Titulní strana » Kategorie » Japonská auta » Toyota //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=58494&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=58323&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Nová Toyota Yaris
Nová Toyota Yaris

Autor: linkinn52
všechny fotografie tohoto autora
Datum: So, 28. 1. 2012  Zobrazení: 2998 ×
« další ·
MR 2 (baboon)
Jako doma (pota)
Nová Toyota Yaris (linkinn52)
Will Cypha (Oops!)
Divoký Yaris (jaccub)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
palmexman
So, 28. 1. 2012 13:17

jeden sterac mam na twingu a nevidim v tom zadnou vyhodu... takze nevim proc do toho toyo. sla...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
moucha
So, 28. 1. 2012 16:52

nižší odpor což je nižší spotřeba

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
So, 28. 1. 2012 17:24

kdyby jim šlo o nižší aerodynamický odpor, tak to udělají jako všechny normální automobilky - schovají stěrače pod kapotu.
Tohle je prosté snižování výrobních nákladů a možná snížení váhy (ale to je důsledek, ne příčina)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kolkyno
So, 28. 1. 2012 18:35

asi tak elzyxi btw aky to ma koeficient odporu vzduchu ked by sme sa tu uz bavili o znizeni spotreby?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pota
So, 28. 1. 2012 19:01

Pěkné vozítko. Škoda, že do něj nedávají nějaký silnější motor...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 28. 1. 2012 19:33

Koukám, že jsem zatím jedinej, kdo si to auto aspoň prolezl.
Jeden stěrač je důvodem úspor, samozřejmě, ale zase Ty jako zákazník řešíš jen jeden stěrač, nemáš náhon, ale více méně motorek napřímo...

Silnější motor? 99PS a 175max. a 11.7s ... to není Passat v turbo kamnech, to snad není tak špatný na mini auto.

Fabie je ale na sejný ceně, navíc s ´´oblíbenou a servisy prověřenou´´ 1.2TSI a na navi můžete zapomenout.

Já jsem se koukal na výbavu Style vč. paketu + touch&go navigace... za 350tkč. Ano, 1.33 vvt-i, 6 m/t, hezká výbava, hezká tmavá kola, ale furt je to malý auto, s tvrdejma matrošema a vzadu švihadlama... Fabie je ale na sejný ceně, navíc s ´´oblíbenou a servisy prověřenou´´ 1.2TSI a na navi můžete zapomenout.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pota
So, 28. 1. 2012 19:46

Jo silnější, nebo aspoň možnost nějakého silnějšího turbo motoru. 1,33 sice nejede špatně, ale 1,2 TSI (silnější) by jí věřím ujela.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 28. 1. 2012 19:50

Jistě, má o 10PS a asi 50N.m víc.
Doby, kdy se dělal Yaris ST už asi pominuly, nebo uvidíme. Jinak Colt má czc, Swift má a bude míst sporta, Mazda tuším taky něco měla a Jazz nemá nic co vypadá rychle. Holt, ne každej musí mít ´´gti´´.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pota
So, 28. 1. 2012 19:54

O deset? 105-99=10? Tak ano, je to silnější motor, ale o to mi jde. Nechci vyvolat flame, jen je to jediné, co mi u tohoto prcka chybí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 28. 1. 2012 20:10

Nechceš si vypočítat ještě N.n? Prosím, udělej to!

Mně u toho víc píchal ten interiér, kterej sic hezkej, ale tvrdej a to nesu docela blbě.

Taky nevyvolávám flame, ale ty hodnoty prostě nejsou špatný. Btw. za kolik má stovku LC? Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
miromen4
Ne, 29. 1. 2012 09:39

Novy Yaris už jsem parkrat potkal a opět se mi potvrdilo že Toyota design neumi. Hlavně zadni čast diky trčicimu narazniku vypada jak předkus vetřelce. Interier je jako celek bida. Jinak i slabši TSI strči do kapsy 1.33 vvt-i od Toyoty a silnějši TSI je už uplně jine kafe.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Switch007
Ne, 29. 1. 2012 15:31

1) Trčící zadní nárazník má svoje výhody. Menší ťukanec neznamená okamžitě výměnu půlky auta.
2) Přiznám se, že nechápu věčné žabomyší války měkká/tvrdá palubní deska. Jasně, že měkčená je lepší, ale abych podle toho vybíral auto nebo ohrnoval nos, to je blábol. Kolikrát za rok ty plasty člověk ohmatává?
3) 99 k je na Yarise vcelku slušná hodnota. Připomínám, že poslední generace Yarise shodila cca. 100 kg na hmotnosti. (Yaris 1.33 73 kW 1025 kg, Fabia 1.2 TSI 77 kW 1116 kg)
4) Yaris má šestikvalt - nižší reálná spotřeba a menší výkyvy než u turbomotoru
5) Podle spolehlivosti TUV 2-3 roky je Yaris na 18 místě, Fabia (s často zmiňovanou německou precizností) na 67 místě.

Já bych tedy rozhodně bral Yarise..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
miromen4
Ne, 29. 1. 2012 16:53

1) Dobre alibi pro něco co je jistě v realu odzkoušene
2) Dalši alibismus pro něco co je meně hodnotne a většinou pocitově meně přijemne. Netřeba palubovku ošahavat.
3)Ano hodnota je to slušna nic vic nic miň
4) To že ma turbomotor větši vykyvy už vy snad i děti ve školce. Každopadně vykyvy jsou oběma směry s tim že s vykyvy směrem nahoru se zřejmě v realu moc jezdit nebude. Navic jak už jsem psal uživatelsky přijemnějši bude už zakladni TSI tedy 63kw s podobnou realnou spotřebou. Až si projedeš oba motory pak napiš.
5) Hm spolehlivost. Je zajimave že koncernova Ibiza je na tom lip než Yaris přitom použiva stejnou techniku jako Škoda. Zřejmě jsou ty statistiky velmi věrohodne. Jistou dobu jsem chodil na Toyotaclub a Yaris rozhodně neni bezproblemovy.
Při vyběru auta v segmentu B bych si na Yarise ja osobně ani nevzpomněl. A na trhu neni samozřejmě jen Fabie ale docela dost povedene konkurence.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 29. 1. 2012 17:41

´´Jistou dobu jsem chodil na Toyotaclub a Yaris rozhodně neni bezproblemovy.´´

takže podle toho soudíš, že se Yaris sype? A že tam lidi napíšou až když se něco dejě a nezaložej vlákno ´´muj Yaris po milionu km bez problémů´´ Ti nedošlo? Já tam taky jistou dobu chodím a jako prkotiny jako vysypanej motorek ve světle, co se tam třeba řeší teďka mi přijdou vcelku marginální.

A taky nikdo nenapsal, že se nesere, na 18. místě má na stk třeba 5% závad, ale Fábie 15%... Takže ono asi záleží na tom, jak si to přebereš... Wink

Hele, když jsou všeobecně známý problémy 1.2TSI, tak radši budu mít motor ´´míň uživatelsky příjemnej´´, ale dojedu do cíle denně a spolehlivě... takž si 1.2TSI klidně nech.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
miromen4
Ne, 29. 1. 2012 18:04

Ja si to nepřebiram ani nepřeberu jinak. Ja se při vyběru na statistiky spolehlivosti vubec nedivam natož abych se podle nich řidil. Navic jednoho Yarise doma mame a do 100tkm opravdu spolehlivost jedna radost ale po 100tkm se to začalo kazit vic než dost a mužu ti řict zlate jedničkove Fabie.
K motoru asi tak že ja už bych atmosferu nechtěl a budu na turbobenzin škudlit ikdyby na chleba nebylo když to napišu přehnaně. Uvozovky tam maš zbytečně protože realita je takova že ten turbobenzin je znatelně uživatelsky přijemnějši.
Ano a zde použiju uvozovky "problemy" jsou U NAS opravdu znamy. Jedine co je pravdou je že v jistem obdobi se davali misto řetězu gumy z trenek.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 29. 1. 2012 18:38

Corolla 1.4vvti 180tkm rv 2000 - vyměněno: nic, pokazilo se rádio, pár žárovek.

Fabia 1.4mpi 130tkm, rv 2000 garáž autorizák: 3x ložiska, 3 tlumiče, 3x vejfuk, ECU! Obě auta od novoty doma, lehce ťuknutá, jen blatník.

Situace před 4mi lety, takže mi prosím oa Fabii nevyprávěj.

Je to na každým, jestli si vybere motor, kterej byl už po roce notoricky známej nespolehlivostí ( především ty klíňáky ), nebo něco, co je spolehlivý a dokonce to má myslím řetěz, ale to si nejsem jistej. Já osobně radši atmosferu, ta spotřeba u trubobenzínu mi nepřijde nějak sexy, tím teda nemyslím motůrky 1.2

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Switch007
Ne, 29. 1. 2012 18:39

1) Odzkoušené to samozřejmě osobně nemám, ale kdy se dřív rozbijí zadní svítilny? Když jsou od konce nárazníku vzdáleny 5 nebo 20 centimetrů? To přece není alibismus, ale fyzika.
2) Co je méně hodnotné a méně příjemné je veskrze subjektivní záležitost. Pro mě je například důležitější vzhled a tvar volantu, kterého se dotýkám denodenně než palubka, kterou ohmatávám jenom při utírání prachu.
3) Dobrá, ale třeba se silnější verze objeví. Na druhou stranu proč by měl Yaris nabízet něco víc? Filosofie auta je jinde. Někdo radši vytvoří Fabii RS, někdo zase Yarise hybrida. Taky bych mohl argumentovat, jak to, že benzín ve Fabii jede za 5 litrů (hodnota slušná, nic víc, nic míň) když hybrid v Yarisu pojede dost možná za 3. To je nesmysl.
4) S těmi dětmi ve školce jste to trochu přepískl, ale je všeobecně známo, že výkyvy benzínových turbomotorů jsou mnohem častěji směrem nahoru než dolů. Nevím, jak jste přišel na opak.
5)Bezproblémové není žádné auto a závady objevíte na Mercedes-Benz fóru. Nehledě na to, když se někdo chová k autu jako prase a pak se diví, že se mu něco pokazilo. Navíc jak známo, spokojený zákazník se pochlubí jen každý pátý, nespokojený každý druhý. Proto nezbývá, než brát statistiky spolehlivosti jako nejvíce objektivní informace z dostupných.

Co člověk, to názor, takhle bychom si mohli vyměňovat argumenty ještě hodně dlouho.. No vidíte, u mě by byl naopak Yaris v úzkém výběru. Nejspíš společně se Swiftem a nebýt přemrštěné ceny a zájmu zlodějů, tak možná i s Polem..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
miromen4
Ne, 29. 1. 2012 19:16

Jelass uživaj si dal atmosfer ja se k nim vracet určitě nebudu. On je 1.2 TSI znamy svou nespolehlivosti ? Tak o tom opravdu nic nevim. Sakra že zrovna tobě se ta Fabie takhle mstila.

Switch007 osobni zkušenost kdy jsem před turbobenzinem vlastnil a nebo měl možnost jezdit několik atmosfer. Takže o spotřebach mam docela jasno. Je sice fakt že Toyoťacke motory jsou dobre ale auta nejsou jen o motorech.
S tim naraznikem ano vyčniva vic ale čim je plněny jak je pevny(oddolny) ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Switch007
Ne, 29. 1. 2012 19:37

Já jsem za poslední tři roky vyzkoušel cca. 40 aut (profesně), takže o spotřebách mám taky svoje mínění :-) Turbobenzíny jsou na běžnou jízdu příjemnější, ale mně osobně se víc líbí atmosféry s gradací výkonu a výkonovou špičkou než ploché nic jako třeba THP nebo TSI. Aspoň já si tak jízdu víc užívám.. Řekl bych, že nárazník bude plněný úplně stejně jako u jiných aut :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
miromen4
Ne, 29. 1. 2012 19:47

Jo gradace to je opravdu jedina věc ktera turbobenzinum chyby oproti atmosferam ale neni to tak špatne jako u dieslu. Nicmeně zbytek vlastnosti u mě jednoznačně převažuji.
S tim naraznikem taky doufam že je to proto aby auto bylo hlavně v městske džungli lip chraněno protože vzhledově je to dost nepěkne. Ony celkově Toyoty designově moc pěkna auta nedělaji. Ale takovy Avensis se mi libi hodně narozdil od Yarise.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 29. 1. 2012 20:40

miromen4: nevědět neznamená, že se to neděje, stačí se po tom trochu mrknout. Zkus třeba autoforum. A to, že u koncernu mají běžné věci ( jako třeba ložiska, vejfuk ) mizernou výdrž taky není novinka.

Ona gradace výkonu je krásná, mně se taky líbí, ale je ve své podstatě nežádoucí, proto je tsi apod. more user friendly.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Switch007
Ne, 29. 1. 2012 20:44

miromen4: Avensis se mi moc nelíbil, ale po posledním faceliftu vypadá k světu a kdybych vybíral auto téhle kategorie, určitě bych ho do výběru zahrnul. S 2.0 D-4D jsem chvíli jezdit ve Versu. Výkonově sice průměr, ale na ježdění velmi příjemný a úsporný motor.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 1. 2012 08:58

To jsme už za 900 000Kč Smile! Ale taky by se mi to líbilo.

Snad nejzajímavější akce, kterou jsem kdy viděl ( krom tý, že svýho času dával mercees k Sku Ačko ) byla, kdy při konci předchozí gen. T25 byl za 600 000Kč kombík, v naftě a plné výbavě. Podle mě slušné.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
mrazik
Po, 30. 1. 2012 09:35

No hezky se tu dohadujete, jen co je pravda.
Me se treba novy Yaris velmi libi, ale v jine barve nze je na fotce, ktera mu moc neslusi. Treba v bile nebo jine vyraznejsi barve je mnohem hezci.
Ohledne motoru vzdy pokladam otazku, zda je v aute do mesta, ktere bude jezdit kratke trasy, je potreba turbomotor, ktery je slozitejsi a nachylnejsi na poruchy - coz se potvrdilo. Motor 1.33 73kW je naprosto dostacujici a spolu s nabizenou vybavou to je dobra volba. Ukajet se na turbem a jak to tahne a ma plochou krivku, to mi prijde dost detinske. Jeden ma rad holky, druhy zase vdolky a proto tu mame tolik autmobilek.
Ohledne kvality - mame dome Yaris rok 2000 1.3 63kW automat a zadna zavada, proste nic. Avensis rok 2006 2.0 D4D a nic, zadna zavada.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Po, 30. 1. 2012 10:49

se divim, že se tu pořád hádáte nad tak ošklivým autem.
btw - to nemá ani zrcátko u spolujezdce?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pota
Po, 30. 1. 2012 15:40

Jen k tomu našemu a Vašemu flame. Ano raději bych si vzal Yarise s tou atmosférou, ačkoli bych se bezesporu v Fabii s TSI lépe svezl. Yaris se mi vzhledově líbí moc, jen jsem podotknul, že nemá žádný živější motor.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Switch007
Po, 30. 1. 2012 18:21

eLzyx: Absence pravého zrcátka snižuje spotřebu Nah!