Titulní strana » Kategorie » Ostatní značky » Seat //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=53805&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=52847&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Seat ibiza Cupra
Sobotní a nedělní jízda s touhle kráskou.Tohle Auto je "MALÉ PEKLO".


Díky ti za skvělé jízdy. Smile Thumbs Up!

Autor: -alonso-
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Po, 30. 8. 2010  Zobrazení: 3654 ×
« další ·
Leon (tuner.3x)
IBIZA ST (David C3)
Seat ibiza Cupra (-alonso-)
Seat Ibiza cupra (Bočo)
Seat Leon (tuner.3x)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 08:02

libi se mi, jak jsou nekteri uneseni z auta, ktere schopnostmi a dynamikou nedosahuje ani toho, co podprumerny vuz o dve tridy vyse Smile
v primce dynamika relativne bidna, v zatackach to snese jen o trosku vice, nez bezna ibiza a kdyz k tomu pricteme to, ze seat dela poslednich 5 let totalne pocitove mrtva auta, mame tu vysledek.

fajny maly kompakt, bez kouli a zabavnosti.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-alonso-
Út, 31. 8. 2010 08:16

to by mě zajímalo jak na tom je nová fábia RS?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 31. 8. 2010 08:42

Goes: Co v té kategorii? Clio Sport?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 08:59

alonso: vice mene naprosto stejne, rozdily nejsou nijak zasadni. Proste VW trojka nema jizdne zasadni rozdily. U Fabky bych akorat rekl, ze ma prijemnejsi a funkcnejsi naladeni podvozku.

Jelass: zalezi co chces. Pokud jizdu, pak samo je Clio dotazene opravdu hodne daleko, v tom ostatni znacne pokulhavaji, ale taky ruku na srdce, je to temer cupove auto s homologaci. Fantasticke je taky od Mitsu Colt Ralliart, na ktery se hodne zapomina a pritom jizde poskytuje famozni vykony.
A pro denni zivot si zase umim predstavit jine auta. Treba zmiene VW trojcata, ty jsou takovym zdarilym kompromisem ve stylu koncernu. Vysoce funkcni, relativne rychle, dostatecne odtazite, aby v beznem zivote nijak neotravovali apod.
Ja bych si tu Ibizu klidne poridil a nemel bych s ni problem. Jako svizne premistovadlo z domova do prace a prijemnou jizdu i mimo mesto proc ne. Vyborny univerzal.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 31. 8. 2010 09:01

Jistě, že jízduWink Na to tyhle auta jsou, nebo ne? Jinak se dělají i varianty TDI totižSmile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Út, 31. 8. 2010 09:12

podla mojho pekne urobene auticko Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 09:22

jelass: ja to tak nevidim. pro jizdu se delaji jina auta. toto jsou takove univerzaly, ktere nejsou dobre v nicem, ale ze vseho maji neco. proste kompromis mezi beznym zivotem a vikenovym si hranim.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
mrazik
Út, 31. 8. 2010 09:35

Takze z toho vyplyva, ze nejlepsi je Focus RS.
Tecka a basta fidli

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 09:41

Smile no kdyz to rikas ty, tak jo Smile jinak ne Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Út, 31. 8. 2010 09:58

v prvé řadě auto na zábavu = RWD. takže to smeťme ze stolu a pojďme začít znovu. za mě 135i, nebo rovnou 1series M-Coupé Smile
případně pro ty, kteří chtějí být viděni, MX-5

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-alonso-
Út, 31. 8. 2010 10:17

135i smeťme ze stolu-příšerně drahý za to bych měl ty cupry Wink

mx-5-proč ne ,ale mě osobně se to auto nelíbí Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 10:17

mihals: no vidis a tu uz zaciname s tim RWD krute narazet Smile protoze ja k tomu muzu pridat, ze co nema motor uprostred neni zabavne a jsem zase v riti Smile

ja si umim krutou zabavnost najit ve vsem, nekdo to musi premotorovat a hodit na zadek, bo jinak to nezvlada Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Út, 31. 8. 2010 10:31

já ale nepotřebuju auto, který na výjezdu ze zatáčky neví, co po něm chci Smile! . proto RWD Smile motor vepředu mi vůbec nevadí. naopak, pokud to má náhon na správnou nápravu a rozumím aspoň trochu fyzice, pak je to (pro mě) ideální řešení. motor uprostřed/vzadu už je segment trochu jinde, pokud se nebavíme o líném Smartu Coupé. A pokud někdo chce auto na zábavu, tak zase moc na peníze koukat nebude, resp. 135i není zase tolik nedostupná.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-alonso-
Út, 31. 8. 2010 10:35

no to vůbec ne jenom pohých 1 079 000 Kč Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 10:39

to jsou zase teorie o tom, ze auto nevi co po nem chces. neni to pak spise rukama?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Út, 31. 8. 2010 11:13

co se stane s předohrabem, když ho chci v půlce zatáčky poslat do té další? zvedne sice hrdě čumák, ale kola jaksi ztrácí adhezi a hrne se to pryč. a to asi rukama nebude Smile pak jedině tvrdší podvozek, ale to na naše silnice taky není zrovna blážo...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 11:17

no to jsou zaes teorie jako z ucebnice. nekdy mene nactenych klise a vice praxe by neskodilo. je sice pravda, ze mam 3x mLSD, ale i v dobach otevreneho predniho nahonu jsem nepocitoval, ze u prime konkurence s RWD bych neco ztracel. samo, ze RWD miva v urcitych situacich vyhodu, o tom zadna, ale zase ze by ten RWD byl nejaka spasa to vazne ne. Nedotaciva je stejne jako FWD, akorat se to da urcitymi ukony o neco lepe eliminovat, nez u FWD, ale pri prime konfrontaci dosahuje stejne RWD povetsinou stejnych casu. A umoznuje jiny styl zabavnosti jizdy, azmerne pisu jiny, protoze mi tato koncepce prilis neprirostla k srdci. Ale je zase pravda, ze mam k dispozici zmineny motor za sedackami a zadni nahon, coz posunuje RWD nekam jinam. Ale to, co nabizi BMW/MB moc extras pro mne neni a nikd mi to nejak zajimave nepripadalo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Út, 31. 8. 2010 11:29

přesně jak říkáš - určitými úkony se dá nedotáčivost eliminovat a přejít tak do sekce zábava (přetáčivost), pokud to člověk zvládne Smile
přiznávám, moc zkušeností s FWD nemám, ale rozdíl je na výjezdech opravdu znát. RWD se hezky zakousne do vozovky a vystřelí kupředu. na vjezdu do zatáčky je to ovšem o brzdách a umění pracovat s přenášením váhy předek/zadek. pak tě nedotáčivost nemůže vyvést z míry.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 11:35

no vidis, ja napr. pretacivost za zabavu nepokladam. ono uprimne dupnout na plyn a tocit prdeli umi kde jaky nouma. samozrejme s tim, ze pak dle toho jak moc velky nouma je, to pretaceni vypada. drift zavody jsou pro mne ukazkou marnosti ridicu byt uznavam, ze to chce taky umet zladnout, ale proste je to pro mne takova druha liga Smile ja proste jsem "cista stopa" pripadne u me AWD pak trochu jiny styl jezdeni.
jinak dobry ridic umi jezdit drifty i s predokolkou a bez rucni brzdy. to mi zatim moc nejde to uznavam.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 31. 8. 2010 12:04

Ty jo, proč není debata o rychlejch prccích a je z toho porovnání 135i za 1,1 bez příplatků nebo něčeho s motorem uprostřed a pohonem nejlépe každého kola zvlášť??

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Út, 31. 8. 2010 12:07

já nemluvím jen o 135i, ale o RWD všeobecně, protože (dle mého skromného názoru) si s nimi užiješ víc srandy. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 12:18

mihals: no mam doma vrcharsky motoru uprostred a zadni nahon, pak funny awd a 3x mLSD a pak FWD. Muzu ti rici, ze zabavne je vsechno a vice nez dost. zalezi co povazujes za zabavu. U tebe chapu, treba aby lital zadek, jinak to neni zabava. Ja se bavil a vice nez s cikmoli jinym napr. s Tranzitem na brnenskem okruhu.

Ale chapu, ze to tak beres proc ne. V jednoduchosti je krasa a kdyz to nekdo neumi dopredu, musi alespon vrtet zadkem Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Út, 31. 8. 2010 12:23

ale houby. zeptej se jakýhokoliv majitele RWD, jak dlouho mu vydrží gumy. já je mám už třetí sezonu, příští rok teprve budu měnit Wink taky se radši svezu na hezkých přehledných okreskách, nebo lépe na okruhu, než abych se točil nesmyslně na parkovišti. ale s FWD bych se prostě bál ať je tam třeba 10 LSD na každý nápravě. Smile
je vidět, že ty máš těch možností víc, já si musím vystačit s jednou. prostě každý podle chuti. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Út, 31. 8. 2010 12:58

nehadajte sa tu o kulicky... Ford Focus RS 500 a ticho!!!! Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..mihals..
Út, 31. 8. 2010 13:00

Smile! Smile! Smile!
to už teda 100x radši AWD Smile
nehádáme se, diskutujeme Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
Út, 31. 8. 2010 13:40

mihals: v tom s tebou souhlasim Smile jinak ano diskutujeme a jsem rad, ze jsme si kazdy nasli to svoje.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
Čt, 2. 9. 2010 15:51

goes: Jel jsi tím Rallyartem? Já ano a to auto mi přišlo dost tragické. Především bylo totálně zabité motorem. Ne že by to jelo úplně marně, ale charakter mi přišel pro HH naprosto nevhodný. Ani pro běžnou jízdu mi to nepřišlo dobré. Tomu autu chybí objem, který nenahradí asi 3 turba Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bhudak
Čt, 2. 9. 2010 19:42

..mihals.. "co se stane s předohrabem, když ho chci v půlce zatáčky poslat do té další? zvedne sice hrdě čumák, ale kola jaksi ztrácí adhezi a hrne se to pryč. a to asi rukama nebude"

pokud nedokážeš akceptovat, že řídíš auto s jinou koncepcí pohonu a jedeš tak, jak s RWD, tak se nediv, že auto jede tak, jak si popisoval a dovolil bych si oponovat o tom s těma rukama Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HUMMER.
Út, 8. 3. 2011 18:51

tisic krat radsej tuto IBIZU CUPRA nez nejaku spatnu nepodarenu Fabiu RS od škodovky