baboon
So, 28. 1. 2012 19:17
|
Tak po čase zas něco staršího ...
Studebaker, jeden z mála dochovaných coupé. Studebakerů tady před válkou jezdilo hodně, víc snad bylo jen Fordů. Zachovalo se minimum, z předválečných odhaduji tak deset kousků (mimo dříve samostatných a později koncernových značek Essex a Terraplane).
Pokud ještě vůbec tenhle Study existuje, naděje na renovaci je minimální, i když je auto kompletní.
|
|
|
eLzyx
So, 28. 1. 2012 19:18
|
mu asi tekl olej, když má odloženou vanu na střeše
Nicméně je škoda, že tam jen tak stojí zaházený klumpama. Kdyby mi ho majitel raději věnoval. Já bych se s chutí pustil do renovace.
|
|
|
Jelass
So, 28. 1. 2012 19:47
|
Než by jsi ho zrekonstruoval, tak by se povoz dožil sta let
|
|
|
eLzyx
So, 28. 1. 2012 19:57
|
myslím, že tak za 5 let by bylo hotovo. Takže by autu bylo jen 80let.
|
|
|
baboon
So, 28. 1. 2012 22:17
|
A to tam jsou ještě dva další ...
|
|
|
eLzyx
So, 28. 1. 2012 23:37
|
tak hurá pro plaťák a šup pro jeden kousek. Toho si nevšimne
|
|
|
eLzyx
Ne, 29. 1. 2012 00:26
|
|
baboon
Ne, 29. 1. 2012 09:57
|
Hezký článek ... Ale taky existuje dodnes několik továrních hal ještě s nápisy Studebaker, v jedné je dokonce pořád řada rezavých motorů ...
No a první Studebaker se jmenoval Conestoga, a byl to žebřiňák s plachtou - koráb prérie a Divokého západu. Howgh! Bílý bratr domluvil ...
|
|
|
CaddyIV.
Út, 31. 1. 2012 21:59
|
jak TOHLE muze nekdo jen tak nechat rozpadnout...sakra...
|
|
|
baboon
St, 1. 2. 2012 13:17
|
Ad CaddyIV:
Tak až se někdy uvidíme, tak Ti ukážu fotky, CO všechno nechali u nás lidi rozpadnout ...
|
|
|
CaddyIV.
Pá, 3. 2. 2012 12:11
|
nevim, zda to bude prospivat memu zdravi....
|
|
|
baboon
Pá, 3. 2. 2012 21:59
|
Tak na to je jednoduchý recept:
Co fotka, to panák ... A než projdeme všechny US značky ... Panejo !
|
|
|