-george3-
Čt, 24. 6. 2010 15:39
|
|
emkejx
Čt, 24. 6. 2010 15:41
|
uuuuuu takto to vypada moc oplastovane ale je to celkkom slusna adrenalinova zabava
|
|
|
Anonymous
Čt, 24. 6. 2010 16:02
|
to auto je v segmentu HH to nejlepsi co se da vubec poridit. Je o dva kroky dal, nez byvaly megane sport a ve sve zakladni verzi se charakterem dost blizi R26.R, coz je naprosto neskutecne. Takovy fokus RS, gti, mps apod. se vuci tomu mohou jit zahrabat. neskutecne agilni, rychle v primce i v zatackach. v CUP verzi neskonale neutralni a to co umozni pod plynem bych si pomalu nedovolil s STI. Po tydnu v beznem zivote + na okruhu nutno rici, ze dost dobre. ale je to HH pro ortodoxni, neni to HH pro bezny zivot jako mps, jako gti jako focus st, ale spise pro ty, co vi, ze alespon 30% jizd to opravdu vyuziji, jinak bych sahnul jednoznacne po MPS.
|
|
|
palmexman
Čt, 24. 6. 2010 17:02
|
|
Jelass
Čt, 24. 6. 2010 17:09
|
Nemám zkušenosti, ale rozum volí stejně jako u Goese a navíc to auto je krásnější než cokoliv dokupy ze jmenovaných.
|
|
|
metaljohn
Čt, 24. 6. 2010 18:06
|
Goesi jaký je řazení u tohoto Meganu? Je přesnější než v běžných modelech?
|
|
|
Anonymous
Čt, 24. 6. 2010 18:44
|
metal: RS modely a ostatni jsou tak diametralne odlisne, ze se da rici, ze to jsou uplne jina auta. od A do Z maji uplne jiny charakter, ktery spojuje jen podobny vzhled a logo. Rizeni, razeni, chovani apod. je proste nekde jinde. Takze razeni je velmi presne, kratke a pada to tam komfortne a tak jak by melo. samozrejme, az prijde fajnda hondy a fordu budou tvrdit, ze to jejich je lepsi, ale vis jak, je to jako hadani, zda ta cervena je cervenejsi, nez jina cervena.
|
|
|
metaljohn
Čt, 24. 6. 2010 18:52
|
To jsem rád, že to udělali takhle dobře, už jsem se lekl, že tam budou mít ty "gumový", který třeba jen zkrátěj.
|
|
|
Anonymous
Čt, 24. 6. 2010 18:56
|
jel jsi v minule generaci megane rs, nebo v soucasnem/minulem cliu? ta auta nemaji s tim zakladem moc spolecneho po teto strance
|
|
|
alonso18
Čt, 24. 6. 2010 20:02
|
goes: v něčem máš pravdu a něčem ne.Řízení je přesné a auto sedi ja přibité , ale řazení není ješte pořád ono , co jsem četl a měl jsem možnost v tom jet tak je dobré , ale pořád tak trochu "gumové" jinak to je nej HH co se da tědka koupit.Těším se a doufam , že Renault udělá i R26 a R26.R.
|
|
|
metaljohn
Čt, 24. 6. 2010 20:03
|
Nejel jsem ani v jednom Zajímalo mě už dlouho, jestli Renault do svých sportovních modelů dává lepší převodovky.
|
|
|
Anonymous
Čt, 24. 6. 2010 20:11
|
metal: rencek tam dava stabilne jine prvodovky, upravene apod. alonso: nemas pravdu, to je proste zazite klise typu "focus ma super podvozek, rencek ma gumove razeni apod". takze ok, nebudu ti to vyvracet, nema to smysl, ale je to kec.
|
|
|
Trophy
Čt, 24. 6. 2010 20:21
|
Technika může být dobrá, ale vzhledově
|
|
|
HondaMan
Čt, 24. 6. 2010 22:57
|
goes: hele zase to nehroť. V Cliu RS jsem toho najezdil dost a ne jen v tom svém a i novému Cliu by v oblasti řazení natrhla prdel jakkoli vyjetá Honda. Netvrdím že to tam nakonec nepadne, to to tam padne přesně, ale ten pocit z řazení je dost podobný tomu, kdybys vzal vařečku a píchl ji do kýblu sraček. V Hondě cítíš jak to tam zapadá, ten pocit mechanického zapadnutí kvaltu, jistota s jakou zařadíš... takovou převodovku ještě nikdy Renault neudělal. To že je tohle nejlepší HH současnosti nepochybuji.
|
|
|
Anonymous
Čt, 24. 6. 2010 23:09
|
to, ze jsi mel clio vim, to, ze mas diky tomu urcite srovnani byt hlavne s dost starsi generaci respektuji, ale nemas pravdu. U noveho clia, natoz u noveho meganu bys pri zavreni oci nepoznal, ze je to renault. naprosto skvele. necekam, ze se nad to nekteri povznesou. jsem smiren s tim, ze o dokonalosti fordiho podvozku budu slyset jeste 20 let, o dokonalosti razeni hodny tak 30 let apod. nezmeni se to, je to zaryte v lidech a realita neni podstatna.
|
|
|
HondaMan
Pá, 25. 6. 2010 07:02
|
Tak si sedni do CTR, nebo i do "blbého" CR-Z a pak do jakéhokoliv Renault Sport. Pokud nepoznáš rozdíl, tak roztrhej a smaž všechny recenze co jsi až do dnes vypotil.
Ten rozdíl tam je. Přestože považuji Megane RS za nejlepší HH už mnoho let a nová generace mě v mém přesvědčení jen utvrzuje, tak v oblasti řazení a částečně i řízení by měli inženýři RS jít na učení k Hondě
|
|
|
Anonymous
Pá, 25. 6. 2010 09:27
|
honda: ano rozdil je, kazde auto ma jiny charakter razeni a rizeni a spousty dalsich veci. je rozdil mezi hondou, fordem, vw, renckem apod. to poznas, to ja souhlasim. jenom rikam, ze ten renoulti neni horsi, jde stejne dobre, presne, kratce apod. jako u dane konkurence. jen odpor, drahy apod. maji proste jine charaktery, ne lepsi a ne horsi, jine. a treba tresnicka, nedavno probehl test megane rs, kde aby bylo co vytknout na konci, napsali, ze skoda, ze megane ma delsi drahy razeni, nez ctr apod. jinak by to byla parada. vzali jsme "metr" a sli to zmerit. vysledkem bylo, ze meganer rs mel tu drahu asi o 1,5 cm kratsi, ale uz proto, ze je to renault, tak zapusobi placebo a proste "je delsi" ja rikam, ze to nepotrebuji uznat od jinych. je to jako hadani se co a jak u veci, co jdou lehce zmerit. vy se hadate, ja jdu zmerit. vy fantazirujete a ja vim. takze ok - tobe razeni renaultu nesedi, je ti blizsi hodny. Mi nejvice sedi rizeni fordu z generaci cca 97-02 a razeni hondy. ale renaultovske razeni u RS modelu soucasnych generaci bych to razeni dal na rovno hondy
|
|
|
..H.A.Z.I..nove
Pá, 25. 6. 2010 16:25
|
ano děkujeme goesi za tvůj hrozně chytrý názor. Ještě že jsi tak hrozně chytrej a v autech se tak vyznáš :-D
|
|
|
Anonymous
Pá, 25. 6. 2010 22:25
|
je uplne burt jak se v nich vyznam, ja s nimi na rozdil od tebe mam moznost jezdit a to jak v beznem zivote, tak na okruzich a akcich. A nemusim litat po parkovistich, abych je alespon videl. holt se s tim smir.
|
|
|
palmexman
Po, 28. 6. 2010 21:20
|
|