Titulní strana » Galerie uživatelů » wojta101 //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54699&cat=all&ppuser=83233&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=51275&cat=all&ppuser=83233&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Suzuki Kizashi
jako fanda značky suzuki, jsem si nemohl odpustit neprojet se s tímto. Super auto, fakt jsem z něj unešenej. určitě jsou lepší, ale ted pro mě ne :-) jinak tenhle 2,4l., automat, 4x4

Autor: wojta101
všechny fotografie tohoto autora
Datum: So, 5. 2. 2011  Zobrazení: 3330 ×
« další ·
Tatra 613 (wojta101)
Tatra 613 (wojta101)
Suzuki Kizashi (wojta101)
American La France 75 (wojta101)
VW Passat W8 (wojta101)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
So, 5. 2. 2011 15:43

ač je to takový trochu outsider, hodně mě překvapil aspoň co se vzhledu týče. na fotce je to takový nic moc, ale v reálu je to hezký. viděl jsem černý na velkých kolech, s chromovýma doplňkama. to auto se tvářilo, že má potenciál. i zvuk nebyl k zahození - zřejmě něco silnějšího Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 5. 2. 2011 16:00

auto uz jsem mel dvakrat zhruba po tydnu pokazde s automatem a 4x4. Za mne rikam, ze je to pomerne povedene auto, ktere nicim nazaostava, ale taky neprinasi zadne extras.

Z globalniho pohledu se toto auto v EU neprosadi, ma nevhodnou karoserii, jmeno, system vybav a motory. Tim nerikam, ze tyto veci jsou spatne, ne, jsou dobre, jen ne pro EU.

Pro mne to byl zhavy kandidat, skoncil tim, ze chci 4x4. Kdyz pominu system pohonu, ktery bych byl schopen strpet, byt full time je full time, tak naprosto neprekousnu ten automat. Je vselijaky, jen ne dobry. Mi je uprimne jedno, zda ma automat 2 spojky, je to CVT nebo HDM automat, pokud funguje jak ocekavam od automatu, pak parada, jenze tento celek proste dobre nefunguje.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 5. 2. 2011 16:15

Goesi a co používaj za 4x4? Haldex? A co má GVitara a SX4?

Ona vlastně ta výbava je ´´základ´´ ( na úrovni Octy L&K:-) ) a nebo automat a 4x4 a lepší výbava, ale kdo zná Japonce, tak s tímhle počítá, ale bohužel bez nafty se mu tady dařit nebude. Pocohpili to už i Subaru a Infinity.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 5. 2. 2011 16:59

jelass: haldex je jen jednim z asi dvou desitek vyrobcu pripojitelnych systemu. Vitara pouziva trvaly pohon s mezinapravovym diferakem. Kizasi pouziva novejsi verzi pohonu, co ma i SX4, tedy vlastni verze pripojitelneho pohonu, je jako Haldex proaktivni, tzn. pripojuje se automaticky i kdyz neni prokluz pri rozjezdu pri urcitem vytoceni kol apod.
Jinak ta vybava je full v ramci tridy, bez total hi-end veci. Kuze, ventilace, vyhrivani, xenony (ne s ASF), navi, palubni system, spickove audio. Proste je to jako top vybava Superbu akorat bez par drobnosti.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
deadly_m44x
So, 5. 2. 2011 18:02

Od Suzuki mam rad maly off-roady, takovyhle auto bych od nich moc necekal... Tesim se az si ho nekde vyzkousim, kolik to tak stoji s rozumnou vybavou?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 5. 2. 2011 18:25

ma to jen jednu vybavu. predokolka tusim 680 a 4kolka s AT za tusim 750

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 5. 2. 2011 18:40

Goes: Berme Haldex jako synonymum...Takže když píšeš při určitém vytočení kola apod., tak to jakoby chtějí vyrovnat se fulltimu a začít s haldexem problémům i předcházet?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
So, 5. 2. 2011 18:59

4x4 v tomto aute akoby ani nejestvoval, kto videl test na sme.sk vie o com hovorim, osobne si myslim je to tam len na hambu, vsak to tam aj podotkli... inac auto je velmi pekne, zive tvary, zivy dizajn a pre Suzuki nieco nove! paci sa mi. len by to chcelo nove technologie v motorizaciach.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 5. 2. 2011 19:08

emkejx: ja si rikal, kdo tu prijde s tim testem, kteremu chybi srovnani. Tzn. jelikoz tam jeli jedinym autem, neda se rici jake byly podminky. Proste v polobrecce nedojedu nikam ani s torsenem, proste to je smrt pro bezna auta bez drapaku i u full time. Pro vyhodnoceni situace a schopnosti proste chybi srovnani, zda by tam nekdo jiny vyjel. Jen malou vsuvku, loni sem byl blbnout s LC, jenze mel naprosto bezne zimni gumy. Naprosto trapny Xtrail s pripojitenym pohonem, ovsem s drapakami to tomu LC natrel rozdilem dvou trid. Dost se zapomina, ze gumy jsou minimalne polovinou uspechu 4kolky.

Navic v ramci kvalit testu na sme, bych se jejich zavery neridil vubec. To uz je lepsi ukazat fotku toho auta memu dedovi a jeho nazor bude vice k veci. Ale je dobre, ze uz to u vas zacina taky, par let a budete mit i misto, kde si budete moci o autech na nizsi urovni popovidat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 5. 2. 2011 19:10

jelass: ano, elektronika ma nastavene urcite situace, kdy i kdyz predni kola neklouzou, tak se zapoji i zadek, aby se problemum predchazelo. Neni to tak prirozene a dotazene, jako u diferaku, ale lepsi jak dratem do oka. Proste misto toho, aby dali rovnou pohon vsech kol ve sve jednoduchosti mechanickeho diferaku, ve kterem se co 150tkm vymeni olej, tak to resi kopou spojek, elektroniky apod. a snazi se timto dosahnout toho, co by jim diferak dal za petinovy peniz a tisicinovou komplikovanost.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
So, 5. 2. 2011 19:21

goesi, jou to mas pravdu, nevidel som tam porovnanie s inym autom ktore by to vyslo, resp zavisi aj ake by mal gumy ako si spominal... vaha auta aj ine skutocnosti. Mne len prisiel ten svah taky mierny a celkom obycajny, ale sneh bol zrejme premoceny cize auto na tych "slickoch" nemalo sancu. no co, trosku tam strapnil to auto, ja tam kuknem testy a video, pride mi to casto ako fake na recenziu resp. testy o autach (neviem na co sa tam R.CH. hra ale J.C. to nikdy nebude :D), moderator je teda vacsinou trapnejsi a trapnejsi, sme.sk navstevuje vela deti a preto i uroven debaty v samotnej diskusii je slaba resp. nevypoveda o ziadnej urovni, ale za to sa v nej obcas najdu aj ludia ktory tam vyvratia slova a tvrdenia z tychto testov, zrejme ina osobna skusenost. Pri tomto tam este nebolo nic take, hodnotili len zvacsa dizajn a spracovanie, resp motory, na to 4x4 video nikto nenarazal. A ci davam nejaku buducnost tomuto svk online "programu" - je mi ukradnuty pretoze mi to absolutne nechuti, paci sa mi jedine region v ktorom auta testuju, pretoze v podstate niekolko desiatok km odtial byvam a poznam tam tie cesty, cize aj ked mali v zime akciu na snehu rad som si precital clanok. neviem ake to tam bolo nazivo, mali tam snad do 5 aut, bol som v praci nedalo sa ist kuk, ale paci sa mi proste ze sa to snazia tahat do regionu mimo hl. mesta resp na taketo okrsky.

ps: nemozes ale predsa tvrdit ze na webe ktory v podstate pise o vsetkom a je dostupny (sorry) i detom a zenam, ktore maju obcas nazory ako si ty napisal "To uz je lepsi ukazat fotku toho auta memu dedovi a jeho nazor bude vice k veci." ze mu "hrozi" nejaky rast kvality o nejakych par rokov, navyse tie diskusie su volne a samotny ich citatel si moze vybrat a tak vnimat nazory vsetkych alebo len niektorych jednotlivcov tak ako on sam uzna za vhodne. Vacsinou je to tam vsak vsetko offtopic.

a aby som nebol aj ja offtopic tak uplne, mne sa auto paci, aj tam som to pisal, proste ma to super krivky, este som ho nazivo zatial nevidel a tak od oka som ho ukladal medzi Cruze a Lexus IS. Spracovanie interieru a exterieru mi pride ako slusne a kvalitne. Dieru do sveta snim Suzuki urcite neurobi, hocc ma maly tromf v rukave v podobe novinky ktora tu este nebola (od znacky Suzuki).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 5. 2. 2011 19:33

emkejx: ocividne ten snih tal, coz je nejhorsi pro auta obecne. nejde o pohon, jde o pneu, ktere se zalepi a tam pak nepomuze nic. I ja mam v takove sicuaci s torsenem sakra problemy a nejednou sem nedojel i po relativni rovince. Ono se to zda, ale ten zlom tam je pomerne velky. Ja tim nerikam, ze pohon v Suzuki je neco neprekonatelneho, to vubec ne. Naprosto bezny proaktivni pripojitelny pohon se vsemi vyhodami a nevyhodami. Nicmene jen na zaklade tohoto videa bych nerikal, ze to je pohon o nicem apod.

co se tyka diry do sveta, tak prodavat se to bude, ale ne v EU. Ale na primarnich trzich - JP a severi amerika se to prodavat relativne bude.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
So, 5. 2. 2011 19:45

tak po dlhej odmlke Swift sedanov v EU je to jediny sedan od Suzuki snaziaci sa "masovo" presadit. Neratam SX4 ktora vela vody "s kufrom" nenamutila a po SVK ich beha asi do 10 kusov, aspon ich tak casto vidim ako ferrari :D Vynimka India a mozno Juzna Amerika su specificke trhy... tam je aj posledny model Swiftu predavany i ako sedan. chcel som tym povedat ze toto je cistokrvy sedan made by Suzuki

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 5. 2. 2011 19:56

Suzuki to ma cele postavene na hlavu i co se tyka jinych modelu. Jednotlivi narodni importeri si vytvari vybavy, ktere jim pak Suzuki dodava a pak to u nas i tak vypada. To co lze mit v jinych zemich u nas casto nejde, nebo v nesmyslnych kombinacich apod. K tomu Suzuki musi vedet, ze bez dizlu to v EU nejde a koukneme se, co nabizi. Vyjma fiatovskeho motoru v SX4 je to tragedie. Naprosto tragicky a obstarozni renaultacky dizl ve vitare, ktery se vice ser-e nez jezdi, Kizasi nic apod. Navic to tak vypada, ze nastupce GV dostane pohon z SX4.

Ale jinak je Kizasi krasavec, v urcitych barvach velmi sexy.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 5. 2. 2011 22:49

Perlička ze zákulisí: 1. GVitara dovežená do republiky s naftou stála 3 roky na servisu a nikdo nevěděl co s ní. Byly problémy s tlaky od turba. Kde jí je konec teď, netušímSmile
Byl to fakt průser a vlastně celá nabídka motorů, co stojí za řeč jsou až motory po FL v roce 2009 a taky mi je to po FL symparičtější, ptž už nemá bubnySmile Jinak jsi to kolem 4x4 napsal přesně tak jak jsem myslel a tudíž je to naprosto postavený na hlavu. Vlastně i současná GVitara je už ústupek - první Vitara mech. dif. a rám, teďka elektronika a rám integrovanej do samonosky a co dál...?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Ne, 6. 2. 2011 00:38

i ted ma vitara mechanicky diferak, ale zase diky tomu ustupku prodavaji a to je dulezite. Uprimne k cemu ti je zadokolka s pripojenim predku? ja chci full time a to GV splnuje. Tvrde offroudy na trhu jsou, zakazniku je na ne malo, tak co uz.

jinak brzdy nebyly na GV nikdy slabinou, na trialech to jezdi bezne na bubnech a zadne problemy. To je spise takove hledani problemu kde nejsou.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
gabrs
Ne, 6. 2. 2011 12:38