Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Audi //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=51118&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=51094&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Audi A4 DTM

Autor: Lodyha
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Čt, 8. 4. 2010  Zobrazení: 2569 ×
« další ·
Audi A4 DTM (Lodyha)
Audi A4 DTM (Lodyha)
Audi A4 DTM (Lodyha)
AUDI R8 V10 orange (525koní) (HUMMER.)
Audi A5 Sportback (honzaa11)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 8. 4. 2010 17:14

co to ma vubec za motor?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Čt, 8. 4. 2010 17:18

tak uz vim Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 17:22

2.0 TFSI 220 koní, ten sameej motor co je třeba v Octavii RS, akorát se zvýšeným výkonem. Poslední evoluce tohodle motoru je v S3 a má 260 koní

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Libor-2
Čt, 8. 4. 2010 18:30

Pěkná A4 Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 20:25

Díky!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 8. 4. 2010 21:51

Díky lidem, kteří ještě mají auta rádi a dají si tam motor a ne chropláka s čipem!
Tak hodně šťastnejch kilometrů!
A teď otázky - co neodotáčivost, s tímhle motorem to asi není tak hrozné. A projev při porovnání s Oct. RS, můžeš-li? Já v ní několikrát jel a je to opravdu co jsem se dočetl - do 4 tis. Octávka, od 4 RSko a zvuk ani ve vys. ot. nic moc, prostě holt rodinnej liftback, ale parádně rychlej a trochu tvrdší.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 22:25

S tímhle motorem to tak nepoznáš, ale je trochu nedotáčivá. Spíše se chová jako klasické "kvatro", které drží a pak se utrhne. Teď na tom mám zimáky, který už maj svý léta za sebou tak to moc nedrží :-) Tak si vem kolik váží Octavia a kolik váží tohle. V tom už máš částečnou odpověď. Zrychlení s turbem je suprový, chvílema tě zarazí i do sedaček. Ohledně zvuku je suprovej od těch 4 tisíc otáček. Tohle auto je sice tvrdší a nižší než normální A4, ale furt je to použitelný na každodenní ježdění. Ještě ohledně motoru ten je vážně hodně dobrej, na dvojku se dá jet až 130, maximálka je 250.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lodyha
Čt, 8. 4. 2010 22:27

Ještě diesel vs benzín. Nikdy bych nechtěl diesel, nejsem jeho zastánce . Ale musím uznat, že diesel V12 od Audi není zas tak moc k zahození

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 8. 4. 2010 22:30

Potenciál bude teda stejnej, ty hodnoty v km/h jsou prakticky totžný, ale ten zvuk u toho RSka opravdu není to pravé ořechové, chtělo by to trošku otevřenější výfuk na můj vkus - neříkám katl pryč a místo toho rezonátor, jen tak decentně, ale jinak určitě motor peckovej, sesbíral i nějaká ocenění co vím. Ale to, že drží, drží a pak se urve, na to bych s klidným srdcem nespolíhal, ale vím, že trvá asi hodně dlouho než se fakt urve.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Čt, 8. 4. 2010 22:34

Vím o chlapíkovi, který o něm přemejšlel do R8, ale nevím jak to vypadá celkově s tím autem, jestli se vyrábí nebo ne a kdybych jezdil denně např. HK - Praha po dálnici, tak bych o něm možná přemejšlel, ale jinak jednoznačně zastánce, že nafta patří do kamenSmile Spíš bych skončil u nějakýho 6tihrnku, který by si jen vrnělSmile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lodyha
Pá, 9. 4. 2010 13:54

R8 se s tímhle motorem měla vyrábět, ale nakonec z toho sešlo. Myslím si, že ideální motor je buď 6.0 od Audi W12 nebo od BMW V12

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emkejx
Pá, 9. 4. 2010 15:23

ide mu ta cervena