evlo
Ne, 13. 5. 2012 16:12
|
|
-MI.7O-
Ne, 13. 5. 2012 16:22
|
je jim pomalu konec pro mě je pořád nejuznávanější pořádnej patrol, defender, kdejaký nazvedaný pajero
|
|
|
pota
Ne, 13. 5. 2012 16:25
|
|
Jelass
Ne, 13. 5. 2012 16:29
|
Pěkně zasr. sklo Jinak v reálu mezi těmahle generacema není takovej rozdíl a tohle je ještě pravý offroad, lae už by měl LC stát na samonosné kastli
|
|
|
pota
Ne, 13. 5. 2012 16:30
|
Jelass: To jsou mraky :-D. Hlavní rozdíl je v tom, že do 120 dali jen 3.0 4 hrnek...bohužel.
|
|
|
-MI.7O-
Ne, 13. 5. 2012 22:17
|
pota: tomu řikám slušnej výkon!
|
|
|
pota
Út, 15. 5. 2012 10:06
|
-MI.70- já bych si to asi netroufnul vyjet :-D. Na YT je zajímavé detailní srovnání LC120, 150, Pajera a myslím Land Rovera. Projíždí tam např. terén, pak naklánění v zatáčkách a vždy ukážou, jaké jsou rozdíly v podvozku.
|
|
|
defender110
Út, 19. 6. 2012 10:41
|
Toyotu LC jedině j4. to je pravý offroad, stejně jako defender. vše ostatní jsou kompromisy
|
|
|