Adrai
St, 23. 5. 2012 14:08
|
Volič převodovky jsou ty cuplíky co na ně směřuje ta šipka?
|
|
|
igorcas
St, 23. 5. 2012 14:58
|
Ano. Funguje to manualne na 5 lanek.
|
|
|
kolkyno
St, 23. 5. 2012 16:38
|
a ake to ma opozdenie resp, aka je reakcia prevodovky? ide to plynule, neblokuje sa to ked sa ponahlas?
|
|
|
igorcas
St, 23. 5. 2012 17:15
|
Je to klasicka automaticka prevodovka R - N - D - 2 - 1 a vedle toho packa rucni brzdy - P.
|
|
|
eLzyx
St, 23. 5. 2012 17:46
|
někde tam chybí "R"aketa aka Reverz
|
|
|
pech.
St, 23. 5. 2012 19:24
|
na čudlítka to měla i čajka :-)
|
|
|
Mikey89
St, 23. 5. 2012 19:56
|
To mělo více aut, například tenhle Imperial
A jak je vidět, je to R-N-D-2-1
|
|
|
eLzyx
St, 23. 5. 2012 20:03
|
pech: na tu čajku jsem si taky vzpomněl. Testovali ji v Top Gearu a při přeřazování se jim povedlo zatlačit tlačítko zpátečky tak hluboko, že už neodjeli
|
|
|
kolkyno
St, 23. 5. 2012 20:40
|
imperialu musia predne svetlomety umyvat aj zozadu
|
|
|
baboon
Čt, 24. 5. 2012 11:47
|
Tlačítkovou volbu jízdního režimu měly všechny značky od divise Chrysler, pak Edsel ´58 (system Teletouch), Packardy z poloviny 50. let, Mercury ze zač. 60. let a dost dalších.
Měl jsem to i na svém New Yorkeru ´62, ale jelikož tam byl motor z GAZu 67 ("Čapajev") a skříň z kdovíčeho, na tunelu byla skoro metrová páka a tlačítka voliče automatiky byla narvaná všechna až nadoraz a ještě pečlivě přišroubovaná ... To samý jsem viděl i u jednoho Merc. Park Lane ...
|
|
|