Titulní strana » Kategorie » Ostatní značky //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59121&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59051&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Phoenix at work

Autor: furgon
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Út, 1. 5. 2012  Zobrazení: 3692 ×
« další ·
parkoviště (kingusak)
Noble M12 (Přemysl)
Phoenix at work (furgon)
Riley 105 (xjr99)
Riley 105 (xjr99)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
junjor
Út, 1. 5. 2012 21:40

vidím len Daf, ale hlavne že Tatra žije. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
Út, 1. 5. 2012 21:42

to podstatné zůstalo Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hoskin
Út, 1. 5. 2012 22:52

snad jenom podvozek je původní Tatra ne?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
Út, 1. 5. 2012 22:55

píšu to podstatné

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 1. 5. 2012 22:57

Podvozek je konkrétně u Tatry stejně tak podstatný jako to podstatné.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
Út, 1. 5. 2012 23:04

a v čem má být dnes to ostatní tak podstatné jako podvozek?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Valihrach
Út, 1. 5. 2012 23:28

Vzduchem chlazený, nepřekonatelný motor. Jde s podvozkem ruku v ruce. Bohužel euro normy jsou..... euro normy. Skoro bych řekl, že se podvozek až moc přechvaluje a na motor zapomíná. V ruských podmínkách a to i dnes, je tatra č.1 hlavně kvůli motoru. 90% všech světových repasů jde do Ruska. Repasované 148 stále shání a kupuje Kazachstán do podzemních dolů. Podvozek je super, ale dokonalý vzduchem chlazený motor dneska nenabízí nic jiného, než starší produkce Tatry. A odběratelé je zrovna kvůli podvozku neberou, jedná se výhradně o špičkově řešený motor, který nikdo jiný nemá.

V čr je jasné, že se vychvaluje podvozek, ale v nejtvrdších podmínkách sibiře se ukazuje teprve, že to hlavní je motor. Pří stavbě ropovodů se motory nevypínaly bezproblémů tři týdny v kuse, jen na noc se najíždělo na takové potrubní teplomety.

Nechci podvozek hanit, ale mám s Tatrou a Ruskem mnoho společného a tam se to hodnotí v opačném pořadí. Zlaté doly v Magadanu dodnes berou kromě obřích vyvažečů jen Tatry. Protože se pracuje na tři směny a nic jiného nevydrží jezdit bez přestávky nějakých 23h denně, několik let.

malá vsuvka: za kloudnou 815 Vám na východě klidně dají půl království a princeznu k tomu. Bohužel je to tam takový klenot, že valná většína jsou dotažené vraky zrepasované jen barvou a sedačkama. A vyčůraní bazarnící tady skupují vraky a tam prodávají za balík. Pokud bych dnes vzal 1000ks 815tek, tak je v Rusku bez nadsázky do dvou dnů prodám. Tam když se narazí na prima zdroj Tater, tak je firmy berou po stovkách. Ale jedná se hlavně o 815. Terrno1 a Jamaly mají už moc složité motory na ruskou údržbu.

Ještě pro zajímavost srovnání cen: čínská kopie tatry Changzheng 1,2mil kč, kamaz 1,5mil, Tatra 815-2 3,5mil.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Shoorty
St, 2. 5. 2012 07:21

Ved ale niekde som cital ze Tatra dokazala spravit na ich vzduchaci aj EURO 5 a EURO 6 bez pouzitia elektroniky na motore, tak kde je potom pravda?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Valihrach
St, 2. 5. 2012 10:50

Euro5.
Pokud by to bylo bez pouziti mocoviny, tak je to zazrak. Bohuzel uz se musi pouzivat pridavna nadrz s adblue, motor zeslozitel a pro extremni podminky to uz proste neni. Dalsi legrace na E5 - filtr pevnych castic.

Určitě je to supr u nás, když pracuje denne 10h, z toho 6 stoji pod bagrem a kdyz se neco podela, tak do hodiny prijede servis.

Samozrejme to ma porad mraky kladu a je to supr stroj. Ale beru to z pohledu zakaznika, ktery vozi streky 1500km po nejdivocejsim rusku a za cestu projede pouze 3 vesnice.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
baboon
St, 2. 5. 2012 14:25

Když takhle čtu ty úvahy (pravdivý) o spolehlivosti Tatřích motorů - říkám si, kdoví, kolik přežilo z těch tisíců 148 a 815, co odebralo Rusko (tedy ještě SSSR)?
A taky tam dovezli přes 4000 Magirusů - vzduchem chlazených, samozřejmě - ale na novějších videích a obrázcích třeba ze Sibiře jsem jich viděl jen pár, zato Tatry dost často Thumbs Up! ...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 2. 5. 2012 16:03

Přesně jak píše Valihrach, Tatru dělá podvozek a motor a ne pouze podvozek. A jestli má boudu Daf nebo Rendlik je skoro jedno. A dokud ten motor bude aspoň z té části jako je verze pro E5 původní, tak to furt bude ta správná Tatra.

A až ho z Bruselu zaříznou, tak už to bude pouze unikátní podvozek, chjo Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
St, 2. 5. 2012 18:08

Servisní zázemí PACCARu je v civilizovaných zemích uplně jinde, proto považuju za podstatný jednoznačně podvozek, než vzduchem chlazenej motor...