W1zzar3
Út, 7. 8. 2012 21:38
|
Nejlepší je, že můžeš jet kamkoliv, stačí s sebou mít lahev starý coca coly, zastavit, vytáhnout brčkem trochu z nádrže, poředit a můžeš se naprosto kvalitně zmasakrovat, ráno jet dál a "nic" neutratit. V případně potřeby opakovat.
|
|
|
hoskin
St, 8. 8. 2012 05:01
|
jaký to je to ježdění na E85?
|
|
|
palmexman
St, 8. 8. 2012 08:44
|
|
Doupik
St, 8. 8. 2012 13:31
|
Skvělé auto, rád na něj vzpomínám.
|
|
|
CH.O.R.CH.3
St, 8. 8. 2012 20:25
|
hoskin: co máš konkrétně namysli? já si o tom přečetl snad vše, za 3600,- řídíci jednotka, plus nějaké drobné za instalační materiál, s montáží jsem si poradil sám a twingo to vzalo statečně, zatím jsem najel pár km, menší problémy se startem, to se pak vyřešilo regulátorem bohatosti směsi ,teď ok. spotřebu zatím nevím ale jak budu vědět mohu dát vědět :-)co se týče tahu motoru apod. zdá se mi že až se zahřeje tak pak auto jede jak divé :-D ale 40kw není žadný extrem takže moc to poznat na výkonu nejde.
|
|
|
hoskin
Čt, 9. 8. 2012 22:08
|
no rozdíl výkonu, spotřeby a jak to tak celkově s tím jede, ale to asi až s tím najedeš víc. Na studeno to teda nechce moc jet jo? Jako "nastartuju a jedu"
A taková otázka nechce se mě hledat na netu, můžeš tam nalit aji obyčejnou 95 když by nebyla v dosahu benzinka s E85?
|
|
|
W1zzar3
Pá, 10. 8. 2012 00:23
|
samozřejmě můžeš lít jak N95 tak E85...klidně 50% na 50% nebo 100% N95, jediná úprava je potřeba právě na E85, ale klasiku to zvládá
|
|
|