Anonymous
Čt, 8. 4. 2010 17:14
|
|
Anonymous
Čt, 8. 4. 2010 17:18
|
tak uz vim
|
|
|
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 17:22
|
2.0 TFSI 220 koní, ten sameej motor co je třeba v Octavii RS, akorát se zvýšeným výkonem. Poslední evoluce tohodle motoru je v S3 a má 260 koní
|
|
|
Libor-2
Čt, 8. 4. 2010 18:30
|
Pěkná A4
|
|
|
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 20:25
|
|
Jelass
Čt, 8. 4. 2010 21:51
|
Díky lidem, kteří ještě mají auta rádi a dají si tam motor a ne chropláka s čipem!
Tak hodně šťastnejch kilometrů!
A teď otázky - co neodotáčivost, s tímhle motorem to asi není tak hrozné. A projev při porovnání s Oct. RS, můžeš-li? Já v ní několikrát jel a je to opravdu co jsem se dočetl - do 4 tis. Octávka, od 4 RSko a zvuk ani ve vys. ot. nic moc, prostě holt rodinnej liftback, ale parádně rychlej a trochu tvrdší.
|
|
|
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 22:25
|
S tímhle motorem to tak nepoznáš, ale je trochu nedotáčivá. Spíše se chová jako klasické "kvatro", které drží a pak se utrhne. Teď na tom mám zimáky, který už maj svý léta za sebou tak to moc nedrží :-) Tak si vem kolik váží Octavia a kolik váží tohle. V tom už máš částečnou odpověď. Zrychlení s turbem je suprový, chvílema tě zarazí i do sedaček. Ohledně zvuku je suprovej od těch 4 tisíc otáček. Tohle auto je sice tvrdší a nižší než normální A4, ale furt je to použitelný na každodenní ježdění. Ještě ohledně motoru ten je vážně hodně dobrej, na dvojku se dá jet až 130, maximálka je 250.
|
|
|
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 22:27
|
Ještě diesel vs benzín. Nikdy bych nechtěl diesel, nejsem jeho zastánce . Ale musím uznat, že diesel V12 od Audi není zas tak moc k zahození
|
|
|
Jelass
Čt, 8. 4. 2010 22:30
|
Potenciál bude teda stejnej, ty hodnoty v km/h jsou prakticky totžný, ale ten zvuk u toho RSka opravdu není to pravé ořechové, chtělo by to trošku otevřenější výfuk na můj vkus - neříkám katl pryč a místo toho rezonátor, jen tak decentně, ale jinak určitě motor peckovej, sesbíral i nějaká ocenění co vím. Ale to, že drží, drží a pak se urve, na to bych s klidným srdcem nespolíhal, ale vím, že trvá asi hodně dlouho než se fakt urve.
|
|
|
Jelass
Čt, 8. 4. 2010 22:34
|
Vím o chlapíkovi, který o něm přemejšlel do R8, ale nevím jak to vypadá celkově s tím autem, jestli se vyrábí nebo ne a kdybych jezdil denně např. HK - Praha po dálnici, tak bych o něm možná přemejšlel, ale jinak jednoznačně zastánce, že nafta patří do kamen Spíš bych skončil u nějakýho 6tihrnku, který by si jen vrněl
|
|
|
Lodyha
Pá, 9. 4. 2010 13:54
|
R8 se s tímhle motorem měla vyrábět, ale nakonec z toho sešlo. Myslím si, že ideální motor je buď 6.0 od Audi W12 nebo od BMW V12
|
|
|
emkejx
Pá, 9. 4. 2010 15:23
|
|