one-z
Pá, 10. 6. 2011 15:13
|
Nádhera...
Tak přemýšlím, jestli má ještě někdo na pohled tak krásný motor a nikdo mě nenapadá? Přitom stačí opravdu málo, vyleštit sací kolena...
|
|
|
emkejx
Pá, 10. 6. 2011 16:22
|
tak nech sluzi, potom pofot aj zovnajsok
|
|
|
Pajjoun
Pá, 10. 6. 2011 17:56
|
Dobrej výběr auta, skvělej výběr motoru. one-z: Možná nějaký supersporty maj viditelnej motor bez krytů a pohledově hezkej, jinak z normální produkce asi nic.
|
|
|
evlo
Pá, 10. 6. 2011 18:50
|
No tak to ani ne, spis nejaky zavodni speciali. Ferrari i porsche jsem videl a kryty maj.
|
|
|
Jelass
Pá, 10. 6. 2011 22:31
|
one-z - pokud jsou kolena zašlý, tak je jen tak nevyleštíš. ALe hezky vypucovanej. Perlička, tenhle motor pro Alfu dělal pozdější konstruktér Ferrari, tohle je půlka motoru V12 od Ferrari
|
|
|
vijo
Pá, 10. 6. 2011 22:45
|
Ak toto je presná polka motoru Ferrari, nechcem potom vedieť ako Ferrari ide. Ale kecám - chcem!
|
|
|
Jelass
Pá, 10. 6. 2011 23:29
|
No já jezdil ve 3.2 a vím ,že to chci zažít znova No jak říkal kámoš, co to GTV měl, normální dálniční rychlost překračuju už na připojovacím pruhu... A taky, ať si myslí, kdo chce co chce, ale auto co má zrychlení za 6.5vteřiny je už prostě rychlý.
|
|
|
..H.A.Z.I..nove
Ne, 12. 6. 2011 11:50
|
Krásnej motor, snad bude dobře i fungovat. Jinak .....sice detail ale není to spíš náhodou R6 než V6 ;-)
|
|
|
Jelass
Ne, 12. 6. 2011 12:31
|
Ty jo, vždyť má mezi hlavama ventilů véčko jak holka po plastice prsou, tohle v řadě nebude.
|
|
|
vijo
Po, 13. 6. 2011 10:52
|
Opticky klamu tie sacie kolena, ze idu rovno, ale uhol tam je - priruby su pod uhlom. Motor je samozrejme V6, radovy neviem ci vobec Alfa vyrabala...
|
|
|
..H.A.Z.I..nove
Ne, 26. 6. 2011 20:07
|
aha, omlouvám se :-) moje veliká chyba pánové díky moc za ponaučení
|
|
|