Titulní strana » Galerie uživatelů » anorex //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59690&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59669&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Fabia II RS
...nebylo to špatný svezení,ale sám od sebe bych si jí nekoupil...za ty peníze existujou na trhu mnohem zábavnější auta s podobnou spotřebou (nebyl problém se přehoupnout přes 20/100 km)...

Autor: anorex
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Po, 30. 7. 2012  Zobrazení: 3208 ×
« další ·
850R (-Logan-)
Fabia RS... (anorex)
Fabia II RS (anorex)
new Kia Ceed (martinsla)
new Kia Ceed (martinsla)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Dix_
Po, 30. 7. 2012 11:33

Na těch testovacích jízdách Škody jsou to auta automobilky nebo dealerů ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
anorex
Po, 30. 7. 2012 11:47

Dealer dodá většinu aut ze svýho vozovýho parku a automobilka nechá přivézt dva kousky (tentokrát Fabii RS a Citigo)...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
AudiS5
Po, 30. 7. 2012 11:49

Neříkám, že by tohle byl favorit, ale jmenuj ty další, zábavnější, lepší...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
anorex
Po, 30. 7. 2012 12:53

z novějších mě napadá Polo GTI (byť se stejným základem,ale je prostě lepší),Clio sport,Mazda 3 MPS,Corsa OPC,Focus ST a to nepočítám to,že za cenu nový Fabie můžu mít něco přiměřeně staršího(2-4 roky),mnohem výkonějšího...v rámci sportovnějších hatchbacků by tohle volba z předních pozic určitě nebyla,byť mám Škodu rád...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
orgasmic
Po, 30. 7. 2012 12:53

Tak 20 litru v max zatezi je pekna hodnota.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Marousek
Po, 30. 7. 2012 13:00

Je někde harmonogram kdy kde jsou? Dostane se tam každý?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
orgasmic
Po, 30. 7. 2012 13:03

Vyhoda FRS je ve verzi kombi.
MPS patri do jine kategorie.
Jediny konkurent je GTi.
Ostatni budou mit v zatezi skoro 2x vyssi spotrebu.
Ja osobne bych spise pockal na novou Astru OPC s 300PS, ktera se ma prodavat za cca 600tis.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HUMMER..
Po, 30. 7. 2012 13:09

anorex Thumbs Up! presne aj ja by som šiel jednoznačne do niečoho väčšieho luxusnejšieho a výkonnejšieho za tie peniaze, no jasne akurát by to nebolo vyrobené 2012 na čo môžem z vysoka kašľať, po prípade ak nové tak napríklad Corsa sa mi dosť páči a Polo napr.
myslíš aktuálnu spotrebu 20l? na tom je niečo zaujímavé?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
anorex
Po, 30. 7. 2012 13:23

Marousek : harmonogram akcí je k nalezení na stránkach cyklistických závodů Kolo pro život,kterých se jede po republice několik a k tomu je vždy přifařená podobná předváděčka od někoho z místních dealerů...toto bylo konkrétně tento víkend na Šumavě,na Zadově...jinak je to veřejně přístupné,stačí se jen zapsat na stánku poblíž těch vystavených aut,maj tam pořadník na jednotlivý auta,najdou nejbližší možnej čas a na ten pak přijdeš a svezeš se...otázkou je,jaká auta tam budou,není to vždy předem známo,většina aut je na zvolení dealera (v tomhle případě Roomster 1.2 TSI,Fabia 1.2 TSI,2x Yeti 2.0 TDI,Octavia 1.6 TDI,Fabia RS a Citigo),s tím,že ty poslední dvě dodá automobilka a je to vždy překvapení,co ten den ráno přitáhnou na místo na podvalu...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
anorex
Po, 30. 7. 2012 13:26

Orgasmic : jedna věc je to co ukazuje PP (max byla průměrná 22,okamžitou jsem neměl čas sledovat),druhá věc je to,že když se do toho ráno nasedalo,bylo 3/4 nádrže,následovaly tři jízdy,každá o délce cca 20 km (samozřejmě dost na max) a po příjezdu svítila rezerva a jelo se znovu tankovat...to mi připadá dost...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Marousek
Po, 30. 7. 2012 14:00

anorex: Dík za info

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 7. 2012 14:22

Anorex: no a za kolik by to mělo jezdit? Pod plnou zátěží to opravdu není špatné, na turbo motor, ona je to i hodnota atmosférického motoru při nějaké soukromé rz.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
anorex
Po, 30. 7. 2012 14:27

jde o to,že jízdní projev není zrovna úměrný reálné spotřebě...za dvacet a víc budu lítat s mnohem vetším motorem a úplně jiným tempem...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 7. 2012 14:50

No jestli to myslíš tak, že za tu spotřebu by to mělo jezdit líp, tak to není dost dobře technicky možný.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Majkky
Po, 30. 7. 2012 16:43

Jelass: Pokud budeš mít 2x více koní, nemusíš to tolik honit ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jaccub
Po, 30. 7. 2012 19:54

Fabii RS jsem mel moznost kdysi take ridit, jako jede to pekne, ale nebyl to uplne muj salek kavy, navic jsem primo nemohl vystat debilni DSG. no a celkove mi Fabka prisla tak, ze by par koni k dobru vubec nebylo marnych.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 7. 2012 20:12

Majkky, to je sic pravda, ale taky to nebudeš mít z 1.4T s optimalizací pro správnou spotřebu, emise atp. :D Takže jsi furt na vyšší spotřebě Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
baboon
Po, 30. 7. 2012 20:45

Ad jaccub:
Sorry, já se možná zeptám jako blbec, ale nový auta prostě neznam: jak se jezdí s tím DSG? To řadí samo jako normální automat? Nebo tomu pomáháš? Já s tím nikdy nejel ...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jaccub
Po, 30. 7. 2012 21:54

s DSGckem jsem obecne najel jen cca 2000km, ale je to asi tak, ze konkretne u tehle fabky, jspu snad standardem padla pod volantem, tzn, clovek si muze radit sa, jak padlama, tak volicem prevodovky nebo samozrejme muze nechat auto jednat samo.
vadilo mi, ze v pripade, ze si zaradim urcitou rychlost, tak DSG ve fabce stejne preradi, nevim jestli jsem nedelal ja neco spatne nebo to tak obecne funguje, proste se mi tohle nelibilo.
DSG je pro normani jizdu asi fajn, v takovym passatu, superbu bych s tim asi nemel problem, ale tady sem nadseny nebyl

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
anorex
Út, 31. 7. 2012 08:21

máš čtyři možnosti,jak s tímhle automatem jet...buď tam normálně flákneš standartní D,pak to řadí jak uzná za vhodné samo,přičemž má tendence dost motor podtáčet a pak zbytečně podřazovat a zdržovat (těch sedm rychlostí je prostě moc na takhle malej motor),prostě jede na spotřebu,nebo posuneš na S,což je sportovní mód,kterej už je trochu sympatičtější,snaží se motor držet v pásmu ideálních otáček,aby při náhlé akceleraci nezdržoval třeba podřazením o dva tři stupně níž,při brždění šikovně podřazuje a snaží se pomáhat brzdám motorem,ovšem je to vykoupenou vyšší spotřebou,protože motor víc vytáčí,další možnost je přepnout do "manuálního" módu a tady se to dělí na dvě cesty,buď řadit voličema pod volantem,nebo "klasicky" hýbat s voličem převodovky(řadičkou,dopředu (řadí stupeň výš),dozadu (stupeň níž) ),ovšem není to úplně na tobě,pokud motor přetočíš,resp dojdeš k omezovači,stejně dojde k automatickému přeřazení,stejně tak občas nezvládá podřazení v manuálním modu o dva stupně před zatáčkou,není schopen registrovat třeba dvě rychlé zmáčknutí pádla pod volantem a podobně,obecně ten automat v maximální zátěži tomu autu ubírá a kolikrát tě moc neposlouchá,když ho ženeš k maximu,tam kde bys před zatáčkou šel třeba z pětky na trojku,tak s tímhle nedokážeš tak rychle,musíš o jeden níž,počkat,až spadnou otáčky,abys motor neposlal podřazením moc vysoko a znovu podřadit...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 31. 7. 2012 09:51

Jaký je rozdíl mezi D a S modem ve spotřebě a v jakých otáčkách se automat snaží držet motor?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
anorex
Út, 31. 7. 2012 10:16

jaký je přesně rozdíl ti neřeknu,neměl jsem chuť ani možnost tohle zrovna sledovat,stejně jsem to měl téměr pořád na "manuál"...ale D mod je schopnej ti při padesátce v obci naházet i pětku a to se pohybuje hodně blízko k volnoběžným otáčkám(při 90 km/h sedmičku),pokud to uzná za vhodný,ve S režimu to drží na dvojce,na trojce,podle toho,jak máš sešláplej plyn,což znamená rozmezí mezi třema až čtyřma tis....další rozdíl je pak brždění motorem,na D to tolik nedělá a spíš nechává klesnout otáčky až k volnoběhu,pak podřadí,takže všechna práce je na brzdách,na S podřazuje celkem slušně a rychle při brždění...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
baboon
Út, 31. 7. 2012 15:22

Ad Jaccub + Anorex:
Díky moc za vysvětlení, kdybych to měl brát podle sebe, tak bych asi na ty pádla nešahal a nechal tam D jako v běžnom automatu ...
Konečně tomu rozumím Smile Thumbs Up!