Titulní strana » Kategorie » Ostatní značky » Korejská auta » Hyundai //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=58648&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=57479&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Genesis
No, je trochu divne otevirat novy profil Hyundaiem, ale co uz...hrabe to zadnimi koly, ma to 300 HP, ma to samosvor, umi to jezdit bokem, dokonce i kruhac ve stylu Dukes of Hazzard to zvladne....tak budiz mu doprano Smile Je to vlastne takovy soucasny muscle car Smile

Autor: CaddyV.
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Čt, 1. 3. 2012  Zobrazení: 4315 ×
« další ·
Tucson & Dakota DC-3 (JanQ)
Elantra (lotus-esprit.cz)
Genesis (CaddyV.)
Tucson 2.0 crdi (JanQ)
Veloster v prodeji. (D1.8T)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 2. 3. 2012 00:31

S tím někdo přijel do Roadu? Smile!

Je to vlastne takovy soucasny ´´korejský´´ muscle car... ale zase na druhou stranu, proč ne. Co je tady výkonnějšího, nového, s klasickou koncepcí, za 830 000 v max výbavě? A s atmo V6?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
m4lcolm
Pá, 2. 3. 2012 11:04

v RC už byly i takové případy, že lidi přijeli Mazdou 3 nebo hurvajzem - a pořád stojí http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/39.gif

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 2. 3. 2012 11:52

Caddy, co blbneš? Nenadýchal jsi se toho korejského smradu moc?
to Jelass - za ty prachy se dá dotáhnout novej Mustang i ve V8 a možná i Camaro

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 2. 3. 2012 14:43

eLzyx: Odkaz? Nebo dotahovat na vlast. pěst, to máš 600 000Kč koupe, 50 000 doprava, +- clo a dph, 50 000Kč nutné úpravy... no byl by jsi asi nastejno.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
Pá, 2. 3. 2012 16:01

tohle auto je kupodivu povedený, dveřma napřed to jet vážně umí a má to i zajímavej zvuk

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Pá, 2. 3. 2012 17:54

elzyx nechapem co tam spominas camaro ci mustang ked im genesis natrhne prdel... netvrdim ze pri najsilnejsich us muscle... ale s totoznym vykonom maju amici co robit... jesto vela testov a vela videi ktore to dokazuju

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 2. 3. 2012 18:07

tohle není o natrhávání prdele, na okruh se ta auta na 99% nedostanou, na to ani nejsou určeny. A virtálně si poměřovat pindíky stylem "Clarkson říkal, že můj Genesis je o 0.2s na kilometru rychlejší jak Camaro" je trochu trapný. Takže jde v podstatě jen o pozér káry (myšleno v dobrém). A tak si myslím, že větší službu udělá amerika a ne nějaká korea. Zkus jít do baru a "machrovat" s Handejem nebo jak tomu říkají a pak tam jdi s Camarem Wink
Seděl jsem jak v Genesisu, tak v Mustangu a ačkoliv jde v obou případech v interieru o plasťáky, tak ten Mustang má aspoň základní prvky ergonomie (o tom ještě v koreji asi neslyšeli).
Jinak ano, je to tím, že nemám rád korejská, resp. asijská auta. Stejně tak jako nemám rád třeba kuřačky. Může to být hezký, může to mít přednosti, ale je to za -100bodů z maxima 100bodů a přes 75bodou hranici, při které mě to začne opět zajímat se nic takového nedostalo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
Pá, 2. 3. 2012 20:24

elzyx ja to nemam od Clarksna... su to testy z ameriky priamo videi je kopa... co sa tyka tej "korei" neviem ci je to este take vtipne, ono ked si to zoberies koncern je druhy najvacsi na svete co sa tyka rastu, ich auta sa kupuju, zvolavacky tato znacka nepozna a uz to roky nieje iba o sephii ci pride. Nie za to ze mam Kiu to hovorim teda pisem, su to predajne uspechy a vyhry v roznych kategoriach vo vela krajinach sveta. Je jasne ze Camaro a Mustang tu budu vzdy ako ikony a proste z vyslovenia ich nazvu sa clovek dokaze vzrusit... Korejcania maju jednu velku nevyhodu v tomto modernom svete, zacali trosku neskor a hned pri zaciatkoch si to kvalitou poserkali potom sa na nich ukazovalo ako vsetko kopiruju no v poslednych casoch sa uz kopiruje opacne... prelisy po bokoch karoserie atd... je toho viac. Co sa tyka mustangu tak este aj moja kraska oblubena Laguna Seca vypada zvnutra na prvy pohlad co sa tyka vizualneho kontaktu s palubkou ze ide o nizsiu strednu triedu, jasne je to auto na jazdenie... ale aj tak... ked som sedel v genesise nemal som ten pocit, pohodlicko nemyslim pod zadkom ale ovladace a intuitivne to bolo rozmiestnene... ja rozhodne niesom zatazeny na koreu v podstate okrem aut ich ine vyrobky ani nepoznam... ale genesis ma dost zaujal, uz to nieje coupe/ tiburon a to ma tesi viac

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 2. 3. 2012 20:24

Minulej tejden jsem jel v Santa Fé 2011 a leč je to výběhovej model, tak o ergonomii slyšeli, matroše horší, ale kde nejsou. Nevím, jestli je v dnešní době důvod odsuzovat Handej a Kiu, ale to je každýho věc.

K tý ceně, Genesis je to furt nejlevnější a se zárukou Smile! Např. Camaro za 1 100 000Kč, Mustang lehce pod 1 000 000Kč.

Btw, klidně budu machrovat s Handejem, když pak tomu borcovi s kdejakým prestižním modelem natrhnu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 2. 3. 2012 20:40

jooo, jenže ty budeš natrhávat leda desetiny sekundy, on bude natrhávat celý a bez "se". A o to tu jde.
ad ergonomie - mě sralo(jinak to fakt nejde napsat)ovládání zrcátek a stahování okýnek. Buďto to člověk musí ovládat pravou rukou, nebo se tak nějak zkroutit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 2. 3. 2012 20:58

Tím ´´natrháváním´´ jsem myslel spíš, že by 303PS v Hondaji čekál málokdo a to nemůžeš říct. A tomu borci v hospodě s 330i líp nakecáš, že tam máš 1.8i, ale stejně s ním chceš zkusit závodit Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Logan-
So, 3. 3. 2012 09:17

Spíš pro 4%, ne? Smile Ani ženatým chlapům občas nevadí natrhávat "se-kun-dy". Nah!