Titulní strana » Galerie uživatelů » rumman //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59046&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=59040&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Hádka :)
Snížené xd se pohádalo se sníženou z4 Smile

Autor: rumman
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 27. 4. 2012  Zobrazení: 39656 ×
« další ·
závod - Pech Mini Countryman S2000 1,6t VS helikoptéra (Moose)
Jak využít parkovací místo za 300 000kč :-D (pota)
Hádka :) (rumman)
Seat (martinsla)
Seat (martinsla)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Trophy
Pá, 27. 4. 2012 00:35

Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lib_
Pá, 27. 4. 2012 06:19

Tyve, ta černá popelnice je mi odněkud povědomá ... a i ta bílá. Ale to je fuk, obě jsou to starý vojetý mrdky :-]

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Pá, 27. 4. 2012 12:05

No snizint Z4 je fakt napad.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rumman
Pá, 27. 4. 2012 12:58

evlo>He? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Pá, 27. 4. 2012 13:10

Ale nic, jestli to ma jen na divani tak to chapu, ale ziskat horsi jizdni vlastnosti, komfort, stabilitu, svetlou vysku a celkovou pouzitelsnost a jeste za to platit, to nechapu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HUMMER.
Pá, 27. 4. 2012 14:33

kto v našich republikách znižuje autá Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kombajnista23
Pá, 27. 4. 2012 14:59

aaa, odborníci se nám začínají trousit..Takže sníženým podvozkem se zhorší jízdní vlastnosti a stabilita:-) máš v záloze ještě nějaký podobný vtípek?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Pá, 27. 4. 2012 16:45

No jen asi tak milion prikladu z praxe kde jsou horsi jizdni vlastnosti a stablita nechutne znat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rumman
Pá, 27. 4. 2012 17:03

evlo>Ten "on" jsem já, jen na dívání to určitě nemám a zajedu všude kam potřebuju. Uznávám, že továrně nastavenej podvozek má něco do sebe, ale jelikož nemám jen flexou řízlý pružiny, tak mám pocit, že to úplně tak na houby nejede Wink

HUMMER.>Nevím jak ve vaší republice, ale v naší poměrně dost lidí bych řekl. Třeba na fotce to podstoupilo 100% všech aut :D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Pá, 27. 4. 2012 18:23

Tak pro pobaveni dej treba fotku jak je zmackli tlumic kdyz to vklidu stoji ...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kombajnista23
Pá, 27. 4. 2012 20:16

evlo- jsi klaun, víš to? když je to tak na houno, proč se to používá v motorsportu?? nejspíš aby se jim zhoršily jízdní vlastnosti a bylo to takové jakoby dobrodružnější,že? :-)..schválně uveď těch milion příkladů, to mě zajímá, o jaké moudro si rozšířím obzor..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
oneill_sx1
Pá, 27. 4. 2012 20:55

TG 16x04, hammonovo snížené bmw moc dobře nejelo
http://vimeo.com/20113257

"There's a simple rule when you're buying a car, demonstrated by Hammond here. If it's been modified, especially if it's been lowered, walk away."

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Pá, 27. 4. 2012 21:30

kombajnista23 - v motorsportu se nepouziva Smile Pokud vim, tak zavodaky v dtm maji dost predelane podvozky. Jak to resit spravne ukazuje svetu treba bristol, kde jasne pisou, ze to mohli udelat nizsi, ale jak by pak lidi asi jezdili pres zpomalovaci prahy a taky by pak jaksi spatne proudil pod autem vzduch. Ale to nema cenu. At si s stim klidne jezdi, takto znicenych aut je pak bohuzel dost a kupovat ojetinu jako mx5, z3, z4 apod. je fkat zlo, protoze vetsina je proste znicena Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kombajnista23
Pá, 27. 4. 2012 22:15

Tak samozřejmě, že v DTM, nebo v F1 je celé zavěšení z úplně jiného soudku. Měl jsem na mysli spíš závody do vrchu, nebo koneckonců většinu okruhových závodů nižší kategorie..Stavitelné podvozky se dnes nechají udělat velice dobře pro jakékoliv-tedy i každodenní ježdění (např. i u nás fa. HP sporting).. Jsou sice v ČR takové lokality, kde bych ho nedoporučil ani já, ale i takové kde se s tím dá bez problémů jezdit..Takže pokud neznám ani značku podvozku, lokalitu a způsob používání auta a koneckonců ani preference majitele-řidiče, nemůžu to přece paušalizovat, že je to na pytel, no ne? Někdo to rád horké a někdo tvrdé:-) A vo tom to je..Ostatní by bylo na delší debatu a asi by ani neměla moc smysl..Proto si radši užívejme hezkého počasí a suchého asfaltu;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Pá, 27. 4. 2012 22:18

kombajnista23 - pak ano, pak mas pravdu, v tebou popisovanych pripadech ziskaji horsi stabilitu. Bezny airride je totalne nahovno a drnca silene. Na vetsi auto tebou popisovane """podvozky""" (hp racing) stoji hafo penez, chybi tam guma mezi kastli a tak je jizda velmi nepohodlna tak jako tak. Na malych autech je tohle asi jedina vyjmka kdy ma aftermarket typu HP smysl, ale tim myslim nejake levne sunky, ne bmw, kde je nahovno vsechno a vzdy. No a taky nechapu co tocis o nejakych hp podvozkach, to je neco jineho nez proste vymenit pruziny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rumman
So, 28. 4. 2012 12:41

Hádka na obrázku i tady. Holt galerie už jde taky do kytek Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bimmer
So, 28. 4. 2012 19:42

Já bych se taky zeptal na snížení, ale né Z4, tam to plně chápu. Ale proč snížit XD, to je mi fakt záhadou. Jelikož to má pouze otevřený difce bržděný DSCčkem, tak důvod snížení mi fakt uniká. Vždyť to na horách položí na břicho...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rumman
Ne, 29. 4. 2012 02:44

bimmer>Autor druhého komentáře je vlastník, takže se třeba ozve Smile Zrovna u BMW se dá čtyřkolka použít i jinak než do terénu Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bimmer
Ne, 29. 4. 2012 11:26

rumman> to by mne zajímalo jak jinak to použít, páč XD je citelně pomalejší na asfaltu než D, difce to má všechny otevřený a protiprokluz vypnout nejde, tak co s tim? Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lib_
Ne, 29. 4. 2012 21:07

Majitel říká, že snížit XD znamená posadit ho na úroveň ostatních 6-válců, protože X je v zakladu vyšší. Protiprokluz samozřejmě vypnout lze (jen ne zcela, vždy zůstane aktivní ABD kvůli ochraně rozbodovky), dify má otevřený, ale mezináprava je pevná 66 dozadu 33 dopředu. Jestli to jede výrazně méně než D - méně ano, výrazně ani omylem. Ta zvýšená trakce to všechno vyváží. A do hor a luk to není, na to jsou jiná auta, X se dá pořídit i třeba z důvodu, že přenášet ten korouťák z dýzlovýho třílitru jedním kolem je fakt blbý nápad :-) A i otevřený diff si během sněhové kalamity vytře zadnici s libovolnou zado nebo i předokolkou :-] Ani v těch serpentinách to není k zahození, když pomáhají přední kola. Kdo nevěří ať tam běží :-)
A co s tím dělat? ... kraviny stejně jako s každym jinym BMW, jen rychlosti jsou vyšší a nezahrabe se to tak snadno Wink http://www.youtube.com/watch?v=KhYnLSXk-rs

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lib_
Ne, 29. 4. 2012 21:15

Jo a rumme, vidím to jako nejlepší snímek za poslední týden. jestli něco vyhraješ, třeba nějakou dívku na noc, tak chci půlku :-D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rumman
Ne, 29. 4. 2012 22:22

V pořádku. Nechám si těch 10% ženského těla, která má nějaký smysl a zbytek ti přenechám Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bimmer
Po, 30. 4. 2012 02:05

Lib_> Díky za vyčerpávající odpověď, ale asi jsi mne úplně nepochopil. Já ti auto nehaním, ani jsem netvrdil, že je výrazně pomalejší než D, psal jsem "citelně", tím jsem měl na mysli "znatelně", což je, jak sám píšeš. Ptal jsem se na to snížení XD, né na rozdíl mezi D a XD (věřím, že Xko na sněhu funguje). Navíc argumentuješ tím sněhem a kalamitou, kde to snížení je spíš k horšímu. Jenom mne zajímal důvod snížení, protože XD potkávám většinou u lidí bydlících na horách, kdežto sníženou Z4 jenom v létě. Takže abych to uplně zjednodušil, ukážeš stejný videjko, akorát na suchým asfaltu? Tím jsem snad vysvětlil, proč jsem se ptal na to snížení. Ale jelikož už jsi mi odpověděl, že je to jenom o fous, a pokud to chápu dobře, proto aby to o fous líp vypadalo, tak je to asi uplně jedno.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lib_
Čt, 3. 5. 2012 13:33

Já jsem nikdy "znatelně" nenapsal Wink Ale tak pokud rozdíl 0.3s v pružném zrychlení 80-120 na čtyřku bereš jako něco citelného, tak budiž :-) Ale to stačí vzít nevybavenou XD a D s full výbavou a dorovná se to. Snížení je prostě bonus k chování na suchu, protože toho si auto užije ze všeho nejvíc (jak už jsem psal, BMW 3 není auto do hor) a důvod proč chci na primárně "suché" použití 4-kolo už jsem psal (přenos výkonu). A jako poslední důvod pro snížení je vzhled, E46 vysoká jak koza fakt nevypadá úplně hezky, takže decentní snížení na úroveň běžných E46 tomu jen prospěje. A důvod proč je to XD a ne XI je zase v rozumu, protože je to moje jediné vozidlo a XI není zrovna extra spořivec

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 3. 5. 2012 14:53

Jeden chytrý pán má na jednom foru napsáno, že radši do cíle dráž na palivu, ale dojet...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
AudiS5
Čt, 3. 5. 2012 17:07

A proč by jako neměl dojet? Protože to je XD?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lib_
Čt, 10. 5. 2012 14:23

tím bylo asi diplomaticky řečeno, že nafta patří do kamen :-)