eLzyx
Út, 15. 2. 2011 23:34
|
uááá, proč mi to děláš? Úplně si představuju ten brutální zvuk, teď neusnu.
|
|
|
CaddyIV.
Út, 15. 2. 2011 23:45
|
stejne je tohle hezci, nez novejsi model...nemuzu si pomoct.
|
|
|
Jelass
St, 16. 2. 2011 00:01
|
Zvuk jsem tam neslyšel, odjel když jsem byl na druhém konci srazu a dal jsem to sem asi proto, aby jsi nemohl spát a mrknul na icq prosím Tě
Jinak majitel se tam bavil, že xk8/XKR je asi to nejlepší co můžeš v téhle kategorii za ty peníze koupit a podle mě pravda. Ano, taky se mi líbí víc, jak novej model, ty tvary jsou dokonalý a co si budem povídat, k C70coupé má křivkama dost blízko Jen škoda, že jsem našel jen jednu s manuálem, co si matně pamatuju.
|
|
|
..mihals..
St, 16. 2. 2011 00:51
|
doutníček nádhera!!!
|
|
|
HUMMER.
St, 16. 2. 2011 08:15
|
|
Jelass
St, 16. 2. 2011 09:34
|
Kola má z XKR, ale za nima se schovávající malé brzdy, tohle nebude XK8...
|
|
|
HUMMER.
St, 16. 2. 2011 17:46
|
ja sa v tom nevyznam neviem o com pises...tieto JAGUARy ja vobec nejako nesledujem
|
|
|
xjr99
So, 19. 2. 2011 20:29
|
Pro XKR a XJR V8 SC 1997-2002 byly standardem 18" (Pro XK a XJ 17"). Disky vpředu 305 (stejné pro XJ i XJR), od MY 1999 325 mm. Ten Hummerův jagoš má zřejmě 20" kola z X350 = 4,2 litru hliníková karoserie od MY 2003. Proto ten dojem že brzdové kotouče jsou malé.
(za příplatek se montovaly brzdy Brembo - logo Jaguar na zlatě lakovaných brzdičích - ale mám dojem, že byly jenom o 1" větší.
|
|
|
Jelass
So, 19. 2. 2011 21:33
|
Ten ´´můj´´ má ´´ocelovou´´ barvu třmenů s logem Jaguar, taky za příplatek? Btw. 20´´ kola a větrané kotouče a ty se zdály mnohem větší, než ´´Hummerovy´´
|
|
|
xjr99
Ne, 20. 2. 2011 09:07
|
XKR a XJR měly ve standardu brzdy s plovoucím třmenem jednopístek a větrané kotouče, od roku 1998 vpředu průměr 325 mm. Brzdiče nelakované, bez loga. XKR Kola 18" - vpředu 8", vzadu 9", Impeller, Double Five, ... Za příplatek 19". Dvacítky byly až od modelového roku 2003. Brzdy Brembo 4 pístkové s logem jaga byly (do roku 2002 určitě) za příplatek a měly kotouče i vrtané a některé aftermarkety samozřejmě i drážkované. S tou barvou brzdičů - viděl jsem Daimlera Super LWB ve zlaté barvě a brzdiče byly také ve zlaté.
|
|
|
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 10:39
|
|
xjr99
Po, 21. 2. 2011 19:12
|
To pos ral - protože měl mít na předku (když už 20") 235x35x20, vzadu 275x30x20,
protože orig.spec. je 245x40x19 a zadek 275x35x19
|
|
|