Titulní strana » Kategorie » Japonská auta » Mazda //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=55453&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54820&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Mazda rx-8

Autor: Bondy.
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Čt, 24. 3. 2011  Zobrazení: 2514 ×
« další ·
První sraz k zahájení sezony (dopr)
Mazda rx-8 (Bondy.)
Mazda rx-8 (Bondy.)
Magda (kimli)
Magda (kimli)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
palmexman
Čt, 24. 3. 2011 19:26

dobrý, ale bohužel ten motor není na žádný velký nájezdy, co jsem tak četl

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
H and H
Čt, 24. 3. 2011 23:41

jo prej se zhruba kazdejch 50 000km musi menit nejaka soucastka ktera neni zrovna nejlevnejsi

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Pá, 25. 3. 2011 08:43

jo preto ojazdene RX8 vjdu zrovna tolko ako stoji ta suciatska Wink skoda ze mazda nerobila rx8 s 2.3 motorom, bolo by to very funny car Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Pá, 25. 3. 2011 16:45

no nejspíš ta součástka bude ten rotační píst že ;-) ale tak hrozný to zdaleka není v bazarech se pohybujou i přes 180tkm a to kdoví kolik mají stočeno. Je ale asi pravda že to nevydrží tolik jako jiný atm. motory v benzinu....aneb konkurence pro životnost BMW to asi moc nebude

Ale takhle vypadá fakt moc hezky takhle zpříma jsem se nikdy nepodíval

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Pá, 25. 3. 2011 21:41

maximální zaznamenaná výdrž tohoto motoru je někde okolo 200t km, běžně odchází okolo 100-150t km. Ono záleží na tom, jak se k tomu kdo chová a taky jestli si přečte manuál - tam by se totiž dočetl, že se motor vypíná při zvýšených otáčkách. Kdo to nedělá, zbytečně si zkracuje životnost motoru. Sada na GO vychází na cca 50t Kč, což není zas až taková katastrofa.