Titulní strana » Galerie uživatelů » DedlyM6 //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54302&cat=all&ppuser=20554&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=54015&cat=all&ppuser=20554&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Volvo... :-)

Autor: DedlyM6
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Čt, 2. 12. 2010  Zobrazení: 3691 ×
« další ·
VOLVO V70 T5 (DedlyM6)
PF 2011 (DedlyM6)
Volvo... :-) (DedlyM6)
Blízké setkání ... (DedlyM6)
Mazel na D8 (DedlyM6)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
.whatever.
Čt, 2. 12. 2010 10:56

A ja myslel ze Seat Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Slawall
Čt, 2. 12. 2010 11:11

Ve svém živlu. :-P

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Čt, 2. 12. 2010 11:18

Slawall: přesně tak :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 11:46

skoda u volva, ze neni schopen nabidnout 4kolkuk, takovy cross country by se mi tuze libil, ale proste bez pohonu je to jenom poza k nicemu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
orgasmic
Čt, 2. 12. 2010 12:29

Jooo!
Radek neni totiz zadny pozeeer!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Čt, 2. 12. 2010 12:31

goes: a zkratka AWD u některých motorizací znamená podle tebe co? :-))
A Cross Country už se nevyrábí, nyní se jmenuje XC70.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 2. 12. 2010 13:14

dneska jsem tu svojí předokolku prohnal po zasněženém poli. Nechtělo se mi čekat na dálnici. Já to za H2 zvládl, Yeti s obrovskými polepy 1.8TSI 4X4 za mnou ne Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 2. 12. 2010 13:16

Deadly: Souhlas s Goesem, je to ´´jen´´ haldex jako koupíš v Octě...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Čt, 2. 12. 2010 13:37

Haldex je dnes už o něčem jiném, než za dob Octavie I pánové, a pokud jste nejeli v novém Volvu s pohonem všech kol, tak doporučuju svést se, nejlépe na místě řidiče, tedy pokud řidičský průkaz vůbec máte.
Ono by jste se divili, kolik aut dnes vyráběných má mezinápravovou spojku od Haldexu :-))) A Haldex není synonymum pro špatný pohon všech kol ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 13:38

dedly: 4WD taky neznamena 4x4 Wink AWD u volva je 4x2+semtamvyjimecnekdyztonenitreba4 s tim se holt smir.

elzyx: to neni o vzladnuti to je casto o koulich. ja byl vcera doma ve spicce a kalamite v Brne za stejny cas jako kdyz je pekne. seci stali a plouzili se a ja ne.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 13:49

dedly: haldex je synonymum pro system pripojitelneho pohonu zadnich kol k prednim kolum, tudiz spojovat to s pohonem vsech kol by nebylo na miste.
stejny system jako ma dnes volvo ma dnes i treba skoda, opel a dlasi. A haldex je pouze jednim z vyrobcu pripojitelneho pohonu, na trhu jich je dakeko vice a to jak zaostalejsich, tak mene zaostalych.

jinak je to paradni system, skoda jenom, ze neplni elementarni funkcni pro kterou ma duvod si kupovat 4x4 a to - predchazet problemum. Ono plati vzdy i zde v autech, ze prevence je lepsi, nez represe a mit system, ktery umi pohamat, az kdyz se stane pruser, nebo nastavaji problemy je pekne, ale urcite je lepsi mit system, ktery tomu predchazi a do mnohych krizovek, ktere u haldexu nastanou by ani nemuselo dojit. Takze ano, je to lepsi jak dratem do oka. to asi jo, ale skakat radosti, to vazne ne.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 2. 12. 2010 13:52

jestli je to o koulích, tak ten s tím předváděcím Yeti měl koule až na zem, páč za ně asi zůstal viset Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 13:58

Smile tomu se rika poradne koule Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Čt, 2. 12. 2010 15:59

goes: nemám slov...snad ani v jedna věta co jsi napsal není pravda. Kde tyhle hlouposti bereš, to snad raději nechci ani vědět...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 16:18

a copak, ufnukanek, co si koupil neco, nebo ma neco k dispozici a nema na to si poridit neco opravdu funkcniho, tak to nahrazuje polovicatym resenim. Naopak, pravda je to od A do Z a smir se s tim.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Čt, 2. 12. 2010 16:34

Ani nekoupil, ani nemá k dispozici, ani nic podobného.
To je zklamání goesi co?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 16:40

pro mne ne puso, mi je to burtik, ale ty to nedavas, ze volvo pouziva mrkda system

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Čt, 2. 12. 2010 16:46

nazývej si jej jak chceš, ale ten systém funguje naprosto bezchybně a jeho schopnosti co se týče kluzké vozovky (sníh apod.) jsou stejné jako u nového Touarega ;-) (v obou autech jsem jel totožnou trasu během pár hodin - rozuměj, stejné podmínky) a ten jak známo pokud je jen 4Motion má dokonce quattro z Q7 ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 2. 12. 2010 17:07

goesi - a kterej systém je u SUV a "obyčejných" silničních aut nejlepší? A kdo a v jakém modelu jej používá?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 2. 12. 2010 17:15

Deadly, jooo, teďka jsi mě odhalil, už pár lidí z galerky může potvrdit, že jsem na schůzku přišel pěšky... a všeobecně používaná zkratka XC - ať už auta, kola, lyže, cokoliv - je zkráceně z angl. hovorového výrazu cross country, takže ať je po Tvém, tak si můžeš vybrat z nabídky Volvo Cross Country 60, 70 a 90Smile!

Jinak tady vyjmečně souhlasím s Goesem, jen bohužel třeba i u Audi už je Quattro jen obchodní značka a už asi 13 let je to vlastně Haldex, třeba jak VW - Syncro bylo Quattro, 4Motion už je Haldex. Takže v kategorii osob. aut a SUV už vlastně zbývá jako klasická čtyřkola jen Subaru, popř. odvozeniny, nic jinýho mě nenapadá.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 17:20

dedly: ano a na suche ceste nepoznas rozdil mezi aktivnim AWD z EVA a fabii. to je argument jako noha. ocividne s tim mas hodne najeto, tudiz diskuse k prdu. zase dalsi, co jednou sedl v 5ti cm do 4kolky a uz vi jak to funguje a nefunguje.

elzyx: kazdy system ma neco, ony i ty pripojitelne nejsou uplne spatne, ale jak sem psal, neumi predchazet problemum, reaguji az na to, kdyz se neco stane a to uz byva pozde. Jasne, argument typu, ze pri rozjezdu se automaticky neco posle dozadu je pekne, ale to neni pomoc. Proste je rozdil, kdyz vjedu do kaluze a mam 4kolku jiz od prvniho milimetru, nebo tam najedu jako predokolka, ujedu v kaluzi 3 metry, nez se sepne zadek. O tom je ten rozdil, tedy v situacich krizovych. Jinak kdyz je nuda a blbne se na parkalu, tak je do znacne miry haldex IV. vice zabavny.

nicmene k systemu - mas nekolik full time ruzneho typu - torsen ala alfa, audi, otevreny diferak ala MB, nebo Suzuki ruzne typy mezinapravovych pasivnich i aktivnich i napr. visko ala subaru, mitsu apod. a pak mas kopec pripojitelnych ruzneho typu ala mitsu, suzuki, nissan, svedi (haldex obecne) kazdy ma neco. A zasadni rozdil mezi jakymkoli pripojitelnym a trvalym je prave v predchazeni problemu, kdy trvaly pohon proste problemum predchazi a diky tomu, ze funguje jeste pred vnznikem, tak mnoho problemu ani nenasatane a to je zasadni. kdyz uz problem nastane a ma se resit, tak funguji do znacne miry ty systemy stejne dobre. Haldex je v oboru pripojitelnych systemu takovy prumer, dle meho system suzuki ci nissanu je daleko lepsi a funkcnejsi i napr. diky moznosti zamceni, kde je pak limitem rychlost a zahrivani.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 17:22

jelass: mas v tom zmatek. Audi ma trvaly pohon vsech kol torsen u vsech modelu mimo A3, ten jediny ma haldex. 4Motion je uz haldex.

jinak trvalych 4 kolek mas - mercedes vsechny modely, audi mimo A3, Alfa 159, Subaru, Mitsu. doufam, ze mne z te bezne produkce nic nevypadlo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 2. 12. 2010 17:28

Díky. Jen si nejsem jistej, jestli nepoužívá Suzuki systém od Subaru.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 2. 12. 2010 17:32

nejsou poslední Subaru už taky jen Haldexy?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 17:32

to nevim a neposlouzim. system z kizasi+sx4 je vlastni a to co ma ve vitare nevim, ale nezda se mi, subaru nema nic podobneho v nabidce. ale hadat se nehodlam, bo vazne nevim.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Čt, 2. 12. 2010 17:33

Smile nejsou subaru haldexy Smile ono trochu svadi tak uvazovat, jelikoz ne kazda trvala 4kolka musi mit klasicky stredovy diferak, takovy "visko" diferak je taky diferak a plnohodnotny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 2. 12. 2010 17:35

Elzyx, nn - ty se drží toho svýho ´´Symetrical 4WD´´. Kdyby bylo Subaru Haldex, tak by Volvo přestalo vyrábět T6 a karoserii coupéSmile

Jen vím, že tam byla nějaká spolupráce na podvozkovejch skupinách pro Suzuki, tak jsem nevěděl, jestli se to netýkalo i pohonu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Čt, 2. 12. 2010 17:40

já právě někde něco zaslechl, ale nechtěl jsem tomu věřit, tak se tu ptám, když už se o tom bavíme.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Pá, 3. 12. 2010 11:29

goes: cituji "no a na suche ceste nepoznas rozdil mezi aktivnim AWD z EVA a fabii" nic takového, ani podobného tomu jsem nenapsal. Navíc mně opravdu baví, jak si postupně diskuzi směřuješ od základní věci. A to byla ta, že jsi mi tvrdil, že systém AWD který Volvo používá je k ničemu ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Pá, 3. 12. 2010 15:06

proc bych odvadel pozornost, proste jsem to napsal, stojim si za tim a neni co dal resit. to ze jsme zabredli i jinam na tom prohlaseni nic nemeni. ale resit to s tebou, ktery neni schopen za jizdy poznat rozdily predokolky a 4kolky a to ne na suchu vazne nema smysl.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DedlyM6
Pá, 3. 12. 2010 17:17

goes: to se nedá jinak komentovat než, co to plácáš? Já jsem celou dobu mluvil o pohonu AWD u Volva a o ničem jiném, o předokolce jsem neřekl ani slovo! Pokud jsi zakomplexovaný všeználek, což i podle ostatních komentářů vydím, že asi ano, nemá cenu se s Tebou vůbec tady o něčem bavit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
So, 4. 12. 2010 15:08

a pohon AWD u Volva je co? za bezneho stavu predokolka.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 5. 12. 2010 18:26

Elzyxi: otázka trochu mimo, ale už jsem Tě dlouho neviděl na netu - prosím Tě, co má vzadu C70 I za nápravu/polonáp. Díky

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eLzyx
Ne, 5. 12. 2010 18:59

C70 má stejně jako 850 a V70/S70 víceprvkovou tzv. delta-link nápravu. Měl by tam být akorát rozdíl v tom, že pro C70 celý podvozek ladili u TWR. Jak ta nápravy vypadá můžeš třeba tady http://www.youtube.com/watch?v=6N_igHBAaPk

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 6. 12. 2010 10:41

Thank´s a lot!Smile