pv33v
Ne, 20. 2. 2011 12:33
|
ja by som skor povedal ze kopia toyoty iq
|
|
|
Plexisklo
Ne, 20. 2. 2011 12:44
|
Z Toyoty iQ to priamo vychadza, ale nevidel by som to tak tragicky, ide preca len o "klucenku" ked si niekto kupi velkeho Astona... Inac cim budu emisne normy pre automobilky prisnejsie tak s takymito pocinmi sa bude stretavat stale castejsie.
|
|
|
eLzyx
Ne, 20. 2. 2011 12:44
|
pořád lepší vyrábět tohle a k tomu "starou dobrou klasiku", než kvůli euroekomagorům hodit veškeré osmi i dvanáctiválce do šrotu a vyrábět jen přeplňovaný čtyřválce. (pokud vím, tak se povolené produkované CO2 počítá průměrem z každého modelu dané automobilky)
|
|
|
tulimulik
Ne, 20. 2. 2011 12:59
|
Lepšie ?! No asi nie " podľa mňa " Hanba Astonu!
|
|
|
Zett
Ne, 20. 2. 2011 13:12
|
|
-MI.7O-
Ne, 20. 2. 2011 13:21
|
jak toto mohlo projít...
|
|
|
D1.8T
Ne, 20. 2. 2011 13:36
|
Rozhodně tleskat tleskat automobilce, že díky týhle jebce dokázala udržet průměrný emise CO2 výrobního spektra na požadovaný úrovni. Hodnotit majitele bude potřeba individuálně.
|
|
|
linkinn52
Ne, 20. 2. 2011 14:03
|
Pračka od Astonu
|
|
|
emkejx
Ne, 20. 2. 2011 14:06
|
je len otazka casu kedy pride bugati s kabelkou ale bielu techniku uz vyrabaju
|
|
|
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 16:20
|
hele, přesně tak, je to kvůli emisím, Toyota IQ je z podstaty skvělé městské auto a tohle myslím nejde do prodeje jen tak, ale jen k větším astonům, takže pro dcerku či manželku jako vhodný doplněk ke Cayennu Turbo dobrý. A co že je cena trosku perverzní, u nás se neprodává ani ta Toyota za 1/3 ceny.
|
|
|
tulimulik
Ne, 20. 2. 2011 16:24
|
Aha a to len Aston musí ? Lambo, Bentley atd nemusia ?
|
|
|
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 16:38
|
asi půjdou jinou cestou...
|
|
|
tulimulik
Ne, 20. 2. 2011 16:55
|
jo ako napr: Diesel, hybrid ... To budú všetci nadávať, Ale toto je okej ?!
|
|
|
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 17:18
|
třeba Ferrari hybrid, Porsche taky asi. A mně se tohle líbí a neptej se mě, jestli je to globálně okej, na to si odpověď najdi sám.
|
|
|
eLzyx
Ne, 20. 2. 2011 19:09
|
u Bentley to "obchází" přes koncern VW, Lambo spadá pod Audi(a to pod VW), Ferrari spadá pod Fiat, Porsche už je taky v koncernu VW ... akorát ten Aston je samostatnou automobilkou. Ti nemají kam rozpočítávat emise.
|
|
|
dave123
Ne, 20. 2. 2011 19:41
|
Taky si myslím, že to takhle vyřešili super. Lepší, než si v budoucnu kupovat Aston Martin V6d Vantage nebo DBS greenline v8... Navíc Cygnet vypadá docela stylově a není to nějaká seriovka, kterou by si mohl koupit kde kdo.
|
|
|
emkejx
Ne, 20. 2. 2011 20:56
|
Porsche uz vlani predstavilo slapaci model, touto cestou by mali ist ostatne supersporty... verim ze to budu nove rekordy na severnej "smycke" cygnet ako cigareta za 23 - 30 000 eur je myslim dost drahy spas...
|
|
|
xjr99
Ne, 20. 2. 2011 22:00
|
Je to pěkný hybridek - a narazit si sedmnáctku s Cygnetem znamená přiblížit se k tatínkovu Astonu.
|
|
|
- Ondra -
Po, 21. 2. 2011 12:42
|
Kua co to tady je za neskutečné kokoty? Nebýt Cygnetu, můžete se rozloučit s One-77 i DBS...
|
|
|
emkejx
Po, 21. 2. 2011 12:56
|
co ja viem, na jednej strane mas pravdu no na strane druhej vacsina znas ostane len pri obrazkovom bohatstve... a za dalsie stoji spomenut ze by sa muselo tychto mrnavych astonov predat doost vela si myslim aby to astonu nejako vyraznejsie pomohlo... teda ak su v 0 zisku ze museli siahnut po takomto lakadle
|
|
|
K86
Po, 21. 2. 2011 13:55
|
V NAHLEDU TO VYPADALO JAKO TO AUTICKO Z REKLAMY NA OMW.
sakra caps...
|
|
|
dave123
Po, 21. 2. 2011 14:51
|
emkejx: Ale důvod Cygneta nejsou zisky. Důvod je, že podělaná evropská byrokracie slepě zavede limity na emise pro všechny automobilky.Ti výrobci, kteří vyrábí jen V8 a V12 prostě nemůže dodržet tyhle limity. Jak už tady někdo psal, tak ostatní značky se schovaly pod svůj koncern (Lambo - Audi, Ferrari - Fiat ...)a tam se to díky jejich malé produkci ztratilo. Aston je samostatný a tak tohle byla asi nejschůdnější cesta. Cygnetů má být myslím 2000 a díky tomu, že to auto má extrémně nízkou produkci CO2, tak bude Aston Martin plnit ty hloupé limity.
|
|
|
emkejx
Po, 21. 2. 2011 15:11
|
aha cize to su emisne normy - limity na potom ako? celu seriu ich produkcie? ved takto by im EU (co sa aj v buducnosti urcite stane - a vsetci fandovia objemov 3.0 a viac sa prestahujeme do Ameriky) zakazala produkciu DBS, One-77 a pod. nie len u Astonu, cize oni to dokazu vykrit tymi 2000 kusmy smartik family? ono sa zrejme nevyhneme tomu trendu ekologie a zas tu budeme mat 90 konove Porsche ktore uz bude ale plnit normy Euro7 atd... strach a hroza, asi sa vsetci stretneme v USA alebo u Caddy-ho garazi
|
|
|
dave123
Po, 21. 2. 2011 15:46
|
emkejx: No já nevím jak jsou ty zákony formulované, jestli jsou možné výjimky ani jaké jsou ty limity. Každopádně se to vztahuje na celou produkci automobilky (a pravděpodobně i na celý koncern, když se Ferrari schovává pod Fiatem). Každopádně je hloupost, aby tyhle normy platily paušálně pro všechny automobilky včetně těch s tak malou produkcí.
|
|
|
emkejx
Po, 21. 2. 2011 20:26
|
|
H and H
So, 12. 3. 2011 02:49
|
u rollsu mi to vubec nevadi protoze Rolls ma bty tichy a pohodlny a elektormotory jsoud ost tiche to vime takze +pro Rolls navic vetsina zakazniku co si koupi One-77 si kupuje i Cygnet coze je dobre navic vypada skvele a coola a v podstate to aston zachranilo a v roce 2020 by mnel platit zakon ze vsechny automobilky musi mit v prumeru mene jak 300g/100km emise samozrejme tak neivm jestli se pak budou schovavat za koncern....
|
|
|
dave123
So, 12. 3. 2011 09:55
|
H and H: Těžko říct co bude v roce 2020. Do té doby se možná přijde na jiný, lepší pohon. Každopádně Aston se pod koncern neschová, protože je samostatný. RR je součástí BMW, takže jim to může být jedno.
|
|
|