Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Mercedes-Benz //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=57611&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=57478&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

-G-
Moc tohle auto nechápu v týhle době, kdo si to za 2,5mega koupí, když se s tím velmi pravděpodobně do terénu nepodívá a tudíž by stačilo MLko? A verzi pracovní za 1,4 mil. v základu jsme taky ani v horách nepotkal.

Autor: Jelass
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Po, 5. 9. 2011  Zobrazení: 3679 ×
« další ·
S Klasse Lorinser (HUMMER.)
Má zajímavé kolesa (honzaa11)
-G- (Jelass)
Krása na kolech (metaljohn)
Carlsson CK 55 RS (Přemysl)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sts_v8
Po, 5. 9. 2011 11:51

Tady ne, v rakousku a švajcu celkem běžněj pracovní stroj. Jedna včelařská farma má tři Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 5. 9. 2011 12:00

No ale v jakým stáří?Smile Včelařská firma? Myslím, že vím o koho jdeSmile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
RudiTF
Po, 5. 9. 2011 12:01

Todle auto je ještě stará krásná klasika, MLko je proti tomu nic. Mě se líbí Gčko snad čím dál tím víc :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 5. 9. 2011 12:02

O tom žádná, ale dal by jsi za to ty prachy nebo by jsi´s radši koupil MLko a k tomu teda Pajero do terénu?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
orgasmic
Po, 5. 9. 2011 12:37

A na co mit nekolik aut, kdyz muzes mit jedno na vse?
Me se G starsne libi a mit tolik penez, tak si koupim AMG verzi Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Ondra-
Po, 5. 9. 2011 14:11

Jelass: ještě se podívej, kolik stojí G 55 AMG Wink Tomu autu už chtěli mockrát zrušit výrobu, udělali nástupce GL-Classe, ale ohlasy veřejnosti a klientů byli takové, že výrobu znovu obnovili s menšíl FL Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
trajet02
Po, 5. 9. 2011 14:31

tohle byla je a bude stále paráda ...;-))) bral bych všema deseti ...;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
Po, 5. 9. 2011 16:02

Tak kdyby sis sedl do toho pidiinteriéru tak nechápeš víc.. GV12 od Brabuse je s 800 koněma nejvíc Smile
Jinak žádnou výrobu nikdy neobnovili, protože jí nikdy nepřerušili. Ukončená výroba krátký verze a bergdoktorova cabria.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 5. 9. 2011 16:52

Pidinteriér jsem viděl, proto mi to přijde jako nesmysl...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
Po, 5. 9. 2011 20:08

a právě v tý jeho nesmyslnosti je jeho jedinečnost.. a kromě toho má nejlepší průchodnost terénem se třema špérama

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 5. 9. 2011 20:14

No a kolik lidí se s tím podívá do terénu, stejně jako s X5 aspoň na polňačku? To je třeba i Trabant vyjimečnej? Nebo třeba Ariel Atom, je to auto na kruh a netváří se jako rodinnej kombík? Já prostě neříkám, že to auto je špatný, to v žádným případě, jen, že za ty peníze je to nesmysl.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
furgon
Po, 5. 9. 2011 20:36

Třeba proto, že za tím tahá loď a nebo prostě proto, že nechce mít ML nebo X5 jako kdejakej lojza (spíš jeho stará) nebo H2 jako nějakej majitel bordelu nebo vymahač. Mimo to, já několik pražských W463 potkávám v krkonoších, kde svoje opodstatnění má a majiteli je egal, že je to drahý a má to hodnotu Cx krabice od bot.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Po, 5. 9. 2011 20:40

a vo tom to je...ještěže tak "logicky" nepřemýšlí každej a tyhle krásný auta můžeme vídat Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Po, 5. 9. 2011 21:32

joo, tohle auto by mi dávalo smysl ... mít ty prachy.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 5. 9. 2011 22:05

Co je CX tuším, co je egal v tomhle kontextu ovšem ne...
Prostě tcrdím, že když bude předemnou ležet 2,5mega na auto, tak tohle bude to poseldní co mě napadne, ale tady mi bude všichni svorně tvrdit, že to je super a určitě by jste klepali u dealera MB...Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vizitix
Po, 5. 9. 2011 22:57

Nevim, ale tohle je přesně to auto, který bych si rád jednou koupil. Děsim se toho, jestli někdy udělaj novou verzi.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Trophy
Po, 5. 9. 2011 23:35

Jelass: Ty to pořád srovnáváš podle sebe, ale je plno jiných, kterým to auto smysl dává a je jedno na jaké účely.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Út, 6. 9. 2011 01:25

Jelass: tak ležet mi 2,5M na nové auto, tak jdu do Porsche 911 Carrera 4. Ale ležet mi na stole 25M, tak jedno z těch dream cars bude dost možná i Gčko (to by záleželo na ročním období - mít ty prachy v zimě, tak má nového majitele jistého).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 6. 9. 2011 13:43

Jo, to souhlas, ale určitě by mi tam nesmělo chybět S60R BSR Stage 3, samozřejmě s adaptivními tlumiči a dost možná i 850R ve žluté s křidýlkemSmile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Út, 6. 9. 2011 22:28

Gčko je dost zvláštní ale je to stejně nesmyslný jako jíný supersporty např od Ferrari. Borec plácne 5mega za vyšlechtěnou 355 a další mega min do toho sere ročně, přitom ho podělá kde kdo i na okruhu s třetinovýma nákladama.
Takže ať to smysl má nebo ne tohle auto zákazníků má hodně a to je důležitý.
Nejvíc se mi ale zhnusilo od tý doby co jsem slyšel G500 jak do toho nastupoval řidič a zacvakl dveře který cvakají jak Š120. Přesně ten stejnej zvuk

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lodyha
Po, 6. 5. 2013 09:49

Tohle auto kupuješ za prvé srdcem a za druhé taky jako investici. Kup si ML za 2 500 000 a za pět let ho prodáš možná za 400 000. Kup si G, nejlepe AMG, za 3 500 000 a za 5 let ho prodas minimalne za mic.