Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Opel //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=50812&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=50685&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

'66 Admiral motor

Autor: caddyIII.
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 7. 3. 2010  Zobrazení: 1954 ×
« další ·
Opel Vectra OPC (AudiS5)
Opel Vectra OPC (AudiS5)
'66 Admiral motor (caddyIII.)
'66 Admiral (caddyIII.)
Admirál :) (caddyIII.)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
alonso18
Ne, 7. 3. 2010 15:32

krásnýý Thumbs Up!

obsah,výkon?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pech.
Ne, 7. 3. 2010 16:44

motor chevrolet v8, 4.6l, 140kw, dvoustupňový automat, 0-100 za 11s, max 195km/h - mírně vzhledově odlišný, souběžně vyráběný Diplomat měl motor 5,5l, max 205, 0-100 za 10s - krom toho byl ještě model kapitän s motorem 2,8 - R6

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Tarwas
Ne, 7. 3. 2010 17:05

twle., dvoustupňový automat... to musí být sakra dlouhý kvalty Smile!

ale ty pružiny jsou jako z postele Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
alonso18
Ne, 7. 3. 2010 17:39

Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
caddyIII.
Ne, 7. 3. 2010 19:41

ale tohle je trochu poladeny, automat ma vic kvaltu, je to trochu divocejsi....a dela to pekelny ramus Smile az prijde Bob Ash, popise to podrobne Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Libor-2
Ne, 7. 3. 2010 20:55

Chtělo by to ukázku toho "rámusu" Smile jinak mašina pěkná Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bob ash
Po, 8. 3. 2010 13:24

pech.: Opravím pár drobností - Diplomaty neměly 327 (5.4l) všechny, ale jen za příplatek. Ostatně, tohle je dost možná původně Diplomat.

Pokud jde o konkrétní motor, je to opravdu Chevy 283 (4.6 litru), původní výkon 190 koní. Je po kompletní generálce, v podstatě v sériovým stavu, jen se čtyřkomorovým karburátorem, jiným sáním a asi nepatrně upravenejma hlavama, + lepší výfuky. Předpokládám, že teď může mít při střízlivým odhadu tak 200-210 koní. V létě ho možná vezmu na brzdu... a přijde na něj lepší sání a ostřejší vačka.

Převodovka je Chevy 200R4 (čtyřkvalt) se shift kitem, stavěná na tvrdý zacházení - takže neřadí tak komfortně, ale o to rychlejc a o to odolnější je k větším výkonům a podobně. Má potenciál zvládnout tak o půlku silnější motor než tam je.