i tady pobídky a nízká CLA. I design si raději nechají spáchat v Evropě, protože by to doma nezvládli.
Proto si myslím, že je vhodné je ignorovat. Ať si zaplevelí jejich trh. My tu máme dostatek kvalitních výrobců, kteří zde vyvíjí, vyrábí a reinvestují vydělané peníze. Nevidím důvod proč je podporovat.
Ještě mne tak napadá - jak dlouho budou mít tyhle "zázraky" plnou servisní podporu výrobce? Evropské automobilky mají přinejhorším 10let po ukončení výroby daného modelu. A jsou i takové, co mají podporu i na víc jak 50let staré modely. Že je to podružné? Ano je, ale cosi to vypovídá o kvalitě automobilky i samotného automobilu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
AudiS5
Pá, 18. 1. 2013 18:53

Tady opatrně! Ať nenarazíš na slovenský "patriotismus". Přece jen si to tam vyráběj...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 18. 1. 2013 18:56

tohle? Leda by měli šikmý oči. Tohle se vyrábí v Ulsanu v Jižní Korei. Slováci na to nenalepí ani znáček. Bohužel tahle představa, že v Evropě prodávaný Hyundai či KIA je automaticky vyroben v ČR nebo SR, je mylná. Mnohé modely jsou korejské či indické.

Každopádně tenhle nákup ani moc nechápu. Tohle stojí cirka 800t Kč (počítám cirka s 50t Kč slevou). Za 900t Kč se dá koupit předváděčka Mercedesu C 350 coupé, nebo i BMW 335i v mnohem lepší výbavě a naprosto s jiným MI. Jo, je to o kilo dražší, ale taky je to diametrálně lepší auto. I 370Z, nebo Camaro by udělalo víc parády, než korejec.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 18. 1. 2013 19:20

No a už je to tady, jak jsem psal.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 18. 1. 2013 19:21

co, neuneseš fakta? Budeš dál mlejt "korejcům se nesmíme bránit, je to nevyhnutelné, poddejme se jim" ...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Pá, 18. 1. 2013 20:02

amen Wink je jasne ze ti nemozem tvrdit ze na shanzelize bude z 10 aut 7 korejcov, ale nemyslis si ze sa ich podiel v ramci europy dviha? a ak tu mame komentovat k havariam a ze ake su to auta teda znacky napr, ci zrovna korejcania... no u nas tusim najhorsi vodic je vodic bmw. ja si myslim ze je jedno co ma auto na pisku nalepene. hovorit tu o perpetum mobile nemozes ani pri jednej znacke. a kazdemu sa paci co si ine, kazdy sme nejaky. 100 ludi 100 chuti a korea je tu a ma fakt pekne auta Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 18. 1. 2013 20:02

Ne, že hlavní tvůj argument je to, kde se jaký modely vyrábí. Tak se podívej na prodejní čísla a zjistíš, že to je naprosto běžná praxe všech celosvětovejch automobilek, prostě vyrábí tam kde prodávají. Další tvůj argument by se mohl použít před 20 lety, ne teďka.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Pá, 18. 1. 2013 20:11

eLzyx a nebolo to Ferrari ktoremu za kabinou horelo? Nebola ta Toyota co mala kopu zvolavaciek v USA pred par rokmi, jo ano Sephia to bolo auto ktoremu sa po 10 rokov zvlnila palubka, ale to bolo... podradne plasty mozes hladat na autach z koreji spred 10 rokov. To ze aj potom pouzivali tvrde zmesy je ina vec, ale nevlnia sa, nepraskaju a pod. Dnesne modely nemaju problem s plastami, ked by sme zachadzali do detailov kukaj si tapacirung v kufroch napr aj na nemeckych autach z ludovej tovarne. Korea nieje Cina, v bezpecnosti uz dlhsi cas Hyu/Kia nezaostavaju, aspon pokial ADAC neklame. Ja nepotrebujem karbonovy monokok. Je jasne ze ty kebyze vyhras v nejakej sutazi korejcana tak ho upalis na hranici, ale ono je to fakt auto. Maju aj vlastne motory vyvijane dlhsiu dobu, slusne diesle. Je pravda ze v letacikoch trosku klamali. Ale kto dnes neklame. V otazke ci Scirocco alebo Genesis som mal uz vcera jasno.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 18. 1. 2013 21:30

Jelassi teď jses chytil "prostě vyrábí tam kde prodávají". To je ten kámen úrazu - není to totiž pravda. Tihle šmejdi tu vyrábí dva tři modely, zbytek tahají od nich z Koreji a přitom si tu každý po reklamní masírce myslí, že se to vyrábí u nás. Viz zdejší diskuze. Právě proto zmiňuji odkud konkrétní model pochází.
Navíc tu cenou silně deformují trh. Aby taky ne - mají benevolentnější nároky na ochranu zdraví pracovníků, přírody, spotřebu surovin a hlavně mzdy což rapidně snižuje cenu. Sice by si mohl zákazník výskat, ale je nutné si uvědomit, že místní konkurence se začíná také podbízet cenou a začíná vyrábět stejné klumpy (proto se všem zdá, že je kvalita rovnaká - ano, protože se přizpůsobila šmejdu). Ve skutečnosti si tak lidé nakupují mnohem menší hodnotu práce. Pak je tu další aspekt - některé automobilky to tu neustojí, takže je začnou zasypávat vlády dotacema. No jo, jenže to jde z našich kapes. To jsme si to dražší auto o 50t Kč mohli koupit rovnou a ještě bysme na tom ušetřili. A pak je tu také strategické smýšlení v podobě vývozu kapitálu ...

Jako koupit si čínskou žehličku, nebo kávovar ... budiž. Ale likvidovat si náš (téměř poslední) strategický průmysl, to je ta největší pitomina, co si tu můžeme navzájem provést.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 18. 1. 2013 22:19

eLzyxi, já nevím s kým si mě pleteš, ale nikde jsem se nechytil. Ty nejdůležitější modely pro ně vyrábí v Evropě. Stejně jako VW v USA, Audi a MB v USA atd. atd. Ty furt nevidíš to, že prostě je kravina vyrábět auto, kterýho prodaj pár desítek v Evropě.

Ty benevolentnější limity předpokládám nemáš nikde ověřené, stejně jako ten průměrný plat. Ostatně stejně jako to porovnání resp. poukázání na cenovou nevýhodnost, MB C a BMW3 jsou i jako předváděčky na hony vzdálené a Camaro ani 370 nejdou prakticky pod milion. A Gen. nový je 830kkč.

S tím přizpůsobováním máš pravdu, ale to je obyčejný trh, nic jiného.

Ale furt tady máš možnost, koupit si Audi a připlatit si za tu práci bohatě.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
quasimoto
Pá, 18. 1. 2013 23:10

Ake Audi sa robi v USA? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
aikoN
Pá, 18. 1. 2013 23:37

Osobně si myslím, že na elzyxových myšlenkách něco bude. Nelíbí se mi, kam dnešní svět směřuje - hlavně co se číny týče. Ta je, kde je, jen díky vykořisťování pracovní síly, ojebávání kvality a krátkozrakosti "po nás potopa" managerů mimoasijských firem (tedy i našich), kteří jim dávají zakázky, protože cena.

Že to znamená ztrátu práce a odliv peněz z domovských krajů, je jen taková maličkost. Stejně tak to, že jednou tady nejspíše budeme sloužit my jim, protože všechny prachy budou mít oni. Však co, že. Osobně, když mám na výběr, tak té chátře taky nedám ani korunu.

Navíc, obecně si myslím, že trend klesající kvality má zčásti na svědomí právě nákaza asijským způsobem výroby, kde je všechno spotřebním zbožím, kvantita, kvantita. Protože cena, krátkozrace koupíme a ostatním výrobcům nezbude, než se přizpůsobit.

Jižní Koreu vnímám ještě jako nejmenší asijské zlo (japonsko neuvažuju, počítám ho jako neasijskou zemi).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 18. 1. 2013 23:42

quasimoto - měl jsem za to, že Q7, ale spletl jsem se.

Aikon - dokupy na tom jistě něco je, ale Jižní Korea je v dnešní době už blbej příklad stejně jako eLzyxova interpretace. S Čínou souhlas do posledního fň, ale když to pár lidí nekoupí, tak tu věc koupí někdo jiný a stejně se zase nic neděje. To by takhle museli začít přemýšlet všichni a vyžadovat vyšší kvalitu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
aikoN
Pá, 18. 1. 2013 23:49

ano, něco v tom stylu jsem psal v editu předchozího příspěvku, ale hodím to tedy sem:
obecně si myslím, že trend klesající kvality má zčásti na svědomí právě nákaza asijským způsobem výroby, kde je všechno spotřebním zbožím, kvantita, kvantita. Protože cena, krátkozrace koupíme a ostatním výrobcům nezbude, než se přizpůsobit.

Jižní Koreu vnímám ještě jako nejmenší asijské zlo (japonsko neuvažuju, počítám ho jako neasijskou zemi). Výrobky jsou sice udělané víceméně dobře, nicméně pořád na nich nevidím za mák tradice, kultury a působí na mě jako čistý koncentrát určený pro generaci zisku - hlavně, co se těch aut týče. U nějakého mobilu bych to ještě pochopil, ale tohle je na mě moc chladnokrevné. Plech na kolech bez duše.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 19. 1. 2013 00:02

No dobře, ale to je přeci základní účel firmy, generovat zisk. Když ten zisk je, můžou se vyrábět modely jako Veloster, Genesis, kdyby nebyl, museli by zůstat u cedníku.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
So, 19. 1. 2013 00:14

nevim jestli je to tento konkretni vuz, ale genesise se stejnou barvou na zacatku zimy trapne predvadel jeden mladoch na videu. jak se s tim toci na snehu nekde na volne plose. uz tehdy jsem si rikal, ze to nejspis nekde omota, takze bych se nedivil, kdyby to byl on.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
tomcat999
So, 19. 1. 2013 14:56

ne to neni on, tohle je předváděčka, tamto bylo jedno z 11 aut pro výherce soutěže s fotbal. reprez. :-) Jinak už je to min. 2 sešrotovaná předváděčka Genesise.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
marepa
Po, 21. 1. 2013 21:08

kdyz je nekdo vul ... ale aspon si za to zaplati Smile

kazdopadne problem korejskych aut je ten ze si za to lidi muzou sami .. kupuji levne smejdy a pak se divi

to ze kvalita jidla v CR je tam kde je, tak je to opet zase vina toho, ze se kouka jenom po cene ..