Titulní strana » Kategorie » Ostatní značky » Volvo //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=56444&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=56337&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

850R
Není nad odpoledne strávené mytím a hrabáním se v autě... Smile


http://img855.imageshack.us/img855/8702/169of.jpg


http://img801.imageshack.us/img801/8683/053upraven1.jpg


http://img109.imageshack.us/img109/9099/084upraven2.jpg


http://img843.imageshack.us/img843/1043/123upraven2.jpg


http://img862.imageshack.us/img862/2220/113upraven1.jpg


http://img851.imageshack.us/img851/9042/133upraven1.jpg


http://img710.imageshack.us/img710/406/151upraven1.jpg

Autor: -Logan-
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Po, 30. 5. 2011  Zobrazení: 4402 ×
« další ·
Autosalon v Brně (usmotors.cz)
Není Volvo jako Volvo (Adrai)
850R (-Logan-)
DSC00529 (honzaa11)
850R (-Logan-)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
junjor
Po, 30. 5. 2011 13:13

ešte omladiť plasty, nahodiť aspoň tie čierne puklice čo teraz všade fičia a som spokojný. fotky opäť pekné Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 5. 2011 13:49

už máš inzerát na C30?Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
evlo
Po, 30. 5. 2011 14:11

To je vepredu snizeny, nebo uz tak stary?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Po, 30. 5. 2011 14:13

logan ale bud uprimny, bral by si toto 850 alebo bmw? Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Logan-
Po, 30. 5. 2011 14:44

junjor: Jsou na cestě pětipaprskový liťáky Titan přímo od Volva. Bude to mnohem lepší...
http://www.designercars.dk/biler/Volvo-850-0.jpg

Jelass: Kdepak, ale nakonec půjdou z domu asi všechny Volva až na 1800S.

evlo: Snížený od základu je celý auto a tohle hodil předchozí majitel vepředu ještě níž.

emkejx: Upřímně? Popravdě můžu říct, že tohle. To auto je neskutečný. Nemohu samozřejmě porovnávat, protože jsem 850 od BMW nikdy neřídil, ale co vím, tak BMW není tak nenápadný a jak mnozí řeknou "hnusný". eRko je dokonalý právě díky kombinaci motoru a vzhledu. Ten pocit, když ukážeš týpkovi s kšiltem dozadu, co vedle tebe na semaforech tůruje E36 M3, zadní světla ujíždějící v dáli v pohřebáku, je nepopsatelný.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bhudak
Po, 30. 5. 2011 14:47

Ten pocit moc dobře znám a občas se tim člověk pobaví, to jo Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
metaljohn
Po, 30. 5. 2011 15:37

Jakej to má výkon, Logane? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 5. 2011 16:50

metal: 250PS v základu, ale hrozně lehce z toho uděláš 300, 350... Jestli to má třeba ten filtr, výfuk nebo tak ,tak jsi vejš, ale už se to tady řešilo.
Ty Volve, ta kola jsou nejlepší co jsi mohl udělat! A origo Volvo nebo replika? A jak všechny Volva? I tohle? A služební a prostě všechny?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kimli
Po, 30. 5. 2011 17:38

250PS v zaklade to mohlo mat ked to opustilo fabriku.... ak sa tam este nenjak dodatocne nezvysoval vykon, tak to teraz ani tych 250 mat nebude... kludne ma opravte ak sa mylim. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 5. 2011 17:54

resis blbosti nebo znáš výpočet úbytku výkonu vlivem opotřebení?Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kimli
Po, 30. 5. 2011 19:49

neresim blbosti, ani nepoznam vypocet... ale sam mi das za pravdu, ze ten ubytok tam je ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Logan-
Po, 30. 5. 2011 20:18

Metaljohn: Neví se. Ale můžu to říct takhle: Jede to víc, než 260 koní ve V70, ale zase míň, než 340 v Impreze. Včera jsme porovnávali s kamošovou WRX a ujížděl, ale držel jsem se ho. Smile

Jelass: Origo. Jo, časem nejspíš všechny. Wink Ale měl jsem namysli zatím ty moje kousky.

Kimli: Úbytek tam určitě je. Ale motor je přetěsněný + jsou tam další úpravy. Já jako laik nemůžu říct kolik, ale 100pro je tam víc, než 250. Můj tip byl tak 280, ale po tom včerejším porovnání s Imprezou bych věřil, že je tam i víc. Až bude čas, vezmu to na brzdu a uvidí se.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kimli
Po, 30. 5. 2011 20:27

;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 5. 2011 20:32

Logane, ty jsi ale VolvSmile Ta kola budou super:-)
Kimli, jo ubytek tam je v řadu jednotek procent, ale zase se třeba zvyšuje při pohledu na většiny měření třeba po 100tkm pružnost motoru...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Po, 30. 5. 2011 21:07

už jsem to psal na FB, tak jen kopíruju:
přeplněných 5 hrnků v rakvi mi docela rozcuchlo pěšinku... Ale vyčarovalo tupý výtlem v mém jinak nudném xichtu Smile!
fakt je to našlápnutý a ten zvouček je taky čupr!!!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 5. 2011 23:54

Mihals: a co teprv v kabriu..Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 20:59

Logane, nemám na tebe žádnej kontakt ale tak tady to snad bude stačit. Víš něco o V C70 ta série od rv 1997 tušim, prostě první C70 s motorem 2,3T. Něco podrobnějšího ? :D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 26. 6. 2011 21:17

No a co chceš vědět, my ji máme, jiank se ptej spíš elzyxe.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 21:33

No chci vědět jestli stojí za to Smile mám jí vyhlídlou a rád bych do ní šel, je v uplně plný výbavě akorát nevim jestli má xenony, ale jinak má vše, i ten famous 100W zesilovač nebo co to je (jak má reprák na palubce)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 26. 6. 2011 21:52

http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=49790 myslíš tenhle?Smile Počítej s vyššíma cenama dilu, trochu náchylný jsou polosy co vím a čidla ABS, jinak vše OK. Jo a je to spíš GT ne že by jsi se proplejtal okreskama s nekvalitnám asfaltem. jakou máš konkrétně vyhlídnutou?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:08

Jak myslíš jakou konkrétně? Není to na webu tak můžu jen popsat, je to fialová 2,3T rv 2000, černá kůže, plná výbava, jak jsem říkal nevim jestli i xenony, najeto přes 100 ale hodně pod 200. Ty okresky mě zajímají, jako že nemá dobrej podvozek ? Ono totiž u nás ve středních čechách ne že by to bylo nějaký moc hrozný, dírám se umim vyhnout, ale abu dhabi to neni takže semtam něco chytne Smile Počítám že když drží 22 let starej podvozek na Kadettu, tak by snad mohlo i tohle ne ? :D
jo a je to klasika coupé.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:14

Jo a ještě jsem chtěl říct, že původně padla volba na Cadillac STS 4,6 V8 takže cenu náhradních dílů fakt neřešim Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Logan-
Ne, 26. 6. 2011 22:19

Zrovna v pátek jsme se s eLzyxem o C70 bavili. Měl jí, teď má S60. Prý mnohem lepší podvozek má S60. Já můžu těžko soudit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 26. 6. 2011 22:27

Xenony to nemá,jestli to má najeto 100tkm poznáš bezpečně podle kůže bude ještě na volantu a řadičce v pohodě. Podvozek je v pohodě, je laděnej u twr ( to mám od eLzyxe ), ale auto má 4,7 ma 1500kg, to prostě nejsou hodnoty na klikatý esíčka stylu crx nebo mx5. Já jen jako jestli to máš i auto na zábavu ,at si spíš vybíráš lepší asfalt.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 26. 6. 2011 22:31

no jo, ameriky jsou v autorizáku pěkně drahý, pak musíš mít dobrýho garážníka, kterýho je pomálu na ameriky, tak to bude Volvo nebe a dudy.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:34

Ta kůže je jako nová, spíš jsem nevěřil že má přes 100 když jsem to viděl. No já zatim auto na zábavu nemám a právě proto šla volba od ameriky s pohonem na předek právě na tohle volvo. S60 určitě nechci i když nevypadá špatně. Tohle co se nabízí vypadá moc slušně a proto se taky ptám tady, neni to totiž jen takovej záblesk líbivosti :D To s klikatejma esíčkama celkem chápu, ale radši si svezu zadek v pořádný káře, než v motokáře ke který bych musel mít další auto. Nemám ho už kam dát. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 22:36

co s týče výdrže. Já měl ve 230t km s C70 podvozek původní. Jen jsem nechával měnit silentbloky na jednom rameni po výletu do děravé krajnice. Co s týče řiditelnosti ... je to spíš GT, než řezač zatáček. Teď mám S60 se sportovním podvozkem a musím říct, že generační skok je tam znát. První věc, kterou bych u C70 doporučil je trochu jí snížita osadit origo vzpěru mezi přední tlumiče. Pak věřím tomu, že se ten podvozek i na okreskách zklidní.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:36

Já bych auto asi do autorizáku nedal, potom co jsem viděl jak se tam pracuje. Ten Northstar nebude nic extra náročnýho takže bych si dokázal poradit Smile Radši prověřený lidi...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:38

Snížit auto na naše silnice si nejsem moc jistej, ale tak když by to nebylo o 8cm tak možná by to ještě šlo, vzpěra mezi tlumičema je, pár extra dílů to má ale žádný tuning sračky...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 26. 6. 2011 22:39

no já spíš myslel díly, který nejsou dostupný dobře z druhovýroby...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 22:41

ono taky bude dost záležet na stavu konkrétních dvou aut. Nehledě na to, že já mám na S60 sportovní podvozek origo z fabriky a prd na něm najeto (148t km). Je možný, že klasika komfort S60 bude horší než základ u C70. Jinak C70 se dala od Volvo hodně vymazlit. Takové stavitelné tlumiče od Öhlinsu s tím musí dělat kouzla.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:41

Jasně no, ale tak co se týče uplně origo dílů, tak ty asi u Volva nebudou dražší tak citelně oproti jinejm automobilkám ne ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 22:43

tak třeba rameno tě vyjde asi na 6000Kč a není moc dobré brát druhovýrobu. Vydrží desetinu originálu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:44

Hmm, tak bych řekl že pár korunek navíc do stavitelnýho podvozku tam nacpat můžu, pokud tam ještě neni, podvozek jsem neviděl. Nejsem na nějakej přehnanej tuning, ale jsou tam nějaký esenciální ůpravy kromě tý vzpěry třeba i na motoru co chce udělat ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 22:47

no, ten podvozek není zrovna za pár korunek. Jen přední tlumiče vyjdou na 39000Kč, zadek na 24000Kč

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:47

Tak pokud jsi říkal že jsi měl 230 na C70 a bylo všechno ok, tak od 100t snad tolikrát ramena měnit nebudu :D Já zas ročně nenajezdim 50 tisíc Wink
Vim kolik stojí ale dovolit si to můžu...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 22:50

jo, měnil jsem v podstatě jen olej a benzin. Měl jsem jedinou "vážnou" poruchu a to rozbitou stahovačku skla u spolujezdce. Nová je za 18000Kč, na vrakáčích jsou šroty, takže jsem si jí spravoval sám.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Logan-
Ne, 26. 6. 2011 22:51

Sakra, já mám ale komentovanou fotku. Nechcete si zavolat? Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 22:51

k provozu ... olej jedině Mobil1 5W50(pokud motor nehodláš zatěžovat tak i 5W40), filtr jedině origo a měnit po 15000km nebo dřív.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 22:56

Tenhle olej pokud se správně pamatuju jsem jednou dával do STI. (nebylo moje měl jsem ho jen na dobu co byl kámoš v GB) Tak to si Volvo taky pěkně mlsá :D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 23:01

tak 4L jsou asi za 850Kč, leje se tam 5,5litru. Takže náplň vyjde tak na tisícovku. Takže žádná hrůza.
Někdo tam leje sajrajty od Castrolu a jiných, ale ... pak začne motor cvakat.
Navíc je nutné si uvědomit, že je ten motor poměrně dost teplotně zatížen. Má krátký chladící okruh, rozpálené turbo a na tu dobu extrémní litrový výkon. Takže je zapotřebí kvalitně mazat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 26. 6. 2011 23:06

taky mažu 5W40 MobilemSmile A vvti cvaká i tak, ale to je z předchozích let...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 23:06

Tak to já se poptám majitele co tam lil on, ale myslim že taky nešetřil. A zajímá mě podvozek, třeba tam nějakej štelovací bude a to bych byl rád Smile Takže celkově myslíš že C70 by byla dobrá volba ? (Nechci do auta na provoz cpát moc peněz, i když bych je měl, nechci prostě cpát celou výplatu, ale s origo dílama atd samozřejmě počítám)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 26. 6. 2011 23:12

podvozek od Öhlinsu bys poznal.
http://volvospeed.com/Pics/repairpics/2006pics/ohlinsrebuild9.jpg

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
W1zzar3
Ne, 26. 6. 2011 23:16

Ten tam určitě neni, on má auto jako nevyužitý tak pochybuju že by do něj cpal Ohlins, ale třeba něco ne tak prestižního Wink