alonso18
Ne, 7. 3. 2010 15:32
|
krásnýý obsah,výkon?
|
|
|
pech.
Ne, 7. 3. 2010 16:44
|
motor chevrolet v8, 4.6l, 140kw, dvoustupňový automat, 0-100 za 11s, max 195km/h - mírně vzhledově odlišný, souběžně vyráběný Diplomat měl motor 5,5l, max 205, 0-100 za 10s - krom toho byl ještě model kapitän s motorem 2,8 - R6
|
|
|
Tarwas
Ne, 7. 3. 2010 17:05
|
twle., dvoustupňový automat... to musí být sakra dlouhý kvalty ale ty pružiny jsou jako z postele
|
|
|
alonso18
Ne, 7. 3. 2010 17:39
|
|
caddyIII.
Ne, 7. 3. 2010 19:41
|
ale tohle je trochu poladeny, automat ma vic kvaltu, je to trochu divocejsi....a dela to pekelny ramus az prijde Bob Ash, popise to podrobne
|
|
|
Libor-2
Ne, 7. 3. 2010 20:55
|
Chtělo by to ukázku toho "rámusu" jinak mašina pěkná
|
|
|
bob ash
Po, 8. 3. 2010 13:24
|
pech.: Opravím pár drobností - Diplomaty neměly 327 (5.4l) všechny, ale jen za příplatek. Ostatně, tohle je dost možná původně Diplomat. Pokud jde o konkrétní motor, je to opravdu Chevy 283 (4.6 litru), původní výkon 190 koní. Je po kompletní generálce, v podstatě v sériovým stavu, jen se čtyřkomorovým karburátorem, jiným sáním a asi nepatrně upravenejma hlavama, + lepší výfuky. Předpokládám, že teď může mít při střízlivým odhadu tak 200-210 koní. V létě ho možná vezmu na brzdu... a přijde na něj lepší sání a ostřejší vačka. Převodovka je Chevy 200R4 (čtyřkvalt) se shift kitem, stavěná na tvrdý zacházení - takže neřadí tak komfortně, ale o to rychlejc a o to odolnější je k větším výkonům a podobně. Má potenciál zvládnout tak o půlku silnější motor než tam je.
|
|
|