Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Mercedes-Benz //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59274&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59229&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Sprinter 316 LGT (LPG)
1.8 kompresor - 115kW

Autor: Pavel1989
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Po, 21. 5. 2012  Zobrazení: 3530 ×
« další ·
Mercedes (dell63)
Mercedes (dell63)
Sprinter 316 LGT (LPG) (Pavel1989)
Dlouhán z Budějic (baboon)
W 126 nemůže zklamat ... (baboon)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
yeaah
Po, 21. 5. 2012 10:49

to je zajimavy, co nake blizsi udaje prosím??

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Pavel1989
Po, 21. 5. 2012 11:12

Objem: 1796, Výkon: 115kw, Točivý moment: 240Nm, Nádrž na lpg 76l, benzín 100l. Spotřeba lpg 12-16l v závislosti na naložení a stylu jízdy.Dojez na lpg 400-500km. Pokud se hmotnost náklad pohybuje okolo 1000-1200kg dynamika dostatečná i v kopcích. Pokud se naloží více, v kopcích je to horší. Velice krátké převody = častěji se řadit, nutné více točit maximu výkonu je v 5000 ot/min.
Na vůz je poskytnuta záruka 4 roky bez omezení kilometrů.

Klidně se ptejte dále.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
orgasmic
Po, 21. 5. 2012 11:41

Z 0-100 a maximalka? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Slawall
Po, 21. 5. 2012 11:54

Ty vole max výkon až v 5000rpm...kolik to váží?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 21. 5. 2012 12:33

Nevypadá to zle, co motor, nedostává hodně pokouřit?
Jaká je provozní hmotnost a dá se dát větší nádrž LPG? Spotřeba na benzín? Když Ti dojde lpg někde v kotěhůlkách a pojedeš 50km na benál...

Cenovej rozdíl LPG x výkonově srovnatelná nafta?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Po, 21. 5. 2012 13:09

větší LPG nádrž je imho nesmysl. Zaprvé jde o tovární úpravu, takže pokud větší nádrž nemají v příplatcích, tak si zaplatíš tuhle "malou", kterou bys pak musel vyhodit a koupit jinde větší. S tím souvisí i snížení papírové nosnosti (bo co je to za parametr). Ale je fakt, že už v Mercedesu mohli udělat menší benzinovou nádrž (40l) a zvětšit tu LPG na 150L.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 21. 5. 2012 14:15

Tak na 500km to stačí, to stejně bude takový max. denní nájezd, když to bude courat po republice nebo kraji, ale ten tvůj nápad je dobrý. Třeba nastane překvápko a Pavel napíše, že tj. možné.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
RudiTF
Po, 21. 5. 2012 14:33

Docela by mě zajímala servisní náročnost a cenový porovnání LPG vs nafta. Nicméně problém bude pořád točivej moment, kterej člověk zásadně pozná při naložení...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HUMMER.
Po, 21. 5. 2012 14:45

RudiTF: tak určite vzhľadom na finančnú náročnosť je LPG výhodnejšie než nafta čo sa aj údržby týka a servisovania na splynovačoch nemáš žiadne extra drahé diely, raz ročne kontrola povinná cca. 20€ a nádrž musíš neviem presne po koľkých rokoch meniť od jej výroby.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Po, 21. 5. 2012 14:48

řekl bych, že tenhle motůrek bude "konkurencí" jen pro ty základní MB diesely. Tohle má 115kW v 5000/240Nm při 3-4000ot. Ten nejslabší diesel 70kW v 3800ot/250Nm při 1400-2400ot.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Slawall
Po, 21. 5. 2012 17:58

Krouťák je jen 240Nm, takže nic moc...a tankovat každý den bych řekl že je opruz...ten dojezd je podle mě žalostný.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 21. 5. 2012 18:48

Slawall: ale taky za kolik tankovat? Jestliže na 100L nádrž nafty najedeš 1000km za cenu 37/l nebo za dva dny 2 nádrže LPG, tj. 150L za cenu nějakejch 16kč, tak jsi furt o 1500Kč na nádrž míň a kvůli tomu klidně na nádrž každý ráno zajedu

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Slawall
Po, 21. 5. 2012 18:55

Jo to se je sice pravda, ale jak dlouho to tak bude? Rok, dva? A taky výdrž dieslu bude vyšší než benzín na LPG, který bude každý vytáčet aby to jelo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 21. 5. 2012 18:59

To máš pravdu, na tu spolehlivost jsem se taky ptal hned v úvodu, uvidíme, co k tomu napíše Pavel a ta daň... no, we will see. A to by mě už taky Kalousek nasr. ...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Pavel1989
Út, 22. 5. 2012 11:38

- Váha 2300Kg / uveze 1200Kg (sem tam nakládáme až 2000Kg – zesílené pružiny)
- Větší nádrž neřešíme, hold se tankuje 2x denně
- Srovnání s naftou 95Kw 305Nm = nafta jede podstatně lepe, největší rozdíl v kopcích. Ale jedná se o dodávku a ne zavodní auto. Na svižné ježdění dostatečné. Finančně vychází rozdíl 1,2Kč na km. (obě verze jsem měl na týden půjčené) a u nafty jsem měl v plánu aditivovat takže +0,1Kč na km.
- Servis zatím výměna oleje dražší o 1500Kč jak u nafty. Jinak další věci ukáže až čas. Z nafty jsem měl docela strach, protože mám kolem sebe několik sprinterů, kde odešel motor v rozmezí 150-300 tis. km. A na tento vůz je záruka 4 roky bez omezení km. Náš plánovaný nájezd je 100-110tis ročně.Takže jakékoli fatální poruchy budeme reklamovat.
- A že je to trochu línější jak nafta je dobře, protože se řidič uklidnil. A zvolnil tempo. S naftou pořad lámal rekordy i když jsem mu to zakazoval. U staré nafty jsem každý 2.měsíc měnili destičky. Teď je 3 měsíc od koupě a pořád polovina desek zbývá:-).
- A další výhoda plyn se nedá ukrást. Takže není potřeba mít sledovací zařízení nebo křečovitě hlídat spotřebu. U nafty byly výkyvy spotřeby a měl jsem podezření, že se nafta občas ztrácí.
- Má to své výhody i nevýhody, ale nám to takto vyhovuje. Pořizovací cena byla velmi slušná. Za cenu holé 313Cdi jsem dostali velmi slušně vybavené auto.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Pavel1989
Út, 22. 5. 2012 11:45

Ještě doplním: nádrž je místo rezervy, takže pouze opravna sada. Což je u tohoto auta docela problém. Takže rezerva se vozí v nákladovém prostoru. A oproti naftě výražně tišší v kabině.