anorex
St, 15. 2. 2012 15:23
|
český dreamcar vs. japonský dreamcar ... :-)
|
|
|
HUMMER.
St, 15. 2. 2012 15:46
|
|
Jelass
St, 15. 2. 2012 16:33
|
sejrová sezona Jen je tady od Tebe už minimálně jednou ten Skyline 
|
|
|
HUMMER.
St, 15. 2. 2012 16:50
|
|
Zett
St, 15. 2. 2012 18:13
|
že by japonci toužili po fabii? zajímavé
|
|
|
HUMMER.
St, 15. 2. 2012 18:19
|
Zett: to určite 
|
|
|
kolkyno
St, 15. 2. 2012 19:22
|
nieje to ta co je v clanku v speede tusim vasa garaz, co snou boli na severnej smycke? lebo na niektorych foto vidiet aj scirocco ktore sa mi velmi podoba na to bystricke ci zvolenske, nevies Hummer?
|
|
|
HUMMER.
St, 15. 2. 2012 20:22
|
|
Valihrach
St, 15. 2. 2012 21:34
|
Nemuzu si pomoct, ale Skyline na fotce nenachazim
|
|
|
Jelass
St, 15. 2. 2012 21:49
|
tak to je ale tvuj boj, ptž tomu furt každej druhej tak říká. Je to ostatně vidět z toho, že to ostatní pochopili.
|
|
|
Valihrach
St, 15. 2. 2012 22:16
|
Rikas taky, jako kazdej druhej "Lamburdžíny" ?
|
|
|
Jelass
St, 15. 2. 2012 22:18
|
Jo, říkám a kabrolet a Berčeta.
|
|
|
pv33v
Čt, 16. 2. 2012 11:04
|
kolko moze stat GTR v Japonsku ?
|
|
|
AudiS5
Čt, 16. 2. 2012 11:37
|
Jako Fábie u nás 
|
|
|
kolkyno
Čt, 16. 2. 2012 18:48
|
pri ich platoch je to rozhodne asi taky isty vydaj ako pre nasinca vyhodit za fobiu
|
|
|
Jelass
Čt, 16. 2. 2012 19:01
|
Evo + STI tam stává polovinu, tudíž 500 000 přepočtem. Jiné nároky na motory, výbavy a není tam import, tudíž clo. A taky je to auto použitelné pro minimum zemí.
|
|
|
pv33v
Pá, 17. 2. 2012 08:49
|
ooooho ho :D a v USA kolko stoji GTR ? GTR dovezene z japonska tu asi hodne tazko prihlasim ze ?
|
|
|
Jelass
Pá, 17. 2. 2012 10:35
|
Předělávat řízení by se Ti asi nechtělo 
|
|
|
pv33v
Pá, 17. 2. 2012 19:31
|
ne, ja poznam jedneho borca co to vi prihlasit aj pro americky trh auta co su robene, no ne osobne ale poznam
|
|
|
kolkyno
Pá, 17. 2. 2012 19:44
|
pv33v a staci potom upravit zadne svetlomety ne? ci?
|
|
|
Jelass
Pá, 17. 2. 2012 21:43
|
Borec, co umí přehlásit auto s řízením napravo? To nevím, jestli by tady prošlo jako na denní ježdění a nevím, jestli bych to tady chtěl, po tom, co jsem jezdil v GB. Kolkyno: proč zadní, snad přední, ne?
|
|
|
kolkyno
Pá, 17. 2. 2012 22:03
|
pokial sa pamatam iste auta z ju-e-sej nemali cuvacie svetielko pripadne 3 brzdove a pod. na prednych je zase co spatne, to ma nenapadlo... hm a co sa tyka toho volantu na opacnej strane.... tak z japonska to ako funguje ci ako z GB - do urciteho terminu resp je auto vlastne vrak? ale sranda kupit megane scenic 2009 za 2000e + 4 zimaky na plechoch, automat a co ja viem co vsecko tam bolo... byt to z lavostrannym riadenim tak si to dci necham... ps: ten automat nebol az taka vyhra - na otacky clovek cakal od rana do vecera obcas, ale slusne rodinne auticko s milionmi odkladacich boxov
|
|
|
Jelass
Pá, 17. 2. 2012 22:33
|
Levé světlo v EU svítí trochu doprava a tudíž při provozu na druhé straně oslňuje proitjedoucího, to samé platí i naopak. Při cestě do GB se třeba prodáávají i nálepky, co tenhle jev omezují. S mlhovkou a 3. brzdou máš pravdu.
|
|
|
kolkyno
Pá, 17. 2. 2012 23:25
|
Jelass hm tak teraz som sa dozvedel novu vec, stym prednym svetlometom to som fakt nevedel... ale je to logicke thx, preco aj u nas neostalo pravostranne riadenie to by tu bolo tych gtriek a supier original trosku viac!
|
|
|
Jelass
So, 18. 2. 2012 08:26
|
ptž Hiler se vznikem protektorátu chtěl mít vše po svém. V ČSR se jezdí nalevo od 15.3.1939.
|
|
|
eLzyx
So, 18. 2. 2012 11:42
|
není pravda. Jízdu vpravo(když už ) odhlasovala ještě česká vláda. Den D byl vypasán na 1.5.1939. Vpád německých vojsk tuto změnu urychlil.
|
|
|
Jelass
So, 18. 2. 2012 12:10
|
tak já to beru pohledu volantu Ale bylo to na popud Němců, ne?
|
|
|
kolkyno
So, 18. 2. 2012 12:58
|
hm dovolim si mensi citat "Nie je tomu však až tak dávno, čo prvé automobily na území Československa, Maďarska alebo Rakúska jazdili vľavo. Prvé dohovory o „zjednotení Európy" prišli s parížskou konferenciou v roku 1926. Záväzné nariadenie o jazdení vpravo malo vstúpiť do platnosti 1. mája 1939. Nariadenie však paradoxne urýchlila druhá svetová vojna a Hitler, ktorý obsadil sudetské oblasti. O niekoľko týždňov tomu bude presne 71 rokov, čo na našom území vstúpilo do platnosti nariadenie o jazde vpravo. Aj napriek tomu, že bývalé Československo, bolo jedno jednou z posledných krajín s prechodom na ľavostranné riadenie, primát poslednej európskej lastovičky drží severské Švédsko, ktoré s atribútom inakosti bojovalo do konca 60-tych rokov. Tlak domácich výrobcov automobiliek, Saab a Volvo a domácej vlády vyústil do referenda (1955), v ktorom drvivá väčšina občanov rozhodla o zmene smeru jazdy. Švédsky parlament prijal legislatívu o zmene v roku 1963, záväzné nariadenie začalo platiť v nedeľu 3.septembra 1967 o 17:00. Extrémne vysoký počet dopravných nehôd, ktoré zmena prinášala, viedol k dočasnému zníženiu rýchlostných limitov." -elzyx ma pravdu  ps: Jelass aj smerovky vzadu som asi nespominal, prave som dneska cestou do tesca stretol murano from USA, cervene smerovky...
|
|
|
Jelass
So, 18. 2. 2012 15:27
|
Tak to je jen otázka žárovky nebo krytu. Ikdyž zase u amerik to časování je delší. Ale mlhovka, a 3. brzda ( ta už ve státech taky bejvá ) jsou už dražší zásahy.
|
|
|
pv33v
Ne, 19. 2. 2012 11:59
|
tam je viac veci nez len zadne svetla 
|
|
|
HUMMER.
Ne, 19. 2. 2012 21:59
|
|