Titulní strana » Kategorie » Japonská auta » Nissan //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=57868&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=57361&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Almera a první sníh
Šumava Zhůří včera odpoledne 0°

Autor: Jarda-rs
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 9. 10. 2011  Zobrazení: 2498 ×
« další ·
GT-R (tuner-xxx)
NISSAN GT-R (HUMMER.)
Almera a první sníh (Jarda-rs)
Nissan (hhitmen)
Nissan (hhitmen)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Libor-2
Ne, 9. 10. 2011 20:28

brrr...už aby zas bylo teplo Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 9. 10. 2011 20:59

jde to nějak rychle... jak jsi spokojenej s autem?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jarda-rs
Ne, 9. 10. 2011 21:13

no kdyby ses mě zeptal před měsícem řeknu že super držák po tom co za poslední měsíc do ní zahučelo cca 25tis (rozvodovej řetěz, silenblok pod motorem, řemeny, cívka na 3tím válci a spotřebák s nápněma) už tak nadšenej nejsem. Je to 1,8 Sport rok 2000 kupovaná z DE se 100tis. teď 170tis. Když to shrnu auto relativně měký ale stopu drží, super zadní náprava, vyšší podvozek (u nás se docela hodí), motor není žádnej ďábel spíš taková klidná síla, výborný sedačky a koženej volant a k tomu spousta japonskejch vychytávek v interiéru. Nectnosti hlučnej motor, volnější dráhy převodovky, absence šestky, málo místa vzadu, nemá špéru ani elektronickou.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-MI.7O-
Po, 10. 10. 2011 08:56

jejeje už je to tady

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 10. 10. 2011 09:38

Ježiši, na co by jsi hledal v deset let starým Japonci špéru a šestku? To v tý době nebylo obvykly, ani u němců. co se stalo, že se poroučel řetez? Stočenej motor nebo jiná závada? Já mám řetez 250tkm a nic. Vzadu jsou lichoběžníky? Jo, vyšší podvozek mám u Corolly taky a je to super.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jarda-rs
Po, 10. 10. 2011 10:10

no vzhledem k tomu že to je prakticky vrcholná verze Sport jakože "GTI" tak ta šestka by bejt mohla coroly ji měly u 1,6(G6R) i 1,4(G6). Vzadu je multilink tuhá náprava na dvou podélnejch ramenech a jednom příčným. V servisu mi řekli že je to normál u těhle motorů kolem 160tis. jak 1,5 tak 1,8 asi řetěz trochu poddimenzovali. Holt není japonec jako japonec zvlášť když tenhle už je trochu renault :-(

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 10. 10. 2011 12:51

No jo, ale Corolla 1.6G6 ( o 1.4 jsem neslyšel a to ji mám a dělal jsem i v autorizáku ) byly první v nižší stř. třídě s 6tkou, technologickej náskok Toyoty nošálíšSmile! No jo, já vím, že Nissany, už nejsou Nissany, ale 10 zpátky jsme myslel, že jsou ještě dost čistokrevný. Jinak se ale pordávají za dobré ceny Ale s tím řetězem jsi mě teda dost překvapil.