Titulní strana » Kategorie » Německá auta » BMW //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=53056&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=53050&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Obyvák

Autor: carlos20vt
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 29. 8. 2010  Zobrazení: 2873 ×
« další ·
dotZ 4 (Dutan318)
BMW X6 Hamann (darwidlO)
Obyvák (carlos20vt)
Meine neue BMW (carlos20vt)
Typicky cesky invalida... (JanQ)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Ne, 29. 8. 2010 10:38

hmmm, to je dost pěkný, jen ty lišty by nutně potřebovali vyměnit za dřevo :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Ne, 29. 8. 2010 10:40

Radši zustanu u toho hliníku:-) Smíš mě serou vylámane prácky co se štelujou fukary..Jenom jeden ze 4 je ok.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
metaljohn
Ne, 29. 8. 2010 11:56

Žádný dřevo, hliník je lepší Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Trophy
Ne, 29. 8. 2010 12:01

Na dveřích ten hliník trochu zaniká, ale jinak pěkný Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Doupik
Ne, 29. 8. 2010 12:04

HAZI, ty nemáš vkus, jaké dřevo, nejsme ty vole v 19. století!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Ne, 29. 8. 2010 12:12

no jo, oni tak fakt nejsou:-D kterej blázen to vylámal :-D
plecháčku: no od tebe nic jinýho nelze čekat :-D než podpora rodiných kovů
Doupik: krásně řečeno, ale hliník je chladnej a sportovní zatímco světlá kůže je teplá(né buzna) a luxusní. Prostě jsou to naprostý protiklady.
....ale stejně si tam majitel nechá co bude chtít on :-)

PS: hliník se odstěhoval do Humpolce

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Tomino_8535
Ne, 29. 8. 2010 13:05

HAZI: přesně. K téhle barvě potahů se ten hliníkový obklad vůbec nehodí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Posraldescu
Ne, 29. 8. 2010 14:13

Jaký obyvák? Vždyť je v tom místa jako ve fábce.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 29. 8. 2010 14:23

jo, je v tom míta vepředu jako v celý Fábce, to je pravdaSmile! Je fakt, že konstrast to je velkej, černá kůže by byla lapší. Těm páčkám se divím, pochopil jsem to u prvních Octávií, ale taj? Jinak hezký bramboráček, jen kdyby tam byli i místo dSmile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Ne, 29. 8. 2010 17:22

Pro mě je ten interier přesně co jsem chtěl..Kromě boudy s navigací:-)Ale takové auto není možné sehnat.Tak jsem vybíral podle technického stavu.
D tam je správně v I by to nejelo už vubec :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 29. 8. 2010 18:49

Já neíkám, že je i svižnější, ale tak bych koupil 325i a bylo bySmile! Ale já nafťáky nemám rád celkově, resp. ve svém autě neftu nechci, takže si ze mě nic nedělej, je to Tvoje volba.Smile! kolik má najeto? Já jen, jestli ž jsou vyměněný takový levný věci jako filtr částic?Smile! O tohle mi totiž jde... Klasická otázka: Co se Ti může vysypat na benzínu? 1/2 věcí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Ne, 29. 8. 2010 20:09

No není na něm měněno nic..Tak snad to ještě něco vydrží.Má najeto 140tkm.Jak vubec poznám,že je ten filtr ko nebo co?Někde sem četl,že se občas ucpe tak to třeba pořádně projet po dálnici.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 29. 8. 2010 20:43

Zjisti si u prodejce jak to má konkrétně bmw. Nějaké automobilky používají třeba řízený větší vstřik, který prohoří až do filtru ( přes katl, takže odejde i tenSmile ), někdo po Tobě třeba chce aby jsi jel 10 min. kolem konstatních otáček třeba 4000/min. apod., ale je to složité. A jak to poznáš, no na přístrojovceSmile Zobrazí se Ti to jako závada, velmi často auto přejde do nouzovýho režimu.
Tady jsem Ti něco našel: http://www.tipcar.cz/filtry-pevnych-castic-jsou-casovanou-bombou-4645.html

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Ne, 29. 8. 2010 20:57

No uvidíme budu dělat to co se doporučuje a snad nebude problém.Nejraději bych ten filtr nahradil trubkou:-) To by se ale asi nelíbilo elektronice.. Ale něaký učel to asi mít bude ten filtr páč výfuk je na konci uplně čistý bez usazenin.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Ne, 29. 8. 2010 23:03

Jelass: ty jsi můj člověk :-D nafta patří do kamen a pro mě obzvláště, často posouvám jen krátce po městě a narozdíl od nafty je můj R6 zahřátej na polovinu spávný teploty do minuty :-) naftu bych trápil. A když vidím (na nikoho teď neukazuju) většinu debilů s naftou jak nastartujou a vypálí s hořením gum z parkoviště tak bych blil

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Ne, 29. 8. 2010 23:23

No jo benzín je benzín,ale tu spotřebu neobkecáš:-)Je rozdíl jezdit za 6 nebo za 10.Je tam sice to riziko,že odejde turbo,vstřiky atd..ale myslím,že tomu jde předejít nebo to oddálit správným používáním.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Ne, 29. 8. 2010 23:27

Hazi-ty máš audi a4 3.0 v6? Vidím to v galerii.Taky jsem ji mel v merku,ale nesehnal jsem aby byla podle mých představ:-) 3.0 TDI,kvatro,kuže,xenony

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Ne, 29. 8. 2010 23:29

Aha už to vidím toho e46 3,0 :-)Pekné,ale proč si přecházel s novší audiny do staršího bawora?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
Po, 30. 8. 2010 00:57

No zajít do extrému tak audi se vyrábí od 2005 a BMW do 2005 takže by mohlo být i stejně staré :-)
Zeptej se Tomeeka ten potvrdí že Audi moje není to je tátovo auto....které se mmjn pěkně sere motorově. Já mám přesně jak říkáš E46 30i
A přešel bych i kdyby byla opravdu audi moje, je to nesrovnatělně příjemnější svezení, větší kvalita a podobné pořizovací náklady ale s tím že BMW je plná palba a audi holátko.
No taková A4 se shání asi hodně těžko co? Já vidím v 99% 2,0TDi/FSi
Ale přiznám se že ten světlej interiér Ti stejně těžce závidím, to je můj sen :-) asi tak jak má MMira tu 330Ci jenže taková je o další 100tis nahoru oproti mýmu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Po, 30. 8. 2010 08:57

Carlos: Ano, správným používáním, resp. normálním se filtr ucpe, turbo odejde a všechno prostě až když je to k tomu a ne předčasně. Já vím, že spotřebu neokecáš, ale radši za těch 10... Btw. Necháváš dotočit turbíčko?Smile
Hazi: Tak tak, akorát včera v Phe GolfIV TDI samozřejmě, splašil rotační čorpadlo a vyrazil s kvílením gum a za mohutné mlhy. Četl jsem někde před nedávnem akorát nějakou část z tiskovky BMW, kde jasně psali, že prostě ta nafta v Evropě není to pravé ořechové, ale že se častějc setkávaj s evidentními problémy, což zavinili řidiči...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
carlos20vt
Po, 30. 8. 2010 13:05

Hazi: 2,0 tdi je nejhorší motor na světě:-)To už nechci nikdy ani vidět.
Jelass-Jo o turbo se starám tak jak se má.Turbo jsem měl v každém autě a ještě neodešlo tak snad vydrží i bmw.Vlastně na puntu odešlo,ale kvuli výrobní závadě.A na octávce 2,0 tdi mi turbo houkalo,ale mělo správné tlaky a ani nepropouštělo olej.Tak nevím co to bylo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
St, 1. 9. 2010 18:02

Carlos: YEP! to je přesně ono, já už taky ne.
Př.2 Alhambra ježděná kamarádem 2,0TDI 60tis najeto a už totálka klapání jako kráva, odešlo turbo, pískají klatky.....
Př.3 zdejší garážník Skaja by mohl pozvědět o své OII RS
Jelass: no to je přesně ono, ještě DEKL na hlavu ruka na 12:00 a jedéééém :-D
Tady jde totiž o to že je pár skupin řidičů. Jedni mají auto "z místa A do místa B a dokud jede". Další "jooooo to budeš čumět jak tomu dám na týhle křižovatce(neva že je motor ledovej), to sem hustej co? Tak jdem do hospody, chcíp." milion dalších skupin ale pak je tu skupina lidí "jej mám to špinavý, včera jsem to ale umýval. Nevadí, znova! Jej olej má ještě 5tkm před sebou, nevadí raději už dám novej. Jej něco slyším, jakoby se něco v motoru kazilo, jdu se tam podívat nebo zavolám mechanika a hned se objednám ať to neposeru víc než to je......=Mám krásný auto, mám ho rád, je ve výborném stavu, kdykoli ho prodám za dobré peníze a kdykoli mi někdo řekne že bude třeba ujet druhý den pár tis km nemám problém auto je na to připravený".