Titulní strana » Kategorie » Anglická auta » Aston Martin //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54923&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54884&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Aston Martin Cygnet
Neviem či mám tlieskať alebo plakať.
Tlieskať vedeniu Astonu že toto vôbec vyrobyli a tak si totálne pokazili reputáciu "u mňa " alebo plakať,že to je škaredá kópia Smartu len v drahšom vydaní...
ps: sorry za kvalitu:fotené na rýchlo z okna ...

Autor: tulimulik
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 20. 2. 2011  Zobrazení: 4047 ×
« další ·
Aston Martin Vantage N400 Nurburgring (marecekdesign)
DBS (tuner.3x)
Aston Martin Cygnet (tulimulik)
Aston Martin Rapide (tulimulik)
Aston Martin DB4GTR (lotus-esprit.cz)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pv33v
Ne, 20. 2. 2011 12:33

ja by som skor povedal ze kopia toyoty iq

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Plexisklo
Ne, 20. 2. 2011 12:44

Z Toyoty iQ to priamo vychadza, ale nevidel by som to tak tragicky, ide preca len o "klucenku" ked si niekto kupi velkeho Astona... Inac cim budu emisne normy pre automobilky prisnejsie tak s takymito pocinmi sa bude stretavat stale castejsie.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 20. 2. 2011 12:44

pořád lepší vyrábět tohle a k tomu "starou dobrou klasiku", než kvůli euroekomagorům hodit veškeré osmi i dvanáctiválce do šrotu a vyrábět jen přeplňovaný čtyřválce. (pokud vím, tak se povolené produkované CO2 počítá průměrem z každého modelu dané automobilky)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
tulimulik
Ne, 20. 2. 2011 12:59

Lepšie ?! No asi nie " podľa mňa " Hanba Astonu!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Ne, 20. 2. 2011 13:12

...nepochopil

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-MI.7O-
Ne, 20. 2. 2011 13:21

jak toto mohlo projít... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
D1.8T
Ne, 20. 2. 2011 13:36

Rozhodně tleskat tleskat automobilce, že díky týhle jebce dokázala udržet průměrný emise CO2 výrobního spektra na požadovaný úrovni. Hodnotit majitele bude potřeba individuálně.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
linkinn52
Ne, 20. 2. 2011 14:03

Pračka od Astonu Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Ne, 20. 2. 2011 14:06

je len otazka casu kedy pride bugati s kabelkou Wink ale bielu techniku uz vyrabaju Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 16:20

hele, přesně tak, je to kvůli emisím, Toyota IQ je z podstaty skvělé městské auto a tohle myslím nejde do prodeje jen tak, ale jen k větším astonům, takže pro dcerku či manželku jako vhodný doplněk ke Cayennu Turbo dobrý. A co že je cena trosku perverzní, u nás se neprodává ani ta Toyota za 1/3 ceny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
tulimulik
Ne, 20. 2. 2011 16:24

Aha a to len Aston musí ? Lambo, Bentley atd nemusia ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 16:38

asi půjdou jinou cestou...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
tulimulik
Ne, 20. 2. 2011 16:55

jo ako napr: Diesel, hybrid ... To budú všetci nadávať, Ale toto je okej ?!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 17:18

třeba Ferrari hybrid, Porsche taky asi. A mně se tohle líbí a neptej se mě, jestli je to globálně okej, na to si odpověď najdi sám.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 20. 2. 2011 19:09

u Bentley to "obchází" přes koncern VW, Lambo spadá pod Audi(a to pod VW), Ferrari spadá pod Fiat, Porsche už je taky v koncernu VW ... akorát ten Aston je samostatnou automobilkou. Ti nemají kam rozpočítávat emise.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dave123
Ne, 20. 2. 2011 19:41

Taky si myslím, že to takhle vyřešili super. Lepší, než si v budoucnu kupovat Aston Martin V6d Vantage nebo DBS greenline v8... Navíc Cygnet vypadá docela stylově a není to nějaká seriovka, kterou by si mohl koupit kde kdo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Ne, 20. 2. 2011 20:56

Porsche uz vlani predstavilo slapaci model, touto cestou by mali ist ostatne supersporty... verim ze to budu nove rekordy na severnej "smycke" Smile

cygnet ako cigareta za 23 - 30 000 eur je myslim dost drahy spas...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xjr99
Ne, 20. 2. 2011 22:00

Je to pěkný hybridek - a narazit si sedmnáctku s Cygnetem znamená přiblížit se k tatínkovu Astonu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
- Ondra -
Po, 21. 2. 2011 12:42

Kua co to tady je za neskutečné kokoty? Nebýt Cygnetu, můžete se rozloučit s One-77 i DBS...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Po, 21. 2. 2011 12:56

co ja viem, na jednej strane mas pravdu no na strane druhej vacsina znas ostane len pri obrazkovom bohatstve...

a za dalsie stoji spomenut ze by sa muselo tychto mrnavych astonov predat doost vela si myslim aby to astonu nejako vyraznejsie pomohlo... teda ak su v 0 zisku ze museli siahnut po takomto lakadle Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
K86
Po, 21. 2. 2011 13:55

V NAHLEDU TO VYPADALO JAKO TO AUTICKO Z REKLAMY NA OMW.
sakra caps...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dave123
Po, 21. 2. 2011 14:51

emkejx: Ale důvod Cygneta nejsou zisky. Důvod je, že podělaná evropská byrokracie slepě zavede limity na emise pro všechny automobilky.Ti výrobci, kteří vyrábí jen V8 a V12 prostě nemůže dodržet tyhle limity. Jak už tady někdo psal, tak ostatní značky se schovaly pod svůj koncern (Lambo - Audi, Ferrari - Fiat ...)a tam se to díky jejich malé produkci ztratilo. Aston je samostatný a tak tohle byla asi nejschůdnější cesta. Cygnetů má být myslím 2000 a díky tomu, že to auto má extrémně nízkou produkci CO2, tak bude Aston Martin plnit ty hloupé limity.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Po, 21. 2. 2011 15:11

aha cize to su emisne normy - limity na potom ako? celu seriu ich produkcie? ved takto by im EU (co sa aj v buducnosti urcite stane - a vsetci fandovia objemov 3.0 a viac sa prestahujeme do Ameriky) zakazala produkciu DBS, One-77 a pod. nie len u Astonu, cize oni to dokazu vykrit tymi 2000 kusmy smartik family?

ono sa zrejme nevyhneme tomu trendu ekologie a zas tu budeme mat 90 konove Porsche ktore uz bude ale plnit normy Euro7 Sad atd... strach a hroza, asi sa vsetci stretneme v USA alebo u Caddy-ho garazi Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dave123
Po, 21. 2. 2011 15:46

emkejx: No já nevím jak jsou ty zákony formulované, jestli jsou možné výjimky ani jaké jsou ty limity. Každopádně se to vztahuje na celou produkci automobilky (a pravděpodobně i na celý koncern, když se Ferrari schovává pod Fiatem). Každopádně je hloupost, aby tyhle normy platily paušálně pro všechny automobilky včetně těch s tak malou produkcí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Po, 21. 2. 2011 20:26

a je to tu dpc... ach jaj...

http://auto.sme.sk/c/5775088/rolls-royce-bude-jazdit-na-elektrinu.html

to mam len z nasho svk webu, teda mame sa na co "tesit" - toto je este jeden z tych "klasickych" vyrobcov... ale ak budu ferrari, bugati, maserati pouzivat motorizacie ako MB E-cell, pripadne Audi E-tron bude pohoda hosi Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
H and H
So, 12. 3. 2011 02:49

u rollsu mi to vubec nevadi protoze Rolls ma bty tichy a pohodlny a elektormotory jsoud ost tiche to vime takze +pro Rolls

navic vetsina zakazniku co si koupi One-77 si kupuje i Cygnet coze je dobre navic vypada skvele a coola a v podstate to aston zachranilo a v roce 2020 by mnel platit zakon ze vsechny automobilky musi mit v prumeru mene jak 300g/100km emise samozrejme tak neivm jestli se pak budou schovavat za koncern....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dave123
So, 12. 3. 2011 09:55

H and H: Těžko říct co bude v roce 2020. Do té doby se možná přijde na jiný, lepší pohon. Každopádně Aston se pod koncern neschová, protože je samostatný. RR je součástí BMW, takže jim to může být jedno.