Trophy
Po, 12. 9. 2011 11:07
|
Šelma pěkná, rozhodně bych neměnil za třetí největší stát v USA vyráběný v Itálii.
Jinak koukám, že máš vlastní fanclub, který ti nazanačuje, že si jednička
|
|
|
CaddyIV.
Po, 12. 9. 2011 11:11
|
jojo....aneb kdo najde vsechyn fakace, ma bod :-D
|
|
|
Jelass
Po, 12. 9. 2011 11:33
|
No, to je ja jing a jang, tenhle Jag je pro mě symbol vkusu, Italia zase pravým opakem...
|
|
|
eLzyx
Po, 12. 9. 2011 11:51
|
mě teda přišla kompresorová verze toho osmiválce jako lepší.
|
|
|
CaddyIV.
Po, 12. 9. 2011 11:53
|
s tou ja nejel Ale nevim, zda to trochu neubere charakteru polozenemu na oltar vestimu vykonu, ne?
|
|
|
eLzyx
Po, 12. 9. 2011 13:32
|
průběh výkonu si troufám tvrdit, že je shodný s atmosférou(s tou jsem jel jen ve staré generaci), jen je položený výše. A řve to masakrálně. Jediný co by mi na tom autě vadilo by byla nutnost kupovat každou chvíli nový zadní gumy
|
|
|
emkejx
Po, 12. 9. 2011 16:42
|
XKR ci jake to ma zlozenie pismenok? velmi pekne auto, ale Topgiraci tieto Jagy vzdy tak zhrnu ze... aj to XKR-S, co ma zarazilo lebo to sa mi velmi paci aj zvukom i vzhladove
|
|
|
eLzyx
Po, 12. 9. 2011 17:32
|
tohle na fotce je "jen" XK, někdy značené jako XK8. XKR je s kompresůrkem, který dodává nějakých 120koní navrch.
|
|
|
..H.A.Z.I..nove
Út, 13. 9. 2011 09:14
|
Californie má též krásnej interiér ;-)
Ale na tohle auto mám taky slabost!!
|
|
|