Titulní strana » Kategorie » Japonská auta //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=55564&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=53474&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

GTR 33
Toho jsem koupil loni v unoru - uz je pryc


http://www.youtube.com/watch?v=pp6Y3kzqFfk


Jeste zpracuju a pridam video vs M6

Autor: alex0387
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 4. 2. 2011  Zobrazení: 4067 ×
« další ·
wrx (MOMO)
Nissan Quest (MELLO)
GTR 33 (alex0387)
Team Dynamics Equinox (janosik.kopac)
Evo9 (Z17)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Pá, 4. 2. 2011 09:52

preco si ho dal prec? mne by nesedelo len to pravostranne riadenie Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
metaljohn
Pá, 4. 2. 2011 10:19

Hohoo, to by byla zbraň Smile Sice v mé garáži snů by asi žádný GTR nebylo, ale jsou to pořádný stroje Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Pá, 4. 2. 2011 11:11

kolik to mělo kobylek? Ale moc hezky, vypadá stavoě jak nový.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Pá, 4. 2. 2011 13:18

Nismo pack? krása! v UK je jich pořád mraky, ale u nás jak šafránu Smile
Alexi asi se autama bavíš viď? tak ať ti to vydrží! Thumbs Up! Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
John Peony
Pá, 4. 2. 2011 16:02

Nádhera 33 a 34 patří k mím nejoblíbenějším generacím , před 3 roky sem v Jihlavě u tesca viděl hodně podobnou https://picasaweb.google.com/107253886635784728096/Foto?authkey=Gv1sRgCJzxqImr3a7k5QE#5569848779218988274

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 4. 2. 2011 18:19

JJ, tohle je paráda, ale předělevát na ´´správnou´´ stranu musí bejt fuška. Ty jsi nad tím nepemejšlel? Tohle je pomalu legenda, nemyslím mezi příznivci F&F, a těším se na video vs. M6.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
alex0387
Pá, 4. 2. 2011 20:04

Byl to puvodne GTS, ale uz v Japonsku byl prestaveny na GTR. Optickej paket je Nismo, kola taky. Pak byl importovanej z Japonska sem do Rakouska, prihlasenej a pak jsem ho koupil ja za 12 000 Euro. V te dobe mel asi 450 koni. Pak se trochu shanelo, hodne cetlo a telefonovalo a ve finale mel podle trech nezavislych mereni 690 - 730 koni. Dvakrat bouchly hadice z mezichladice, jednou se roztrhl tlumic vyfuku, protoze spatne spaloval, jednou si ve Vidni na semaforu uprdnul trochu ohne na Micru co stala za mnou a tak jsem panovi kupoval a lakoval novy naraznik. Byly s tim hrozne problemy aby vsechno fungovalo jak ma. Pravostranne rizeni mi nevadilo, uz jsem s nim trochu najezdil a neni na tom nic tezkeho. Pouze trochu chybi prehled pri predjizdeni

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Pá, 4. 2. 2011 20:12

a co lava ruka a radenie? ja si to neviem vobec predstavit... teda mal si prave GTRko a la fast&furious myslim stym ohnom Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
alex0387
Pá, 4. 2. 2011 20:51

emkejx: Vazne to neni problem

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Pá, 4. 2. 2011 21:02

mohu potvrdit, s pravostranným řízením není žádný problém, je to intuitivní. Smile
Alexi díky za počteníčko, takový příběhy se čtou samy Smile Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 4. 2. 2011 21:50

No jo, vyhoupnout výkon o 250PS, to už není jen tak a ta auta v běžném životě asi fungovat prostě nemůžou, na to jednoduše nebyla dělána. Stejnej problém maj i se součas. gtr - auta nefungují ani s orig. paketem od Nissanu...
EDIT: Ta haubna je černá od těch bouchnutí hadic nebo prostě špína?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
alex0387
Pá, 4. 2. 2011 22:21

Jelass: My jsme ze zacatku podcenili par drobnosti. Potom uz fungoval dobre a od te doby ma najeto ( vetsinu najel novy majitel ) cca 30 000 km bez problemu. A asi 30 km od nas je GTR34 ktera ma s 800 koni najeto uz pres 70 000 km. Kazde 3 000 km olej a bezny vicemene spotrebni material. Ne, vazne pak uz fungoval a tohle byl nas prvni pokus podobneho druhu, takze chybicky se vloudily. A tech par tisic km ktere jsem s nim potom najezdil za to staly, protoze jsou auta, ktera pekelne tahnou, pak jsou auta u kterych mas pocit ze pri akceleraci explodoval motor, ale u tohodle jsem si vzdycky myslel ze explodovalo cele auto. Rozhodne to ale nebylo auto na kazdodenni jezdeni. Ted se pomalu divam po nejake 34 v originalnim stavu, nejlepe Nismo a ta uz zustane v rodine.
Edit: Ne, to jsou fotky asi dva dny po tom co jsem ho koupil. To je jen spina a auto nebylo vzhledove takovej mazel, abych se extra zabyval lestenim kapoty zevnitr

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
metaljohn
So, 5. 2. 2011 14:14

"jednou si ve Vidni na semaforu uprdnul trochu ohne na Micru co stala za mnou a tak jsem panovi kupoval a lakoval novy naraznik"
hehe, to je dobrý Smile! Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Po, 14. 2. 2011 09:25

taky jsem se u tejhle věty dost nasmál plecháčku :-D Thumbs Up!
No 700 kobyl to už věřím že při zátahu turba vracelo koule zpět do břicha :-D
Co tu píšeš o té 34ce se 70tkm tak to 70 po upravě najela nebo ten motor má najeto teprve 70tkm?
(je mi jasný že většina věcí se stejně vymění) ale tak čí tak 70tkm je dost dobrý číslo už!