Titulní strana » Kategorie » Anglická auta » Jaguar //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54855&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54747&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

.:XKR:.
Jedna z léta, když tady o ní byla zmínkaSmile

Autor: Jelass
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Út, 15. 2. 2011  Zobrazení: 3207 ×
« další ·
krasnej jaguar (marecekdesign)
aj ja mam :D (pv33v)
.:XKR:. (Jelass)
Jarda a jeho Jaguar Daimler V8 (lotus-esprit.cz)
Dve stare vrany (alex0387)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Út, 15. 2. 2011 23:34

uááá, proč mi to děláš? Úplně si představuju ten brutální zvuk, teď neusnu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
CaddyIV.
Út, 15. 2. 2011 23:45

stejne je tohle hezci, nez novejsi model...nemuzu si pomoct.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 16. 2. 2011 00:01

Zvuk jsem tam neslyšel, odjel když jsem byl na druhém konci srazu a dal jsem to sem asi proto, aby jsi nemohl spát a mrknul na icq prosím TěSmile
Jinak majitel se tam bavil, že xk8/XKR je asi to nejlepší co můžeš v téhle kategorii za ty peníze koupit a podle mě pravda. Ano, taky se mi líbí víc, jak novej model, ty tvary jsou dokonalý a co si budem povídat, k C70coupé má křivkama dost blízkoSmile Jen škoda, že jsem našel jen jednu s manuálem, co si matně pamatuju.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
St, 16. 2. 2011 00:51

doutníček nádhera!!! Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HUMMER.
St, 16. 2. 2011 08:15
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 16. 2. 2011 09:34

Kola má z XKR, ale za nima se schovávající malé brzdy, tohle nebude XK8...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HUMMER.
St, 16. 2. 2011 17:46

ja sa v tom nevyznam Smile neviem o com pises...tieto JAGUARy ja vobec nejako nesledujem

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xjr99
So, 19. 2. 2011 20:29

Pro XKR a XJR V8 SC 1997-2002 byly standardem 18" (Pro XK a XJ 17"). Disky vpředu 305 (stejné pro XJ i XJR), od MY 1999 325 mm. Ten Hummerův jagoš má zřejmě 20" kola z X350 = 4,2 litru hliníková karoserie od MY 2003. Proto ten dojem že brzdové kotouče jsou malé.
(za příplatek se montovaly brzdy Brembo - logo Jaguar na zlatě lakovaných brzdičích - ale mám dojem, že byly jenom o 1" větší.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 19. 2. 2011 21:33

Ten ´´můj´´ má ´´ocelovou´´ barvu třmenů s logem Jaguar, taky za příplatek? Btw. 20´´ kola a větrané kotouče a ty se zdály mnohem větší, než ´´Hummerovy´´

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xjr99
Ne, 20. 2. 2011 09:07

XKR a XJR měly ve standardu brzdy s plovoucím třmenem jednopístek a větrané kotouče, od roku 1998 vpředu průměr 325 mm. Brzdiče nelakované, bez loga. XKR Kola 18" - vpředu 8", vzadu 9", Impeller, Double Five, ... Za příplatek 19". Dvacítky byly až od modelového roku 2003. Brzdy Brembo 4 pístkové s logem jaga byly (do roku 2002 určitě) za příplatek a měly kotouče i vrtané a některé aftermarkety samozřejmě i drážkované. S tou barvou brzdičů - viděl jsem Daimlera Super LWB ve zlaté barvě a brzdiče byly také ve zlaté.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 20. 2. 2011 10:39
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xjr99
Po, 21. 2. 2011 19:12

To pos ral - protože měl mít na předku (když už 20") 235x35x20, vzadu 275x30x20,
protože orig.spec. je 245x40x19 a zadek 275x35x19