Titulní strana » Galerie uživatelů » wojta101 //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=56446&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=56433&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Citroën C-Zero
Včera v Brně jsem měl možnost svést se (stejně jako spousta jiných lidí) tímto zajímavým strojem. Citroën C-Zero je čistě elektrický vůz s velmi poklidným projevem jízdy. Ačkoli se mě "prodavač" snažil přesvědčit svým "peníze do tohoto vložené se vám díky nízkým nákladům za provoz brzy vrátí" konceptem, s cenou okolo 750 000 bych místo prcka raději utrácel za benzín v Suzuki Kizashi či VW Eos..... Jinak Citroën měl své jízdy těžce nezvládnuté po stránce organizace. 5 řidíčů na celej autosalon a hostesky zvající k jízdám slovy "najděte si řidiče"... Takže pořadí ve vozech stylem kdo dřív přijde ke dveřím přijíždějícího vozu, ten dřív jede...byl vážně....super
Jinak výstava velmi nečekaně zdařilá, kde nejzajímavější částí byli veteráni (toto auto sem dávám hlavně proto, že jsem zvědaví na názory tohoto se tak nějak týkající)

Autor: wojta101
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 5. 6. 2011  Zobrazení: 2424 ×
« další ·
Škoda 110R (wojta101)
DKW 1000S DeLuxe (wojta101)
Citroën C-Zero (wojta101)
leon cca 440ps vs sti:) tazka to prehra (anetka77)
evo x vs sti (anetka77)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Ne, 5. 6. 2011 14:03

u nas v BA ked bol autosalon tu bol tiez tento prcek, skoda nesiel som sa zviest, paci sa mi ze clovek nepocuje motor, stal som vedla toho, mozno by mi to ako vodicovi spociatku vadilo, u nas v BA som si na tom ani nevsimol ci bol naval a neveim ci mali tolko kusov vobec ale za tu cenu by som ich niekam pekne poslal a s usmevom na tvary, ak by dal stat z toho -20% dph + zlava za eko myslenie 5-10% ktomu bezplatne parkovanie v centre miest, pripadne moznost vjazdu do pesej zony (len v okoli pamiatok ak to miesto ci mesto umoznuje) tak by sa dalo aj v nasich zemepisnych sirkach o tom uvazovat, teda uvazovat zelene, ale aj to len jazdit v ramci mesta, pretoze tusim toto nema nijak extra velky dojazd.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
wojta101
Ne, 5. 6. 2011 14:08

Dojezd je asi 140 km, ale to například mě bohatě stačí, na druhou stranu i velikost auta je pro mě ok, ale ta cena je ošklivá. Nevidím do problematiky elektroaut, takže netušim co ho dělá tak superdrahým (baterky), ale razhodně to je přímené vozidlo na svezení (povýstavišti jezdil i Superb co nebyl slyšet Smile) S těmi dotacemi státu jako motivaci ke koupi jsem skeptický a přijde mi trošku podivný dotovat z peněz občanů nákup auta... ale je to můj názor no

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
junjor
Ne, 5. 6. 2011 14:22

Ako druhé auto do solídnejšej rodiny to môže byť zaujímavé, ale zatiaľ sa to veľkým úspechom nestretne. Niekde však treba začať. Do 5-10 rokov si myslím že tieto elekromobily výraznejšie zlacnia aj kvôli konkurencie schopnosti, takže začnú byť zaujímavé pre širšiu verejnosť.
Inak asi pred mesiacom ma takýto Ciroen skoro zrazil. Ešte som si nezvykol že auto môže byť tichšie než bicykel. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Ne, 5. 6. 2011 19:10

junjor Smile ups hehe... no wojta jasne ze tie dotacie su na jednej strane take nedoriesene, ale berme to ako kedysi srotovne, taketo dotacie funguju v UK, Svedsku neviem teraz ci aj ostatna skandinavia, neviem ako je na tom napr. Nemecko. Neviem ale tiez si myslim ze najdrahsie su na aute baterie a asi aj ten agregat. Bateria robi aj najvacsiu vahu tychto aut, teda zavisi podla typu akumulatoru. tento citroen sa nabije za kolko 2h? lebo som pocul o elektro aute ktore myslim 60% z kapacity baterie dobije do hodky a zvysok do 2 hodin co je extremne super, navyse vyrobca dava tusim 10r zaruku na baterku. I ked ktovie, napr Priusi sa vyskytli uz aj po 2-3 rokoch problemy s aku. niekde neviem ci nie aj tu sa to rozoberalo ze su drahe aku do toho ale v USA (veru zas len USA) to tam maju za babku... tu by to mozno bola 1/3 auta? neviem netusim

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
wojta101
Ne, 5. 6. 2011 19:28

Jo já to beru, že to rozhejbá ten trh s těmito vozy, ale v Česku bych to moc nedělal a jsem rád, že tu nebylo ani šrotovný. Ale jak jsem naspal výše, je to jen můj názor... Wink Citroënu trvá 6 hodin na 220V na plný nabití a půl hodiny na 80% při použití 440V!! tzv. rychlonabíječka, která by byla u pump. Ale jinak souhlasím, je to otázka času a vývoje a pokud do toho automobilky a další subjekty půjdou, tak cena půjde (snad) pomalu dolů. Zde je nasnadě aby se dohodly a udělaly jednotnej systém, aby každá automobilka to neměla jinak jako to bylo u nabíječek na telefony apod... A mě se ty auta líbí. Zatím se mi nejvíc zamlouvá řešení Karmy, Chevroletu/Opelu a Suzuki. Speciálně u studie Suzuki Swift řešení malého 2válce (650ccm) jako generátoru proudu pro případné výlety za město.