AudiS5
Ne, 15. 7. 2012 19:14
|
Není nad pasivní bezpečnost
|
|
|
sprint
Ne, 15. 7. 2012 20:16
|
|
baboon
Po, 16. 7. 2012 09:42
|
Auto pravděpodobně kořistní z války - americký M 35, vyráběný od poloviny 50. let několika výrobci - nejčastěji REO nebo International.
|
|
|
D1.8T
Po, 16. 7. 2012 10:25
|
Viděl jsem ho už několikrát, ale až teď se mi podařil záznam. Předpokládal jsem kořist po amíkách. Co jsem pitomec nevyfotil, byl americkej podvalník na tanky s tahačem, pravděpodobně ještě origo maskáč.
|
|
|
baboon
Po, 16. 7. 2012 12:05
|
To je škoda, ten podvál mohl být ještě origo Rogers, ty se od války do 60. let prakticky neměnily ... Tak příště
|
|
|
Jelass
Po, 16. 7. 2012 16:41
|
Kořist z války to nebude, protože je finanční a logistická kravina vozit výzbroj zptáky, takže to tam prostě zůstane.
|
|
|
baboon
Po, 16. 7. 2012 18:38
|
Což to je pravda - z pohledu Amíků - ale Vietkong ukořistil stovky amer. náklaďáků, tanků a jiné zbroje, a nasadil je do své armády. Takhle jsem to myslel ...
|
|
|
Jelass
Po, 16. 7. 2012 21:44
|
Nehledě na to, že z Vietnamu odjížděli, řekněme rychleji
Jsi si jistý s těma stovkama kusů ukořistěné obrněné techniky?
|
|
|
puk123
Út, 17. 7. 2012 09:32
|
Na to, co musí snášet, vypadá ta silnice hodně slušně.
|
|
|
D1.8T
Út, 17. 7. 2012 09:52
|
Silnice jsou sice už od "výroby" zpravidla docela hrbatý a nerovný, ale jednu neocenitelnou kvalitu mají. Netečou ani v těch největších vedrech. Btw. zrovna v této oblasti je provoz minimální. Jinak silnice hlavních tahů jsou velmi často rozmlácený, ono přetěžování nákladních aut je tady pravidlem, není vyjímkou běžný tahač s návěsem jehož celková váha přesahuje 100tun.
|
|
|
baboon
Út, 17. 7. 2012 12:09
|
Ad Jelass:
dokonce bych řekl, že "poněkud rychleji" je hodně mírnej výraz ...
Oficiální amer. vojenský statistiky několik set uvádějí - ale nejen obrněnci - od Jeepů, přes nákl.prostě všechno ... Ale každá porobená armáda, natož slavná US Army si statistiky dělá svoje, že ...
|
|
|