baboon
Čt, 8. 12. 2011 17:32
|
Tohle už je tak starý snímek (1994), že jsem ani neretušoval obličej.
Mladík na fotce se přemírou horka a piva unavil, opřel o kapotu mého Chevy a hluboce usnul.
Vydržel takhle poměrně dlouho, foto je naprosto spontánní.
Pokud se evtl. dotyčný (tehdy) mladík pozná, dodatečně se omlouvám za zveřejnění fota bez jeho souhlasu.
|
|
|
Jelass
Čt, 8. 12. 2011 20:11
|
S tímhle jsi musel v r. 1994 působit mimo srazy opravdu kuriozně, třeba my v té době měli Clio 1.4
|
|
|
W1zzar3
Čt, 8. 12. 2011 21:10
|
To je suburban, nebo tak něco ? Koukám že ta kapota je celkem na úrovni ! :D Ještě to auto máš ?
|
|
|
baboon
Čt, 8. 12. 2011 22:32
|
Ad Jelass:
No, já to koupil někdy na podzim 1993 - samozřejmě bez not, který jezdily na Fordu Bronco. Mimo srazy jsem na tom měl tabulky z jednoho nevelkýho anglickýho auta, než byl velkej průser, a já za doprovodu nejblbějšího policajta ve městě musel tabulky odmontovat a jít s ním pěšky přes celý město, s SPZkama pod paží, a tam "podat vysvětlení."
Na srazy jsem vpředu vozil kanadskou PZ a vzadu americkou PZ. Nic jinýho jsem neměl ...
Ostatní až v tom mým spisku, u kterýho jsem začal s výběrem kapitol. To je historek na tucty ... Ad W1zzar3:
Chevy Suburban, 1973, V8, 350 cu.i., od počátku u nás v republice. Vše ostatní rovněž ve spisku. Já se znám, už se mi historky začínají rojit v palici, pak bych to tady všechno vykecal, a měl bych prázdný stránky
Kapota byla fakt na úrovni, ono to bylo krapítek zvednutý, takže když jsi seděl za volantem, měl jsi pr.el na úrovni střechy běžného auta ...
Suba už nemám, prodal jsem ho někdy v r. 1998, pak ho za čas rozebrali na díly, protože měl jedno hodně užitečný zařízení: cargo dveře, který se otvíraly do stran, ne jako obvykle nahoru a dolů. Takový s cargo dveřmi tady byly tehdy asi jen dva Suby.
|
|
|
W1zzar3
Čt, 8. 12. 2011 22:46
|
To je škoda, byl by dobrej. Jinak on je taky když není zvedlej pěkně divnej, stavbou skoro offroad a přitom kolečka jak kombík A jsem pěkně nasranej, že tě všichni vyhecovali do knížky, protože jestli mě přejede auto (nebo tebe) tak se nic nedozvim a ty už teď tady nic neřekneš !! :D
|
|
|
baboon
Pá, 9. 12. 2011 08:02
|
Ad W1zzar3:
Neřeknu , a musíme dávat bacha na přechodu, aby jeden z nás mohl psát a ten druhej číst !!!
Hele - on ale ten Sub do hodně těžkýho terenu zas až tak moc nebyl - muselo se s ním všechno opatrně přejíždět, protože vzhledem k té délce měl tendenci sedat na břicho, mimoto jsem citelně postrádal aspoň mezinápravovou uzávěrku. Faktem ale je, že když se pohyboval, tak nebyl k zastavení. Jednou mě kamarád musel upozornit, že jsme sejmuli srnce - to bylo v noci, já tam měl 80, a ničehož nic jsem si nevšíml. Až teda ten marast na nárazníku ...
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 16:27
|
Zase z toho chromu to šlo pěkně dolu si myslim ne ? Jinak by to třeba vypadalo slušně i neumytý, oni by si ty lidi na přechodech rozmysleli jestli ti tam vlezou :D ... Jasně že neni, to neni ani novej, ale lepší než X5 a podobný bláboly
|
|
|
baboon
Pá, 9. 12. 2011 17:57
|
Ad W1zzar3:
To už si nepamatuju, ale myslím, že jsme tam tu srnčí roštěnku nějaký čas vozili ... Auto bylo ZÁSADNĚ neumytý, a já na křižovatkách pořád marně čekal, kdy mi nějaký to hovádko nedá přednost Ovšem marně - hovádka měla respekt.
Ale jízda v tom byla náramná, jednou jsem vezl tátu pár kiláků po takový pekelný cestě plný děr a hromad sviňstva, občas jsem skokem přes pankejt navštívil pole - no a když mírně pobledlý táta doma vylezl, tak říkal, že tohle zažil naposledy koncem války, když ho vezli americkým tankem Sherman ...
Ovšem - myslím si (při pohledu na dnešní Suburban) - tohle s ním udělat, tak možná tu štreku ani nezdolá ... Už to prostě není takový to aspoň na pohled drsný auto.
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 18:10
|
A který auto je dneska drsný...To už si asi nevybereš, napadá mě jeden příklad, nové Camaro, úmysl byl drsný, nekompromisní auto a přitom je (alespoň vzhledem) naprosto pro smích, takovej kus nevkusu :D Táta přirovnal tank k suburbanu...no ono to vlastně je dost výstižný, v obou je určitě lepší mít pěnovou helmu při jízdě terénem
|
|
|
baboon
Pá, 9. 12. 2011 22:27
|
Ad W1zzar3:
Jo, to máš pravdu - dneska jsou ty auta ... no, bez komentáře.
Jen, co třeba udělali z Hummera - po H1 začali dělat takový divný věci - nerad bych nějakého majitele urazil, ale mně ten H2, 3, 4, 5 - nebo kolik jich je, připadá jak auto pro teplý ...
Snad jen, viděl jsem nedávno někde na webové fotce loňský model Wrangleru Rubicon - naprostý holátko, ani rádio tam neměl, zato výbavu jo. Ale s tím se zas nedá jet kláda 1000 kiláků v kuse ...
Ale on stejně asi žádný majitel Suba, Exploreru, apod. do terenu nejede.
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 22:33
|
Přesně...Mě se ještě docela líbil nápad Hummeru H2, H1 je prostě pro magory, ne pro normální lidi. H2 byla polidštěním legendy, levná, velikánská, nepotřebuješ papíry na auto nad 3,5 tuny. Samozřejmě zaplatila tu daň, že to neni vojenská kára jak má bejt, nemá s H1 nic společnýho ale jinak to asi nešlo, když si to lidi přáli. Poslední mám dojem je Hummer H3 a to je už je fakt jen takovej JOKE, prostě hnusná, malá, tuctová...Jako všechny nový ameriky co se snažej hrát si na to, že se vrací ke kořenům. (Ano, jsem kritický k novým autům, nemám je rád, nelíbí se mi, že i do tohohle segmentu se začal prodírat styl spotřebního zboží, ale nic s tim neudělám, ani nehodlám, proto si nikdy nový auto nekoupim )
|
|
|
Jelass
Pá, 9. 12. 2011 22:47
|
podle vyjádření majitele, co jsem měl možnost, tak je H3 při jízdě terénem docela marná a na expedicích s Hummery se akorát trápí. H2 OK, H1 jasné. Má všechny 3, resp. měl, H3 prodal.
|
|
|
baboon
So, 10. 12. 2011 09:42
|
Já (kdybych na to měl) - půjdu klidně do extrému - žádný H1, ale origo HUMVEE - seděl jsem v něm - naprosto nic zbytečnýho, tvrdý sedačky mi nevadí (prdel mám velkou a měkkou ) - má jen jednu nevýhodu (krom ceny) - a to jsou rozměry. Je dobrej do pouště, ale ne do českýho smrkovýho lesa. Zatím jsem v celom životě viděl jediný auto, na který HUMVEE neměl ...
|
|
|
Jelass
So, 10. 12. 2011 12:24
|
|
baboon
So, 10. 12. 2011 13:47
|
Ad Jelass:
To je pravda, vyřazují - ale aby to nebylo třeba jako před 20 lety, když končili Amíci v Německu a vyřazovaly se Fordy M 151 M.U.T.T. - tos mohl koupit, ale přeřízli ti ho na čtyři kusy (pokud jsi měl štěstí, tak jen na dva). První - naprosto origo Humvee sem přišel s velkými komplikacemi v r. 1996 - teď jich tady bude asi víc. Já tu situaci teď už nesleduju - a tak nemůžu posoudit, jestli US Army odprodá komukoliv vojenský nářadí - i bet lafetovaných zbraní, apod ... Ale juknu na to, to může být docela zajímavý ...
|
|
|
Jelass
So, 10. 12. 2011 14:33
|
zkus to zjistit, ikdyž je fakt, v jakým jsou stavu, ale co vím, tak v rámci gen. obměny vyřazují stále a především už vymýšlejí nový high mobility wehicle, tak jich třeba bude zandlouho dost a dost. Jinak Amíci v D neskončili před 20 lety, neskončí asi ani za dvacet let, jen min. rok uzavřeli základnu Baumholden, kde bylo 40000 vojáků a byla to největší základna mimo území ( nebo 2. po japonské ) a Ramstein stále frčí.
|
|
|
baboon
So, 10. 12. 2011 18:33
|
Ad Jelass:
Já jsem myslel ten kontingent, co se odsunul po sjednocení - většinou Frankfurt, Mannheim, Nuernberg, atd. Známý odtamtud někdy v r. 93 tahal auta na kšeft k nám, já mu jezdil tlumočit, tak tam byly celý kolony amerik, co tam vojáci prodávali. Počínaje malým Chevy Celebrity za tehd. 900 DM až po Caddy convertible 1967 za asi 20.000 DM
|
|
|