Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Opel //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59453&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59058&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Drobný únik :)
Aneb vypusťte palivo, nouzově přistáváme Smile))

Autor: CaddyV.
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Čt, 7. 6. 2012  Zobrazení: 3355 ×
« další ·
Manta (tuner-xxx)
Vectra (tuner-xxx)
Drobný únik :) (CaddyV.)
Manta Manta (baboon)
Opel RAK 2 (xjr99)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 7. 6. 2012 01:05

Vidím správně? Smile!

Jinak má chycený dveře, nevíš jak vapadal podvozek, třeba by neprolezl stk.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
CaddyV.
Čt, 7. 6. 2012 01:10

tyvole, to auto melo STK do 2013, navic uz jenom tech dilu...a jelo to jak protrzeny...fakt mi ho bylo lito...videt ho na zaver uplne rozlaceny skoro vytlacovalo slzy z mych koutku...a to je to plecka proslavena hnilobou, stejne mi proste prijde skoda nicit neco, co se ma k zivotu a snazi se...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 7. 6. 2012 01:18

GSi je rozhodně škoda Sad
Ad chycený dveře - spíš ty zadní lemy vypadají udělaně jen tak na oko.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
CaddyV.
Čt, 7. 6. 2012 01:22
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 7. 6. 2012 01:30

Kadett GSi je auto, ve kterém jsem se doposud nejvíc bál. Ani v 500PS autě jsem neměl takovej pocit blízké smrti.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
CaddyV.
Čt, 7. 6. 2012 01:32

to se nedivim, je to takovy papirak Smile)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 7. 6. 2012 11:24

No vida, medvěd blok a katalizátor Smile!

Caddy, víš ale, že nemůžeš zachránit každý pěkný auto?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kysky
Čt, 7. 6. 2012 14:54

to musí bejt sranda! Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Čt, 7. 6. 2012 18:19

Caddy, eLzyxi - Kadett měl ve své době jednu z nejlepších tuhostí karoserií a nejnižších aerodynamických odporů ve své třídě. Není to až takovej papírák jak se může zdát. Nebránim ho protože je to moje první druhý auto, ale jen dávám do placu fakta.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 7. 6. 2012 20:05

v tom co jsem jel já už tuhost karoserie odvlál čas. Ten byl tak prorezlej, že zkoušet maximálku, tak za sebou pak musím sbírat kusy karoserie.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
CaddyV.
Čt, 7. 6. 2012 21:53

to je prave jejich slabina....kadetty hnily snad uz na vyrobni lince....vsichni si delaji prdel z Fiatu Tippo apod, ale tohle mi neprislo o moc lepsi Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Čt, 7. 6. 2012 23:44

koroze bych se nebál, ale třeba mě začne při 120 plavat jako prase a při 160 máš pocit že se musíš nutně zabít, protože to auto je neovladatelný :D nadruhou stranu je to r.v. 87 a nikdy na něm nebylo nic měněný, řekl bych že ani rozvody ne. trošku tomu pomohly 15" kola, kdy aspoň pocitově víc drží na silnici. Jinak jizdní vlastnosti až na totálně dojebanej podvozek jsou dobrý, hezky jezdí do zatáček a tak, jen prostě už všude mlátí Smile navíc miluju sedačky a interiér, je to furt pěkný - pořád je celý auto o moc lepší než Š120, Favorit, Felicie :D