Zett
St, 25. 5. 2011 21:22
|
čeho se tady člověk ještě nedočká
|
|
|
Jelass
St, 25. 5. 2011 21:31
|
v dnešní době o nich ani nevíš, 10 15 let zpátky by Tě oprava přivedla na buben. A tohle je dobrá fotka.
|
|
|
Genetic
St, 25. 5. 2011 21:36
|
Jen mě zajímal názor publika na tyhle světlomety.Jestli koupit nebo ne.
Nic víc.
|
|
|
Jelass
St, 25. 5. 2011 21:41
|
podle mě no problem. z okolí negativní zkušenosti nemám, i na starších autech. sám je nevlastním.
|
|
|
JSmith
St, 25. 5. 2011 22:15
|
Záleží na barvě jejich světla. Třeba Octavia II před FL je má poměrně dost do modro-bílá a pokud jedeš po hodně tmavým asfaltu, tak prd vidíš. Stejně tak za deště. Na to jsou holt nažloutlý světla lepší. Ale za sebe říkám, že bych je bral.
|
|
|
Valihrach
St, 25. 5. 2011 22:17
|
Xenony...., mam bixenony (ovsem nevim poradne v cem je rozdil)a asi uz bych se na ne vyprdnul priste. Zaporu je vic nez kladu.
Kde bych jen zacal? Cena zarovek + prace, nevim jestli je to jinak, ale sam si je vymenit nemohu, asi to neni ani technicky mozne, ale nepokousel jsem se o to nikdy. Praskla mi zarovka v AU, policiste mi dokonce doporucili servis, pac jinak pokuta a bum 4300 za matros a praci. Kdyz svetlo obdrzi tukanec a zacne tam jen nepatrne zatekat, nezbyva nez kompletne vymenit. Kdysi mi teklo do facka a ani jsem o tom nevedel. Ostrikovace, u meho auta strikaji prakticky soubezne s okenimi, a neskutecne mi to svini kapotu, plus po brzkem zastaveni ti zbytky tecou po predku. Dalsi vec bude moznost prilakani zlodeje, pokud nemas parking ok a nechavas auto treba na sidlisti atd, tak jsem uz kolikrat videl fotky OII, kde jdou xenony vyrvat pacidlem, bohuzel dochazi k poskozeni kapoty, masky a vsecho v okoli. Ale za 10s je svetlo venku. Jestli zvazujes u noveho auta, tak budis, ale vybavovat jimy dodatecne mi prijde nesmyslne a v pripade dodrzeni homolgace, to je vazne uz palba. Myslim totiz, ze do toho patri i ten senzor automatickho naklonu pri nalozeni.
|
|
|
ToMMyK
St, 25. 5. 2011 22:48
|
Nevim jak u jinych aut ale u OI, SI, a Passatu je cena vybojky cca 1000 penez a vymenis to na parkovisti
|
|
|
-Logan-
St, 25. 5. 2011 23:30
|
Bixenony - pokud vím, tak jsou u nich, oproti xenonům i xenonové dálky. To bude asi ten hlavní rozdíl... Jinak ke zmiňovaným problémům: to zasírání předku mě taky hrozně štvalo - odpojil jsem od nich pojistku. Výměna je u mého auta během pár minut, možná i za sekundy by se to dalo zvládnout, záleží na tom, jak to má jaká značka uzpůsobené. Cenu nevím, jezdím s nimi 3 roky a bez problému...
- nechci se samo nijak dohadovat, jen sděluji moje poznatky. BTW, tuhle fotku mám už dlouho v plánu. Od příchodu FL Octavie, která to měla v promo fotkách... Ale provedl bych to trochu jinak, i když tady šlo spíš o informační obsah.
|
|
|
koss81
Čt, 26. 5. 2011 07:06
|
chvilku me trvalo poznat co je na te fotce
Za me xenony do novyho auta. Bastlit do staryho - moc starosti s montazi aby to bylo tak, jak to ma byt.
U koncernu se k tem vybojkam ani poradne nedostanes, aniz bys musel neco z auta odmontovat. A napr. u Passata B5 ty ostrikovace svetel nehorazne zerou smes do ostrikovacu. Staci treba v zime, kdyz trochu roztaje snih a sou mokry silnice jet Brno-Praha a zpet a hned je 10 litru smesi v prdeli...
|
|
|
bednon
Čt, 26. 5. 2011 18:04
|
Do nového auta bych si je určitě pořídil. Když si je chceš přidělat do staršího, tak jsem někde slyšel, že musíš mít i ostřikovače světel, seřízení výšky a nevím co všecko. My je máme už na 2. autě v základu a jejich svítivost s halogenama se nedá srovnávat. Takže tak - kdybych kupoval auto, tak s xenonama, do předělávky bych se nepouštěl.
|
|
|