baboon
Pá, 28. 10. 2011 08:48
|
Těchhle malých tu taky pár bylo, možná i pořád je - tohle je ale nějaký novější dovoz, ne?
Já jsem si je vždycky pletl s Toronadem ... Ale těch tu tolik nejezdilo.
|
|
|
CaddyIV.
Pá, 28. 10. 2011 09:49
|
|
ska-p
Pá, 28. 10. 2011 10:25
|
Jedno Toronado téhle generace je v Brně, na normálních značkách a do relativně nedávné doby fungovalo jako daily driver jednoho staršího pána. Bohužel je v něm 5,7 diesel a pán s tím motorem měl hodně trápení.....
|
|
|
baboon
Pá, 28. 10. 2011 14:15
|
Ad ska-p: momentálně si nemůžu vybavit nikoho, komu by dehťák GM 350 cu.i. přinesl jen čistočistou radost a uspokojení z dlouhodobého bezporuchového provozu ... 
|
|
|
CaddyIV.
Pá, 28. 10. 2011 14:18
|
Tak ono radost z dyzlu je nesmysl, to nejde, i kdyz funguje )
|
|
|
gabrs
Pá, 28. 10. 2011 15:21
|
pěkný ..
|
|
|
W1zzar3
Pá, 28. 10. 2011 17:04
|
Zrovna si myslim že u velkýho americkýho auta by ten dehťák mohla být vzhledem k lepšímu tahu "odspoda" spíš radost než u evropský nebo východní klasiky ne ?
|
|
|
powerball
Pá, 28. 10. 2011 18:12
|
tak kazda amerika ma vzhledem k motoru V6 a V8 dobrej tah odspoda takze proc tam zbytecne davat dehet? 
|
|
|
W1zzar3
Pá, 28. 10. 2011 18:27
|
Já jsem nikdy v starý americe nejel a eldorado mi spíš přijde jako lenoch aspoň podle toho vzhledu tak se omlouvám za svoji neznalost. Tak leda by mohla bejt pro lidi, co chtěj ameriku a nemaji moc peněz, vzhledem k pořizovacím cenám tzv "nesporťáků" z USA dobrejch časů by třeba naftu ocenili, co já vim :D
|
|
|
caddyIII.
Pá, 28. 10. 2011 18:55
|
W1zzar3: no prave, ze dehtaky s tahem ocpoda slavi uspechy v evrope, pac jsou tu male moturky a benzin v tom malem objemu musis tocit a kroutakem prilis nevladne... kdyz mas v Eldoradu 5,7 V8, navic je to male a lehke auto, tak neni fakt duvod kurvit to odpornym dehtem ) Navic nafta v americe nemohla moc prochazet emisnimi limity, tam ji halt neprizpusobili extra podminky, jako tady )
|
|
|
W1zzar3
Pá, 28. 10. 2011 19:02
|
Tak to chápu Eldorado je fakt malé a lehké ? (takže lehce pod 2t podle tebe ?) :D Je to fakt, přece dízl hrozně smrdí, to kdejakej 350cui musí mít lepší emise...
|
|
|
caddyIII.
Pá, 28. 10. 2011 19:23
|
dyzl chrochta a smrdi, je to humus....uz jsem eldo s dyzlem i slysel a to je fakt k pobliti, to s evubec nehodi k elegantnimu luxusnimu autu....ostatne to plati nejen pro ameriky a dodnes...kdyz pak pred barakem parkuje soused s Passatem CC, velmi luxusne a draze vypadajicim a pritom to ma zvukovy projev jako vylitany Ducato...tak je neco spatne
A ano, ma to jen 1800 kg, Eldorado je fakt malinky...jinak je to super auto, ale fakt se tam clovek citi stisnene a vedle nafouklych modernich aut si tam pripada jak v hracce 
Nemluve o tom, ze tyhle pokusy o dyzly byly znacne nepovedeny, ty motory byly liny a navic se sraly, jak mohly...
|
|
|
W1zzar3
Pá, 28. 10. 2011 19:31
|
Tyjo, tak pokud 1800 je málo...Kolik má ten tvůj err Imperial ? A kolik má asi takový Eldorado 1959 a Brougham ? Jo, hlavně víc než mizernej zvuk Passatu CC (to už je chyba toho debila co si ho koupí v dýzlu) by mě trápila ta unifikace v rámci značky (Opravdu je nutný mít v autě za 2 mega tlačítka z golfa/pola?) Tohle se mi spíš nelíbí :D
|
|
|
caddyIII.
Pá, 28. 10. 2011 19:33
|
Imperial ma 2300 prazdny, maximalni 2800 ) Eldorado 59 je mozna i lehci, ono to zase tak obtezkane nebylo 
|
|
|
W1zzar3
Pá, 28. 10. 2011 19:35
|
hmm tak to jde...můžeš si vyrábět volná parkovací místa. no hlavně 59 je váha jedno, protože ta díky křídlům spíš lítá :D
|
|
|
Jelass
Pá, 28. 10. 2011 19:38
|
s tím pašíkem máš pravdu ,ale není tak drahej, od 711 000 Kč. Mně to spíš víc sere v jetejch Jaguarech XJ, kde stály opravdu + 2mega a jso utma opravdu stahovací tlačítka z Mondea MKI.
|
|
|
W1zzar3
Pá, 28. 10. 2011 19:47
|
:D tak to jsem neviděl, ale asi by se mi to nelíbilo...Jinak XJ jsou fajnový auta, aspoň vzhledově.
|
|
|
caddyIII.
Pá, 28. 10. 2011 21:13
|
|
baboon
Pá, 28. 10. 2011 21:19
|
K tomu dieselu: Amerika šla cestou nejmenšího odporu, t.j. přestavěla na naftový pohon původně zážehové motory. To nikdy nemůže dlouho dělat dobrotu.
Ale u aut z těchhle let se nedá čekat oslňující výkon - krouťák tam je, výkon nikoliv. Ale na to prakticky žádná cestovní amerika není stavěná. Když s ní budeš chtít jet kládu Praha - Hamburg po dálnici s plynem na podlaze, tak ji uštveš.
|
|
|
caddyIII.
Pá, 28. 10. 2011 21:21
|
hodne pomuze pridavny chladic prevodovky 
|
|
|
W1zzar3
So, 29. 10. 2011 00:29
|
Caddy, jak je to s autem co je klasifikováno "V" můžeš s nim normálně jezdit, aniž by policajti kecali, nebo to má nějaký striktní pravidla jak smíš/nesmíš jezdit ?
|
|
|
CaddyIV.
So, 29. 10. 2011 08:37
|
Je tam veticka, ze nema byt vyuzivan k beznemu jezdeni, to je ovsem tezko definovatelne a problem jsem nikdy nemel....asi neni dobre s tim parkovat kazde rano pred kolbenkou....ale ja se nijak neomezuji a je to v klidu. Nemel by se pouzivat k podnikani, ale tak to uz nikoho ani moc netrapi...jo, driv to bylo peklo, to byla kniha jizd a mohl jsi jen na klubove akce, nastesti to zrusili, to by nemelo vubec smysl auto mit...ale kdo vi, co je napadne v budoucnu, uz se treba mluvilo o moznosti jezdeni jen v sezone apod....takze je lepsi mit normalni papiry, coz je ovsem vzacnost...i kdyz jeden nikdy nevi, ono to jde do predele na vsech frontach a ted je v mode zabijet poradna auta....
|
|
|
W1zzar3
So, 29. 10. 2011 10:41
|
Já právě přemejšlim o staršim autě, dost se dá sehnat i na papírech a po těch taky jdu, jen jse, chtěl vědět jak to je. Děkuju Jinak, jsou to prostě šmejdi ty naši politici...
|
|
|
ska-p
So, 29. 10. 2011 11:28
|
baboon a Caddy:tak ten diesel Olds Toronado byl včera spatřen v provozu, stále žije a má stále toho stejného šedovlasého majitele :-)
|
|
|
baboon
Ne, 30. 10. 2011 18:52
|
To docela koukám, pán je zřejmě ze staré školy, a s Oldsem si rozumí ...
|
|
|