Titulní strana » Galerie uživatelů » defender110 //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=60278&cat=all&ppuser=92234&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=58574&cat=all&ppuser=92234&ids=

13
Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Chevrolet Corvette 5,7 targa
celková úprava hlavy motoru
optimalizace sacích a výfuk. kanálů
snížení výšky, zvýšení tlaku
výměna rozvodové hřídele
výměna vahadel, vaček, ventilů a pružin (vše za díly používané v motorsportu)
výměna ovládací jednotky
výměna olej. vany za větší (7l) s výkonnějším čerpadlem
montáž přídavného olejového čerpadla pro motor
montáž přídavného olejového čerpadla pro převodovku
výměna vzduch. filtru
závodní výfukové potrubí
náporový chladič na kapotě vozu
kola:ráfky OZ vpředu 265/45 - 17, vzadu 315/35 - 17

Autor: defender110
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Po, 27. 2. 2012  Zobrazení: 4371 ×
« další ·
Dagenhamská popelnice (defender110)
Ford Cortina 1966 (defender110)
Chevrolet Corvette 5,7 targa (defender110)
Cadillac DeVille (defender110)
Chevrolet Camaro 5.7l V8 (defender110)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fakomobil
Po, 27. 2. 2012 16:42

váu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
defender110
Po, 27. 2. 2012 16:49

no brášin do něj nacpal dost peněz, ale i tak často stávkuje...zato když jede je to MASO.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kalfa
Po, 27. 2. 2012 17:54

a to je tak špinavá nebo je to měnavka?? kolik to má koní???

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
defender110
Po, 27. 2. 2012 18:48

to je špína Smile koní by to mělo mít 396

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
www1234
Po, 27. 2. 2012 18:49

..... řekl bych, že 5,7 ne 4,7................

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 27. 2. 2012 20:27

To nasávání je pecka...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
baboon
Po, 27. 2. 2012 22:43

Ta sopka na kapotě je funkční, doufám Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
defender110
Út, 28. 2. 2012 06:32

sání na kapotě byla nutnost po všech přestvabách a úpravách mělo auto tendenci k přehřívání, tak následovala instalace náporového sání.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 28. 2. 2012 17:55

Jsem si chtěl rozkliknout fotku a ejhle, větší by nebyla? A čistčí... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
defender110
St, 29. 2. 2012 06:29

ne větší není, jen z jiných úhlů, fotil to jakysi bráchův kamoš jen kvůli inzerátu, jinak to furt hnije v garáži a nevyjíždí se stím. tudíž ani nefotí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Čt, 1. 3. 2012 20:30

Mě by zajímalo co je na tom tak průserovýho, že to nejezdí, vždyť ten motor neni nic záludnýho...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
defender110
Pá, 2. 3. 2012 06:34

Brášin si vždycky stěžoval na jakousi chybu v řídící jednotce, ale nevím.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Pá, 2. 3. 2012 17:27

Možná, že si ta řídící jednotka uplně nerozumněla s tím, jak ten motor dokurvil ? Nebo abych neobviňoval bezdůvodně, ta chyba už tam byla původně ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
defender110
Pá, 2. 3. 2012 19:46

Není dokurvený ale upravený, a dupalo se to už předtím.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 2. 3. 2012 20:27

Ve státech se jich budou válet mraky...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
So, 3. 3. 2012 00:03

Ono mezi dokurvenym a upravenym neni moc velkej rozdíl - řídící jednotka si nemusí poradit ani s jedním :P